Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1091
Tok 100 mg i forrige helg etter en syk tur på byen og tura ganske greit på det, men hadde avtalt med en gjeng med kompiser og ta det igjen til helga og lurer på hvordan jeg skal dosere det.

Tror dere jeg får en bra effekt av å ta 120 og redroppe 60? Eller bør jeg høye det til 150 første drop?

Er ikke bekymret over å få en knekk, er nullstress å være sengeliggende i et par dager.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ikke la dette bli en greie, ettersom så heftig helgebruk kan fort ødelegge hjernen. men du burde klare deg på 120 spør du meg
Du kommer ikke til å bli sengeliggende. Men det er ikke på noen måter bra å ta det så ofte. Det er så sykt mange her på forumet som tar emma ofte, og som kommer til å gå på en smell. Ikke bli en del av den statistikken. Om du absolutt skal ta, så ikke ta mer enn 120mg. Vil på det sterkeste anbefale at du venter flere uker! Ikke forvent at det blir bedre av å ta mer. Magien i stoffet, og i hverdagen forsvinner fort om man oppjusterer.
Prøver virkelig ikke å moralisere her, men virker som om 10% av nye tråder på forumet handler om å kunne ta mdma etter et par ukers pause. Hvis folk ikke har skjønt at man ikke bør få en klem av gud mer enn 4 ganger i året, så er ikke folk klar over hva de putter i seg. Det er lett å finne informasjon om mdma og hvordan man bør bruke dette. Som sikkert er lettere tilgjengelig og av bedre kvalitet enn hva freak kan gi dere.
Sitat av smetti Vis innlegg
Du kommer ikke til å bli sengeliggende. Men det er ikke på noen måter bra å ta det så ofte. Det er så sykt mange her på forumet som tar emma ofte, og som kommer til å gå på en smell. Ikke bli en del av den statistikken. Om du absolutt skal ta, så ikke ta mer enn 120mg. Vil på det sterkeste anbefale at du venter flere uker! Ikke forvent at det blir bedre av å ta mer. Magien i stoffet, og i hverdagen forsvinner fort om man oppjusterer.
Prøver virkelig ikke å moralisere her, men virker som om 10% av nye tråder på forumet handler om å kunne ta mdma etter et par ukers pause. Hvis folk ikke har skjønt at man ikke bør få en klem av gud mer enn 4 ganger i året, så er ikke folk klar over hva de putter i seg. Det er lett å finne informasjon om mdma og hvordan man bør bruke dette. Som sikkert er lettere tilgjengelig og av bedre kvalitet enn hva freak kan gi dere.
Vis hele sitatet...
Er fullt klar over at det ikke er bra å ta det ofte. Sist gang jeg tok var for 6mnd siden, men i helga lå posen med mdma vi skulle ta denne helgen der. Vi var drita og droppa litt. Er bare det at jeg er ute etter den beste opplevelsen jeg kan oppnå. Kjenner selv folk jeg mener dropper alt for mye, men vi skal ta det med 3 som aldri har testa før, så vil jo være med de på denne opplevelsen. Var bare det at jeg dreit meg ut forrige helg.
Men får prøve meg på 120 og føle litt på det

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ikke la dette bli en greie, ettersom så heftig helgebruk kan fort ødelegge hjernen. men du burde klare deg på 120 spør du meg
Vis hele sitatet...
Takk for svar Er ingen greie, sist jeg tok det var for 6mnd siden. Vil bare prøve å oppnå en bra rus før jeg skal vente til bursdagen min i februar =) , rusen jeg fikk etter jeg hadde vært på byen var jo ikke optimal, foretrekker å være edru!
Sist endret av mdmazing123; 17. november 2017 kl. 02:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror jeg hadde uppa det til 150 jeg, for å få en så god opplevelse som mulig som du sier. Du blir ikke crazy ødelagt av det, og jeg tror ikke 20mg opp er nok til å combate toleransen så nylig som forrige helg.
Men helt sant som andre sier at det ikke fører noe godt med seg å gjøre dette til en vane.

Kos deg!
Sist endret av layzn; 17. november 2017 kl. 13:14.