Hei.
Jeg har et produkt. Produktet er et hoverboard, altså selvbalanserende brett som går på to hjul, gjerne kjent som en classywalk.
Dette er kjøpt fra NETONNET.
Etter 1 dags bruk, klikka den totalt, den begynte å pipe for fullt, så jeg prøvde å slå den av, men det viste seg å være umulig. Den bare pep enda verre på en annen måte når jeg holdt power-knappen inn lenge nok.. Dette kan jo ha vært kalibreringsprosessen, men likevel:
Jeg fikk ikke slått av brettet uansett hva jeg gjorde med bryteren for å slå den av og på. Jeg måtte rett og slett frem med skrutrekkeren og åpne brettet på undersiden for å koble fra batteriet (Jeg har åpnet andre brett før, og er erfaren på sånne ting, så jeg visste akkurat hva jeg gjorde)
Da jeg koblet til batteriet, begynte problemene igjen umiddelbart. Batteriet har vært frakoblet siden.
I morgen klager jeg dette inn til Netonnet, og krever et nytt brett på garanti. Problemet er jo at hvis jeg skal returnere noe, må det gjerne være ikke-klusset med. I dette tilfellet måtte jeg jo skru ut 6 skruer, åpne et deksel, og koble fra batteriet. Dette vil jeg tro er grunn til å bryte garantien, men kan jeg påberope meg noe som helst nødrett, siden den ulyden kunne holdt naboene våkne om natta ++++?
Bør jeg rett og slett bare koble til batteriet igjen, skru på dekselet og sende inn det? Blir vel mange blikk på postkontoret, i og med at det piper jævlig høyt.
Jeg har et produkt. Produktet er et hoverboard, altså selvbalanserende brett som går på to hjul, gjerne kjent som en classywalk.
Dette er kjøpt fra NETONNET.
Etter 1 dags bruk, klikka den totalt, den begynte å pipe for fullt, så jeg prøvde å slå den av, men det viste seg å være umulig. Den bare pep enda verre på en annen måte når jeg holdt power-knappen inn lenge nok.. Dette kan jo ha vært kalibreringsprosessen, men likevel:
Jeg fikk ikke slått av brettet uansett hva jeg gjorde med bryteren for å slå den av og på. Jeg måtte rett og slett frem med skrutrekkeren og åpne brettet på undersiden for å koble fra batteriet (Jeg har åpnet andre brett før, og er erfaren på sånne ting, så jeg visste akkurat hva jeg gjorde)
Da jeg koblet til batteriet, begynte problemene igjen umiddelbart. Batteriet har vært frakoblet siden.
I morgen klager jeg dette inn til Netonnet, og krever et nytt brett på garanti. Problemet er jo at hvis jeg skal returnere noe, må det gjerne være ikke-klusset med. I dette tilfellet måtte jeg jo skru ut 6 skruer, åpne et deksel, og koble fra batteriet. Dette vil jeg tro er grunn til å bryte garantien, men kan jeg påberope meg noe som helst nødrett, siden den ulyden kunne holdt naboene våkne om natta ++++?
Bør jeg rett og slett bare koble til batteriet igjen, skru på dekselet og sende inn det? Blir vel mange blikk på postkontoret, i og med at det piper jævlig høyt.