Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1635
Hva kan forventes i straff om man blir tatt med 5g speed og 15stk rivotril på seg?
jeg ble tatt med 5-6g amf å ca 7-8-9 piller å 0,4 hasj for en stund siden å pluss noe annet.
møtte i retten å la ut om et vanskelig liv med rus å sa jeg hadde kutta ut all rus. Noe som var en stor løgn. å mange familiære forhold som var psykisk vanskelig. jeg innrømte å det ble en tilståelses dom som endte opp med 2 års prøvetid å 20 dager betinga dom
Dette kan nok gå litt alle veier ja. Alt mellom forelegg på 5000 til mye høyere forelgg + samfunnsstraff er vel realistisk. Hvis du får muligheten til å forklare deg i en rettsak, så tror jeg din beste sjanse er å gjøre slik som "plater" beskrev ovenfor. "Vis" at du angrer, fortell at du sliter og at du ikke ønsker å fortsette. Det er det de ønsker å høre. Jo, også husk å bare legg deg helt flat. Ikke spill smart på noen måte.
Si det var til eget bruk så får du mest sannsynlig bot, kanskje en samfunnsstraff.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
urokråke
VividReality's Avatar
Trådstarter
Fikk ei bot på bare 2000 i posten et par uker senere :-P