Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3415
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestilte noen tramadol fra utlandet (200mg piller). Vil jeg få noe rus av 200mg tramadol alene.? har ingen tolleranse for det.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ja, er det depot eller vanlig? Om det er vanlig bør du knekke de i to.
Du kan bli skikkelig kvalm btw.
Ikke drikk alkohol
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ja, er det depot eller vanlig? Om det er vanlig bør du knekke de i to.
Du kan bli skikkelig kvalm btw.
Ikke drikk alkohol
Vis hele sitatet...
Vanlig, så jeg blir godrusa av 200mg? Burde jeg spise lute, altså så jeg har tom mage?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanlig, så jeg blir godrusa av 200mg? Burde jeg spise lute, altså så jeg har tom mage?
Vis hele sitatet...
Mente *burde jeg spise lite*
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mente *burde jeg spise lite*
Vis hele sitatet...
Ja, er en stein aktig rus, men du blir fort kvalm, lenge. Så start med en halv og vent et par timer.
200mg bør gi deg en god følelse i kroppen. Jeg pleier å starte med 3x50mg og så 2x50mg noen timer senere. Jeg sover lite/dårlig samme natt og du kan glemme å få orgasme, knulle er diigg though!

Du blir fort kvalm av tramadol men det gjør ingenting om du spyr, jeg føler meg gjerne mye bedre etterpå. Jeg tar ofte en spliff sammen med T men kan fort bli ekstra kvalm av det. Jeg får ikke i meg noe mat dagen jeg tar T heller.

Du blir fort innspist på Tramadol så vent noen uker før du kjører på igjen
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Faen, tram er digg! Ligger i senga chill som faen å hører på Lil Peep (Rip), tatt 200mg plus et par slurker av Bare Øl. God helg alle sammen! Senere i kveld blir det kanskje litt Jonas også!
Husk at tram blir tatt opp mer effektivt hvis du allerede har det i blodomløpet. Det har iallefall jeg blitt fortalt.
Derfor lønner det seg aldri å ta alt på en gang, men vent ca en time imellom dosene.

200mg er veldig mye for en uten toleranse. Noen sier at paracetamol ikke potensierer rusen, men min erfaring er at det er mer enn placebo når jeg supplementerer med 500mg paracet
Yes, hvis du er en av de som får rus på traddar, kan du få en skikkelig god rus på bare 200mg.

Ta en lav dos forste gang hvis du har en del att experimentera med, slik du ser hvordan du reagerer.

Grapefrukt booster (muligens).
Husker ej om det er hvit (kalles golden trur jeg) eller röd.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._by_grapefruit

Tramadol metaboliseras av CYP2D6 & CYP3A4. Grapefrukt fuckar med CYP3A4.
Mina kjemiske kunskaper er ikkje gode nok til att forklare, men jeg trur att det gör att mer av substansen stanner i blodet for det bryts ned? Höyre koncentration?
Noen som kan forklare?

Anywho, jeg merkte att det ble sterkere sedering hvis jeg hadde drukket gfj ett par dager i strekk og siden tok tradd.
Kanskje bare var placebo.

Sorry ranten, aningens påvirket.
Sist endret av travaxa; 17. november 2017 kl. 23:03.
Det er så dyrt innenlands :/ Du nevnte utlandet Snømusa

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe Tramadol ifra Norge? Finnes Tramadol på norsk deepweb også
Vis hele sitatet...
Det er så jævli dyrt tror jeg.. Jeg får av legen, men er litt for skjeldent
Sist endret av Krølleløffe; 18. november 2017 kl. 03:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja det vil du uten toleranse
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med Tram bruken. De er egentlig ganske farlig om man ikke gjør det rett. Nå er det en liten stund siden jeg leste på dette men rett meg gjerne om jeg feilinformerer.

1. De øker sannsynligheten for epilepsianfall, selv hos helt friske mennesker. Hver pille du tar reduserer epilepsi "treshholdet", og øker sannsynligheten for anfall. Toleransen øker fort, så dette blir et problem rekreasjonelt. Les opp på erowid eller andre forum.

2. De kan fremkalle serotoninsyndrom om du tar mye/regelmessig, eller om du blander med andre rusmidler som fungerer på serotoninreseptorene (MDMA, div. legemidler mot angst og bipolaritet).

3. De er særdeles vanedannende. Så vidt jeg skjønte så fungerer de på samme reseptorene som MDMA og opiater samtidig. Dette øker langvarig skadepotensiale og gir de særdeles kjipe abstinenser.

Om du ikke har lest deg opp på dette, gjør det ASAP. Ellers risikerer du skikkelige problemer.
Tramadol er litt individuelt men dersom du ikke er alergisk eller har genetisk uflaks (noen har en viss type/eller mengde enzym som tilsier enten bedre eller helt ned til ingen effekt av tramdol).

Så er 200mg en fin-fin dose for en koselig rus, hvis det er depot. Uten toleranse kan fort 200mg i instant-release bli litt kvalmende i min erfaring.. Jeg er dog hypersensitiv xD a blessing, and a curse.