Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1889
Heia! Tok 3 mg rivotril igår rundt 20.00. Har litt toleranse mot de.
Tänkte ta meg lite oxikodon idag rundt 17. Har tatt 20-30mg oxi förr uten toleranse, og ute merkbar effekt.
Hvor mye bör jeg ta idag? Opinions på oralt vs intranasalt?Fortsatt ingen toleranse mot oxi, dock mot Subutex.
Ta det du prøvde sist. Sub overkjører oxy om du har mer en 1, maks 2mg i kroppen.
Har du inntatt subutex er det ikke vits å innta oxy eller andre morfin/opiat preparater ettersom dette ikke vil ha noen effekt.
Anbefaler å vente en dag ekstra med å innta oxy, uten å innta noe mer subutex om du skal ha noe håp om å oppnå noe effekt dog har du høy toleranse for subutex vil du også ha høy toleranse for oxy. Men prøv deg frem, men start med en lav dose, vent en time før du inntar neste dose.
Takk for svar

Kjorte sub senest i sondags, da en veldigt lav dos på ca 0.5mg for att klare meg gjennom en arbetsdag uten att begynne og svettes og kaste opp. Tipper det meste av det har gått ut av kroppen min. Halveringstida oppgis jo vare 20-72 timmer.

Har begynt med ca 20mg oralt, og rejla like mye i snoken.

Har folk som ser etter meg, hvis jeg gar på trynet.

Veit ikke om det bryter mot noen forumsregler, men er 150.- for 80mg oxikodon en standard pris?
150 kr for 80 mg oxycodone er ekstremt billig. Det er så billig at det høres ut som tablettene er Fentanyl.
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
Har du inntatt subutex er det ikke vits å innta oxy eller andre morfin/opiat preparater ettersom dette ikke vil ha noen effekt.
Anbefaler å vente en dag ekstra med å innta oxy, uten å innta noe mer subutex om du skal ha noe håp om å oppnå noe effekt dog har du høy toleranse for subutex vil du også ha høy toleranse for oxy. Men prøv deg frem, men start med en lav dose, vent en time før du inntar neste dose.
Vis hele sitatet...
Hei! Takk for svar kompis!

Har ikke tatt subutex siden sondag. Tar det 1-3 dager i uka; leker russisk roulett.

1,5 timme etter intag føler jeg meg fin, lett - pixad, som jeg skulle sagt på svensk

Takk for infoen om kors-toleranse.
Har på noe retarded måte intalet meg selv att subutex og andre opiater ikke har k.t siden subutex forhindrer bruk av klassiske opiser, men subutex er jo en opioid..

Har brukt veldigt mye Tramadol under ett par år, og jeg må si att ett tråd-rus slår dette med hestelengder, so far.

Inntok 17:23, når kan det passe seg for en refill eventuellt?

Sitat av kemist Vis innlegg
150 kr for 80 mg oxycodone er ekstremt billig. Det er så billig at det høres ut som tablettene er Fentanyl.
Vis hele sitatet...
Ja, der jeg bor i Sverige måtte jeg kaste ut nermere 300 spenn for en OX80/OC80 - tenkte att det kanske var for att det så sjeldent fanns oxy i byen som det kostade ett helvete hver gang.

Det kom i blister og hvis det var fake, var det jevlig godt gjort.
Køpte av en norsk fyr (lol, som om det sku være en forsikring - enda gangen jeg har blitt ripped-off i Oslo var av en norsk motherfucker), burde kanske ha kjøpt på meg en gjeng, men da hade den karussellen varit ett faktum.

Hvis det hadde vært fentanyl, dør jeg nok innen morgendagen, da min tolerense absolut ikke hade klart noe slikt uten att nodda in meg i opiat-døden.

Hvor vanlig er det med fake-oxy som er fentanyl?

Takk for svar mann.
Sist endret av travaxa; 23. november 2017 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Inntok 17:23, når kan det passe seg for en refill eventuellt?

Takk for svar mann.
Vis hele sitatet...
Beklager litt seint svar på denne, men om du leser kommentaren min en gang til så står det vent (ca) en time før du inntar neste dose.
Piller generelt bruker ca 20-40 minutter før det fungerer, dermed legger du til de siste 20 minuttene som utgjør en time for å oppnå mest mulig effekt før du vurderer en enda høyere dose (helst ikke høyere dose enn forrige dose for å minske sjansen for overdose).

Sitat av travaxa Vis innlegg
Hvor vanlig er det med fake-oxy som er fentanyl?
Vis hele sitatet...
Jeg har selv ikke opplevd det som veldig vanlig med fentanyl som fake-oxy, men om du lurer på om det kanskje ikke er oxy du faktisk har (eller om det skulle være noen andre piller du lurer på) så kan du alltids sjekke ut felleskatalogen.
Her har du en link til indikasjon søk hvor du kan identifisere piller som finnes i felleskatalogen. Finnes de ikke der så burde du være litt mer forsiktig med det du besitter.
https://www.felleskatalogen.no/medis...tifikasjonssok
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
Beklager litt seint svar på denne, men om du leser kommentaren min en gang til så står det vent (ca) en time før du inntar neste dose.
Piller generelt bruker ca 20-40 minutter før det fungerer, dermed legger du til de siste 20 minuttene som utgjør en time for å oppnå mest mulig effekt før du vurderer en enda høyere dose (helst ikke høyere dose enn forrige dose for å minske sjansen for overdose).



Jeg har selv ikke opplevd det som veldig vanlig med fentanyl som fake-oxy, men om du lurer på om det kanskje ikke er oxy du faktisk har (eller om det skulle være noen andre piller du lurer på) så kan du alltids sjekke ut felleskatalogen.
Her har du en link til indikasjon søk hvor du kan identifisere piller som finnes i felleskatalogen. Finnes de ikke der så burde du være litt mer forsiktig med det du besitter.
https://www.felleskatalogen.no/medis...tifikasjonssok
Vis hele sitatet...
Mye gode råd her! Takker