Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 11945
Jeg er mest forsiktig med syra mi. Jeg er alltid nøyaktig på dosering. Drypper ikke lenger rett i munn, drypper på sukkerbit eller håndledd. Liker doser på rundt 400-500 mic, og det er ganske greit og ikke få en dråpe for mye og havne på 600-700 mic.
Sitat av rcdude88 Vis innlegg
Jeg er mest forsiktig med syra mi. Jeg er alltid nøyaktig på dosering. Drypper ikke lenger rett i munn, drypper på sukkerbit eller håndledd. Liker doser på rundt 400-500 mic, og det er ganske greit og ikke få en dråpe for mye og havne på 600-700 mic.
Vis hele sitatet...
Word.
Hadde engang en drypper med par dråper igjen, jeg fylte litt vann i flaska å rista den godt før jeg tømte flaska i munnen, mistakes were made.. hadde aldri før tatt mer enn 500 og denne turen ble mye sterkere enn det, det var vilt.
Om du ekskluderer de opplagte som Crystal meth, krokodil og heroin, som jeg aldri kunne tenkt meg og prøve(før jeg er 85) så måtte det vært GHB. Har lyst til og prøve, men kommer aldri til og gjennomføre det pga den ustabile renheten. Mulig jeg er svertet av media, I dunno, men den er jeg så forsiktig med at jeg hadde latt glasset stå urørt
Sist endret av Mokkasinen; 28. august 2019 kl. 01:55.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Word.
Hadde engang en drypper med par dråper igjen, jeg fylte litt vann i flaska å rista den godt før jeg tømte flaska i munnen, mistakes were made.. hadde aldri før tatt mer enn 500 og denne turen ble mye sterkere enn det, det var vilt.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg hadde en flaske som nærmet seg tom engang, men jeg var rimelig sikker det skulle være ca 8-10 stk igjen. Drypte 2 i kjeften på en kompis, dama. Gikk på badet for å dryppe selv, mens jeg ser i speilet. Første dråpa kom ut normalt, men nr 2 blåste seg opp i tuten på flaska og ble dritsvær! Jeg prøvde slippe trykket på flaska å få den inn igjen men den poppa ned på tunga. Ble en mer heavy trip en planlagt, flaska var tom etterpå lesson learned!
Rivotril & the likes... Eneste konvensjonelle substansen(e) jeg aldri har hatt tendenser til problematikk rundt er benzoer. Alkohol er også noe jeg i varierende grad har styrt unna opp gjennom...

Hadde jeg byttet ut kokain, heroin og amfetamin med piller og alkohol hadde jeg helt uten noen form for usikkerhetsmargin vært død for lengst. Like sikkert er det at jeg ikke engang hadde fullført studiekompetansen min.

Forstår virkelig ikke at ikke et lite prøveprosjekt et eller anne sted kunne tatt form..... Bare gi hvem som helst hvor som helst sjansen til å se hvordan ting hadde blitt om alkhol ble erstattet av weed/kokain/amf/heroin etc - gitt likt prisnivå så klart.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin. Dette fordi jeg har konsentrasjonsvansker og mange drømmer og planer konstant i hodet. Amfetamin er derfor noe jeg må holdes LANGT unna. Svært farlig for en som har masser av drømmer og fremtidsplaner, men lite motivasjon og gjennomføringskraft. Har missbrukt kokain sikkert 50 ganger siste året, men det gir meg ikke motivasjon, ei gjør det meg fokusert. Det gjør meg bare stein hver gang, og har derfor kuttet ut dette, da jeg ikke liker meg selv etter å sitte naken klokken 3 på natta og svette en hel innsjø i det jeg antar er farlig nærme en overdose. 3 uker uten dette snart. Ellers har jeg alltid holdt god avstand til benzo og heavy doser psykedelika. Har heller aldri prøvd opiater. Stimulanter og dissosiativer som er min fiende og store kjærlighet.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj,

Tar jeg typ 7 trekk istedet for 5 eller 6/10 hasjkake istedet for en halv så kan det utløse heftige psykoselignende tilstander som er det skumleste jeg noen gang har opplevd.

LSD, sopp, 2cb er jeg også forsiktig med da jeg er ganske følsom for dette og badtripper hardt med litt for mye. Selv om det ikke er i nærheten så ille som med hasjen.

Etter dette kommer nok MDMA’n da jeg ikke vil bli hjerneskadet. Så tar sjeldent mer enn 200mg til sammen i løpet av en kveld. Tok en gang 200mg som startdose og 100 redose men det ble for mye. Ble mye mer psykedelisk med hallusinasjoner og når jeg prata med dama så klarte jeg ikke å skille mellom om jeg faktisk snakka eller bare tenkte det jeg sa.
Heroin og alkohol, heroin fordi det er sinnsykt avhengighetsskapende og hvor lett det er å ta overdose på, har ikke telling lenger på hvor mange OD'er jeg har, men er ferdig med sånt nå, alkohol går for det samme minus dødeligheten da.
De rusmidlene jeg er aller mest forsiktig med, er ironisk nokk de som er aller minst toksiske for kroppen. Psychedelica er jeg alltid forsiktig med. Mine trips må planlegges, i den forstand av at jeg må ha lite stress og arbeid å tenke på før jeg dytter i meg en syrelapp. Jeg må ha gode folk rundt meg, og jeg må sterke bånd til dem.

Omtrent alt annet av rusmidler takker jeg spontant ja til på en random fest
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle, men hvis jeg hundre prosent ærlig, ingen. Men det jeg burde være mest forsiktig med er vel alkohol, da det er det jeg håndterer dårligst på å regulere og begrense, selvom det ironisk nok er det rusmidlet jeg syns er mest kjedelig.
Benzo uten tvil, fikk blackout en gang men våkna til et par ubehagelige spor etter galskapen som skjedde
Har prøvd litt forskjellig men alkohol er nok det jeg er mest forsiktig med.

Drakk en god del når jeg var yngre og hadde hjemmefest nesten hver helg eller jeg var på fest hos noen andre.
Det var ikke alltid like gøy å våkne opp på rare steder med null hukommelse av nattens hendelser uten eiendeler og slikt.
Har vel risikert å fryse ihjel ved minst 3 anledninger fordi jeg har vært dritings og sovna i en grøftekant midt på vinteren med lite klær, men har heldigvis gått bra.
Hørt en del ting fra kompiser også om ting jeg har gjort i fylla hvor det nesten virker som om jeg har blitt besatt av en annen person fordi jeg ikke har vært meg selv og gjort ting jeg aldri ville gjort ellers.

Kan fint kose meg med ett glass whisky/cognac i hyggelig besøk, men å dra på fester eller byen gjør jeg bare ikke.

Er også litt forsiktig når det kommer til sopp etter ett par overdrevne soppturer for noen år tilbake.
Frister faktisk ikke litt engang lenger selv om tilgangen er der.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Alkohol er nokk på topp hos meg, gjort mye dumt i fylla, samt at det er så sosialt akseptert og enkelt å få tak i, benzo pga det er for digg å bare slippe alt av bekymringer og alt for enkelt å bare fortsette å knaske i seg å gjøre helt sjuke ting under blackout, helt jævlig å komme seg utav det om man først blir hekta også og så speeden, blir bare konge av det og det passer til alt å plutselig har man havnet på kjøret å man makter så vidt å gå å drite uten å ha dratt en strek
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol, eneste som forandrer meg til en jeg ikke er.
Sitat av Nether Vis innlegg
Selv om studien er gammel er den relativt godt utført. Det er ingen grunn til å ikke stole på resultatene i dag såvidt jeg ser. MDMA er fortsatt MDMA, og hjertet vårt reagerer ennå likt på økte serotoninmengder.
Vis hele sitatet...
Studien har fortsatt bare ett utvalg på 12 stykker som alle er "polydrug users", altså ikke bare bruker MDMA.
Studien har heller ikke resultater fra FØR disse personene begynte med rusbruken, og dermed ingen baseline.

Nå som forskningen på MDMA i bruk av PTSD har tatt seg opp, er det mulig å forske på hjertet før og etter MDMA bruk. Det hadde kanskje vært hensiktsmessig å gjennomført denne studien på nytt, med enda sikrere empiri og metode.
Prøver å være forsiktig med det aller meste.

Er det noe som virkelig har satt støtet, så er det 2C-B. Får en helt forjævlig tankegang mtp. selvkontroll.
"kan jo ta litt mer..."
"Skader aldri å holde på litt lengre..."
"Det har ikke noe å si om jeg tar å redoserer"
bla.
bla.
bla.

Får en "ingenting har en dritt å si" tankegang, og det er farlig mtp. på doseringer.
Gjort en ting under den rusen som er så ansvarsløst at det er helt forkastelig, velger å holde det hemmelig da.
Sist endret av Sopphuet; 24. oktober 2019 kl. 15:40.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ironisk nok, så er ofte det en bør være alt forsiktig med, og det en faktisk er alt forsiktig med ikke det samme - dersom en bør være forsiktig med det, er det jo nettopp av en grunn og hadde man ikke brukt så mye av det at det hadde vært en grunn så hadde det ikke vært en grunn, og dermed er det en selvoppfyllende profeti. For meg: Alkohol, cannabis, kokain, amfetamin. I synkende rekkefølge.
Jeg er mest forsiktig med alkohol og opiater. Disse to er de eneste jeg kjenner en avhengighet av hvis jeg bruker det over en litt lengre periode.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er nok mest forsiktig med MDMA, men det føler jeg at jeg takler ganske greit så lenge jeg ikke tar for mye.

Sopp er derimot det rusmiddelet jeg har mest respekt for. For selv om man ikke kan dø av det, kan man virkelig havne på en fullstendig insane trip om man tar for mye. Har hatt et par fleintripper der absolutt ingenting da mening for å si det pent. Flein er jo også kjent for å ha svært forskjellig styrkenivå i soppene, så jeg har opplevd å spise en liten dose og likevel bli totalt supertrippa i hodet.

Syre er derimot mye lettere å styre, selv på høye doser. Det i hvert fall min erfaring.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Prøver å være forsiktig med det aller meste.

Er det noe som virkelig har satt støtet, så er det 2C-B. Får en helt forjævlig tankegang mtp. selvkontroll.
"kan jo ta litt mer..."
"Skader aldri å holde på litt lengre..."
"Det har ikke noe å si om jeg tar å redoserer"
bla.
bla.
bla.

Får en "ingenting har en dritt å si" tankegang, og det er farlig mtp. på doseringer.
Gjort en ting under den rusen som er så ansvarsløst at det er helt forkastelig, velger å holde det hemmelig da.
Vis hele sitatet...
Personlig føler ikke jeg at det er verdt å redosere mer enn 2 ganger (altså 3 inntak totalt). Etter den andre redoseringen blir virkningen så pass redusert at det ikke er vits i å ta mer den dagen. Jeg snorter dog min 2C-B, med to timers mellomrom mellom redoseringene.

Til trådens topic - amfetamin og benzo.

Amfetamin fordi jeg var nokså hektet i 3-4 måneder og vet at jeg ikke har kontroll over inntaket (klarte å sove nok og spise normalt hver dag, døgnet aldri, men måtte ha amf til å gjøre helt dagligdagse ting til slutt). Har jeg amfetamin liggende i nærheten, så vil det være vanskelig å holde seg unna. Heldigvis har jeg ikke noe lyst til å handle det.

Benzo fordi det føltes altfor frigjørende og flott. Har hatt angst i forskjellige former så lenge jeg kan huske, så da jeg prøvde Xanax første gangen, så føltes det som et fjell falt av skuldrene. Men siden jeg er informert om konsekvensene ved benzomisbruk, så holder jeg meg unna det også.
Jeg vet ikke helt hvilken stoffer jeg er MEST forsiktig med men hvilken stoffer jeg er mest IKKE forsiktig med er speed, jeg har ikke vært utpå speedkjøret på lenge, men på tanken av hvor mye DRITT speed som er rundt omkring nå å likevel så velger jeg å skyte det.
Blir nok ikke noe mer høydose Datura med det første for meg
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Personlig føler ikke jeg at det er verdt å redosere mer enn 2 ganger (altså 3 inntak totalt). Etter den andre redoseringen blir virkningen så pass redusert at det ikke er vits i å ta mer den dagen. Jeg snorter dog min 2C-B, med to timers mellomrom mellom redoseringene..
Vis hele sitatet...
What!? Det er noe av den mest jævligste smerten jeg har hatt i nesa. Mulig jeg er svak da, veit jo aldri..

Føler 2C-B er prima for rekreasjon, men får alltid lyst til å ta for mye, til det punktet man bikker 80-90mg. Og det ender bare med trykk som faen i huet, visuelt fragmentert filter og en sliten kropp.
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
What!? Det er noe av den mest jævligste smerten jeg har hatt i nesa. Mulig jeg er svak da, veit jo aldri..

Føler 2C-B er prima for rekreasjon, men får alltid lyst til å ta for mye, til det punktet man bikker 80-90mg. Og det ender bare med trykk som faen i huet, visuelt fragmentert filter og en sliten kropp.
Vis hele sitatet...
Har aldri fått spesielt ondt i nesen av 2C-B, selvom mange andre mener det føles som å bli slått i nesen med en hammer. Det skyldes vel mindre doser (maks 10 mg om gangen, altså 5 mg i hver nesebor), også prøver jeg å ikke snufse for mye, slik at 2C-Ben blir værende i sinusen, fordi hvis det havner i halsen, så er det veldig ubehagelig. Etter første dose blir man ganske immun mot svie, så redosering går knirkefritt.

Det er sikkert ikke særlig helsebringende for sinusen å snorte 2C-B, men jeg tar det ikke så ofte egentlig og hvis jeg skal droppe, så må jeg opp i 35 mg for tilstrekkelig effekt, i tillegg til at kvalmen ved come-up er verre når man dropper.