Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2711
Bruker egentlig bitmynt.no og da generelt sturles. Men ser etter noen som evt godtar Vipps eller andre raske betalingsmetoder ?

Ihvertfall hadde det vært fint med en som selger BTC raskt og enkelt, lommebok og BTC adresse har jeg.

Gjerne noen som selger der jeg kan få BTC på dagen.

Ihvertfall håper på tips!
Såvidt jeg vet, så drives bitmynt.no alene av Sturle.

Annet sted jeg vil anbefale er localbitcoins.com, her finner du og Sturle, i tillegg til mange andre selgere. Noen av dem godtar kontakt kjøp, da drar du å møter vedkommende og gir han kontakter, og for bitcoins tilbake.
Og bruker du straksbetaling som sb1 har får dem pengene med en gang og slipper mynt.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Trådstarter
Jepp, cash kunne hvert gunnstig for min del. På localbitcoins.com ser jeg ingen som holder til spesielt nærmere meg, men skulle det være noen nærme Indre Østfold så ta kontakt .
Synes det er alt for komplisert å kjøpe og sette seg inn i dette med Bitcoins. Dessuten ser jeg ikke poenget med Bitcoins med mindre man skal kjøpe en nigeriansk sexslave å ha i kjelleren.

Og tror man er for sent ute om man tror man skal bli millionær av å trade bitcoins. Med så mye omtale de to siste årene så har prisen allerede blitt presset opp i skyene. Tvilsomt at den prisen f.eks. skal dobles. Så populært tror jeg ikke bitcoins blir.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis du vil kjøpe bitcoins kan er dette de beste alternativene:
1) Du kan bruke www.localbitcoins.com
2) Du kan bruke www.Bitmynt.no
3) Du kan prøve facebookgruppen kjøp og salg kryptovaluta
4) Du kan bruke Coinbase

Sel ville jeg anbefalt Coinbase da de gir god kurs og handel skjer med en gang (fra kreditt- eller debetkort). Det har den fordelen at du får Bitcoin til den kursen du tror du skal få den til. Det er et problem at kursen på bitcoin svinger litt vel mye. Se denne artikkelen på Kjøp-Bitcoin.no som forklarer hvorfor dette skjer. Så enn så lenge så er det et poeng at handel med Bitcoin ikke tar for lang tid. En ekstra dag eller to kan fort utgjøre en del forskjell i hvor mye Bitcoin du får for pengene.

Uansett ville jeg ha oppbevart Bitcoins utenfor exchanges. Riktignok er Coinbase ansett som trygt, men det er alltid tryggere å oppbevare dette selv.