Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1141
Hei! Jeg har en samsung galaxy s7 edge som jeg er stor fornøyd med og ikke kommer til å skifte ut med det første. Den er i sølv farge.

Her om dagen fant jeg ut at denne typen mobil også finnes i saphire blå farge, noe som jeg syntes er veldig fint.

Så slo tanken meg, er det mulig å skifte bakglass og deksel på min slik at jeg også kan få min s7 edge i saphire blå? eller er jeg nødt til å skifte ut telefonen helt?

Takker for svar
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Finn fargen i spraymaling og gå bananas?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har bytta baksiden på min S7 Edge et par ganger nå. Fronten tør jeg ikke starte på selv - har erfaring med ødelagt skjerm på tidligere telefoner.

Du finner videoer om emnet på youtube og bakdekselet bytter du enkelt med en hårføner, noen tynne gitarplekter og en sugekopp (som du vanligvis får med når du kjøper dekslet på ebay).

Lykke til!