Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1371
Har brukt sobril sporadisk i en periode på over to år nå. Merker at virkningen ikke er den samme og at dosen må økes, jeg har en drøm om å starte på null igjen..hvor lenge må jeg avstå for at dette kan skje? Bruker rimelig svak dose imovane ca en til to ganger i uken for det formålet det er utskrevet for -altså innsovning. Kan dette forstyrre avvendingen til sobril ? Har forsiktig spurt legen om dette og fått et medisinsk korrekt svar... avstå noen uker... lurer på hva dere med erfaring og et levd liv kan svare meg
Når jeg var på DPS etter og ha brukt 3 x 25mg om dagen så tok de god tid med det, og trappa sakte ned, helt til 5 mg. Husker ikke helt men fikk litt GAD av d dog svak på slutten der. det var kjipt og få 5 mg den gang haha, nesten litt panikk men gikk greit. Men ble bedre etter litt. Hadde lang pause etter det, men nå går det bare i 20mg her og der egentlig, eller 30 hvis jeg føler meg fucked, sjeldent men.. For og ihvertfall unngå avhengighet, ser ut som det funker greit, er ganske psykisk avhengig, kanskje jeg er avhengig fysisk også uten og vite helt Men har aldri symptomer når jeg er hjemme så det svarer vel egentlig på det spørsmålet egentlig. Merker fort at jeg blir innspist hvis jeg tar det 3-4 dager på rad. Får funk bare ikke så sterk. Eller ta på tom mage, ikke alltid det funker like bra heller.
Sist endret av flyingsaucer; 20. oktober 2017 kl. 22:22.
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
For å svare konkret på spm; Sobril og Imovane forsterker hverandre. Er du ute etter ruseffekten til Sobril ellerden angstdempende effekten? Tenker siden du sier effekten avtar. Det tar en stund uten bruk før du kan begynne å få en effekt ved behovsbruk.

Svarer ikke på det angående nedtrapping da du egentlig ikke hadde et spørsmål å svare på. Men jeg kan si så mye som at å bli avhengig av benzodiazepiner ikke er noe gøy, og som overnevnte skreiv; må trappes sakte ned :-)
Trådstarter
Sitat av Freakyme71 Vis innlegg
For å svare konkret på spm; Sobril og Imovane forsterker hverandre. Er du ute etter ruseffekten til Sobril ellerden angstdempende effekten? Tenker siden du sier effekten avtar. Det tar en stund uten bruk før du kan begynne å få en effekt ved behovsbruk.

Svarer ikke på det angående nedtrapping da du egentlig ikke hadde et spørsmål å svare på. Men jeg kan si så mye som at å bli avhengig av benzodiazepiner ikke er noe gøy, og som overnevnte skreiv; må trappes sakte ned :-)
Vis hele sitatet...
Hei. Jo jeg tenker i utgangspunktet på den avslappende effekten som tar vekk angsten i gitte situasjoner.. tidligere fikk jeg en liten svai av 25-30 ml...