Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3745
Jeg og to andre passa en J etter å ha drikki 5 øl hver, rusen var intens etter bare et par hits og munnen min tørka inn MYE mer enn vanlig (Måtte vente fleere minutter for å spytte, og når jeg først fikka spytta var det heelt kritthvitt.) Når vi komer hjem begynte kompisen min å nodde ut, svette helt enormt og vanskeligheter med å prate. Må nevnes at han har diabetes, men dette skulle vell ikke skje med hasj?
Det er på ingen måte utenkelig at noen har blandet ut en dårlig hasjtype med et syntetisk cannabinoid. Jeg syns symptomene du beskriver kan minne om f.eks. JWH-018, spesielt dette med intens rus på kort tid og munntørrheten du nevner.
Spytt blir gjerne helt kritthvitt av hasj/weed, det er et begrep kalt ''cottonmouth'' og er helt normalt.
Tviler veldig på at det var syntetisk, dere hadde drukket og da blir rusen mer intens og igjen, det er helt normalt.

Cotton mouth is not only a very dry mouth from smoking pot, but involves having small bits of mucus and spit, lining mainly the roof of your mouth feeling like cotton when you rub your tounge against it.
Vis hele sitatet...
http://herb.co/2017/02/28/cannabis-cottonmouth/
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Grunnen til at jeg trur det er syntetisk er pga vi møtte en fyr som er kjent for å selge soap bar shit dyrt, og igår ville han passe en J med oss gratis som hitta som det kraftigste jeg noen gang har følt, og itillegg ville han selge et gram jævlig billig.

Noen som vet hvorfor ene kompisen min nodda ut? Var dette pga alkoholen?
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Grunnen til at jeg trur det er syntetisk er pga vi møtte en fyr som er kjent for å selge soap bar shit dyrt, og igår ville han passe en J med oss gratis som hitta som det kraftigste jeg noen gang har følt, og itillegg ville han selge et gram jævlig billig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare spørre dealer'n neste gang dere møttes ? Du ser jo veldig fort på fyren hvordan han reagerer når du spør. Enklere kan det ikke bli
Mye god shit i landet for tia, og kan være dere fikk noe skikkelig kraftige greier - weed krystaller gjort om til hasj e.l. husker ikke hva det kalles i Norge.

At dere fikk kjøpe billig er jo kanskje fordi han vil selge mer og opparbeide seg flere kunder, hehe.. og selge dyrere etterhvert.

Spør dealer'n ja
Sist endret av hallo'der; 23. juni 2017 kl. 12:55.
Sitat av hallo'der Vis innlegg
Mye god shit i landet for tia, og kan være dere fikk noe skikkelig kraftige greier - weed krystaller gjort om til hasj e.l. husker ikke hva det kalles i Norge.

At dere fikk kjøpe billig er jo kanskje fordi han vil selge mer og opparbeide seg flere kunder, hehe.. og selge dyrere etterhvert.

Spør dealer'n ja
Vis hele sitatet...
Jupp er faktisk mye god shit i landet nå for tiden. Men som andre skriver bare spørr dealern ^^
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Jeg hadde veldig hangover igår (Noe jeg aldri pleier å få når jeg kun drikker et par øl og tar en J) og er fortsatt veldig kvalm, er det noen syntetiske midler som gir hangover i dager?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greit at du er nervøs for at det kan ha vært noe, men spørsmålet ditt er litt sånn;

Kjørte på vei, dekket mitt punkterte, hva gjorde at det punkterte?
-Kanskje hjulet var dårlig?
Nei, umulig, hjulet har vært bra alltid!
-Kanskje en stein?
Nei, det er det nok ikke fordi grusveien er fin
....... etc

Du ble nok bare fucked up av good shit, samme ble kompisene dine. Dere haer circlejerka at det kanskje var noe laca greier og fikk placebo / stresseffekt. Ikke kjøp av han da, du kjøper vel ikke såpehash uansett? Hvis du henger med så lugubre folk ville jeg kanskje begynt å takke nei til drugs fra de, og holdt meg til min egen niste!
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte du å drikke før du røyka? Jeg pleier bli helt grønnsak hvis jeg drikker meg passe full før jeg starter å trekke, starter jeg med en joint før jeg drikker pleier det gå helt fint.

Har dog aldri opplevd de bivirkningene du nevner.