Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 997
gains,eufhproie,dop
24 0
Hei, trenger råd.
Skal planlegge kur 4 nå. Mislykket med de 3 første.

Kur 1 : 500mg test/e 12uker. Nolva som pct. Gainet pløsete kg gains.typ 3500kals).
Null bivirkninger.

Kur 2: 12 uke 500mg sust, 8uker tren. Ari i bakhånd og nolva som pct. Lean 10kg gains på 4000kals, men syken døde, deuktnet i acne og kuken døde i 3 måbder.


Kue 4:
Kicket med 4 uker eod 10mg dbol, 16uker 500mg sust og 600mg eq. Avsluttet med 4 uker Winni. 15kg galns. Likte ikke eq da den var dyr og treg

Likte ikke tren pga bivirkningene og ikke eqen pga proa. Noen spm kan anbefale meg en typ 12ukera kur med hard gains pg helst ikke ed/epod preperater


Tenker dbol og mere sist. Men vil ha en med lite sides og harde tørre.
gains.

Takk for svar
Hei (bole)sveis.

Vil starte med at jeg synes det er en fair sak å forsvarlig bruke steroider med moderasjon og kløkt av rette grunner.
Må si det er et par ting du skriver som får varsel-lampene mine til å skrike at du ikke har nevneverdig peiling; Trenbolone på kur nr. 2 og kun Nolvadex som pct, dbol eod(each other day) fremfor 2 - 3 ganger om dagen, smeller på psyken og en slapp tiss mm.
Og ser ut som du utelot kur nr 3 i posten din..

Og hva er statsene dine egentlig?

- Hvor lenge har du trent?
- Hvor mye veier du?
- Høyde?
- kroppsmål?

Og hvor lang tid har du hatt mellom hver kur?
Har du klint ned noen på byen i løpet av karrieren?

Svar meg på dette, så skal jeg prøve å sette opp en ok kur for deg etter beste evne ( hvis det er forsvarlig ).

Er man smart, rir man 500mg Test C/E/P med arimidex og en grei pct til kur nr 2 - 3. Less is more, man svir bare reseptorene ved å gå for fort frem og snyter seg selv for de beste og mest fornuftige resultatene.