Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3401
Hei hva skal jeg gjøre med denne typen amf det er ikke sulfate. Men we veldig fuktig gele aktig. Vil ikke miste noe av potenent av amfetaminen. Så skal jeg bare droppe dette? Eller Iv?

Tørker jeg det så er jo 5g plutselig 1g?
Sist endret av Worseelite; 20. juli 2017 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitter på samme selv, Riv i energi !
Sist endret av Bjørneboe; 20. juli 2017 kl. 21:05.
Hvis det er amfetaminbase, så nytter det ikke å tørke den. Da er det selve stoffet som er klissete. Hvis det er et salt som inneholder et løsemiddel, så taper du ingenting på å tørke det. Ja, du mister en del vekt, men den vekten består jo isåfall ikke av amfetamin uansett.
Gelé? Full i gelatin?
Tlrker du det blir det ikke mindre virkestoff vel? Men ja, du vil sitte igjen med mindre "produkt"?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hvis det er amfetaminbase, så nytter det ikke å tørke den. Da er det selve stoffet som er klissete. Hvis det er et salt som inneholder et løsemiddel, så taper du ingenting på å tørke det. Ja, du mister en del vekt, men den vekten består jo isåfall ikke av amfetamin uansett.
Vis hele sitatet...
Det spørs hva man liker, personlig så syntes jeg at det er digg å injisere marsipanen mens den er fuktig da den "gasser" i munnen.
Sitat av dr00py Vis innlegg
Det spørs hva man liker, personlig så syntes jeg at det er digg å injisere marsipanen mens den er fuktig da den "gasser" i munnen.
Vis hele sitatet...
Ja for all del, hvis du liker å injisere aceton eller andre ukjente løsemidler, knock yourself out.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja for all del, hvis du liker å injisere aceton eller andre ukjente løsemidler, knock yourself out.
Vis hele sitatet...
Noen sniffer bensin, andre skyter aceton