Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 199
Har en ekstra 3tb hdd som har ligget og støvet ned i tilfelle jeg går tom for plass på min "main hdd" som er på 1tb, nå har den tiden kommet, men jeg har ikke plass til å koble til begge samtidig. Er det noen store svakheter ved å bruke sånn USB to Sata adapter? Burde jeg skaffe meg et nytt motherboard med flere sata-porter?
"War room"
0xFF's Avatar
Hvis du bare har 1 SATA port på hovedkortet ditt, så tror jeg jesus sine disipler snart kommer å henter den. Når tid er den i fra, 1995?

Det finnes PCI[-E] kort som gir deg flere SATA porter. Og ja, USB til SATA fungerer forsåvidt greit.
Overfør all data på den gamle til den nye?
Trådstarter
Eller har 2, men den andre er til SSD'n hvor Windows er installert så den tør jeg ikke helt å røre. Å overføre all data på den gamle til den nye er noe jeg kunne tenkt meg, men vil ikke dette fucke opp filplasseringer og sånt angående prosjekter i Photoshop og spill?
Moderer