Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2967
Heisann!
Har har interesse en stund over å vite når på dagen/kvelden hvilket dop skal tas, skjønner uppers -> peak -> dowerns, men hva skjer om man feks tar kokain sammen med en type benzo?

Hvilken favorittkombinasjon er deres?
Min selv er å røyke meg høy, før jeg drikker til jeg kjenner marijuanarusen begynner å dabbe av, før jeg røyker en ny en. keep it like that. ¨

Hvordan kommer man seg fort ut fra slik "bæding" feks om man har tatt for mye amf, hvilket stoff bør man få i seg for å få sove raskest mulig?

snuup
Når du føler for at det er en passende tid å ta rusmidler, alle rusmidler kan tas til samme tidspunkt på dagen eller kvelden (noen rusmidler varer jo selvfølgelig lenger en andre og bør behandles deretter)

Nå vet jeg ikke så mye om benzodiazepin, (så sikkert noen som kan svare bedre på dette) men etter hva jeg finner på nettet:
Benzo + coke fjerner litt av de negative aspektene assosiert med kokain (blandt annet angst)
Men, benzodiazepiner får hjertet til å slå saktere, mens coke får det til å slå fortere (altså ikke den beste komboen for hjertet ditt)
Benzoen vil også ta bort noe av rusen, så det beste vil være å spare benzoen til du eventuelt skal legge deg. (noen med mer peiling på dette får rette det om det er feil)

Selv liker jeg svært lite å røyke hasj og drikke alkohol samtidig da det som oftest ender med at jeg bare blir svimmel, kvalm og henger over toalettet.
Mine favorittkomboer:
MDMA + Hasj/Weed
LSD + Hasj/Weed
Changa + LSD + Sopp + Hasj/Weed (bare testet denne komboen 1 gang, husker ikke helt rekkefølgen men det var en magisk opplevelse med helt sinnsykt fantastisk afterglow.
Har lyst til å prøve MDMA + LSD (candyflip) og MDMA + sopp (hippyflip) da jeg har hørt veldig mye godt om de 2 komboene.

For å sove fort er jo nettopp benzoer fint å ha, hvordan man kommer seg ut av bædtrips er litt forskjellig fra rusmiddel til rusmiddel, men stort sett er ting som å endre musikk, omgivelser eller ha noen å prate med gode løsninger.
Samt ting å gjøre, sitter du bare i en sofa og glaner i taket er det lettere å havne i et tankekjør enn om du feks ser en film, hører på musikk, tegner eller what ever.


Peak har forresten veldig lite med uppers og downers å gjøre, men er mer en beskrivelse av da trippen er på sitt meste/høyeste før den begynner å dabbe av igjen.
Sist endret av Slæsken; 23. juni 2017 kl. 03:36.
Det høres ut som du har et usunt forhold til rusmidler snupdogg. Man bør lære seg å kjenne de stoffene man tar, slik man kan kose seg med dem uten å ta for mye. Det er ikke noe galt i å kombinere i seg selv, men å basere bruken sin på kombinasjoner for å kompensere for overdrevent og uvettig inntak er et dårlig tegn. Man kan bruke de fleste rusmidler på en verdig og vettug måte ved å lære kroppen sin å kjenne. Eller man kan tenke som Jokke, at alt kan repareres. Plutselig trenger man uppers hver morgen og downers hver kveld, for å holde hjulet gående. Det er sånn man blir en full time blandingsmisbruker.