Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4240
Hei, kan man røyke mens man har feber? Vil weeden funke dårlig?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vil fungere bra. Kanskje du til og med føler deg bedre!
Anonym bruker
"Forbauset Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fint det, men virkningen er ikke helt det samme...
Jeg personlig har ikke så gode erfaringer med det, føltes ut som det bare forsterket de ubehagelige febersymtomene...
Røyker alltid mens jeg har feber og har egentlig ikke tenkt noe over det, føler det har å lite si. Må legge til at jeg røyker daglig til vanlig.
Sist endret av sondriz; 27. mai 2017 kl. 19:14.
Jeg røyker alltid når jeg er syk. Hvis du har vondt i hodet kan det forsterkes, men ellers har det gått bra for min del.
Vist jeg er veldig syk så funker ikke cannabis på meg i det hele tatt, men vist jeg er sånn passe syk så funker det. Det som er dritt er vist jeg har vondt i halsen, da er det ikke godt å røyke noe som helst. Men vist du har skikkelig renne nese så hjelper det å røyke forde det tørker litt opp og slutter å renne (for meg ihvertfall, men jeg blir tett i nesa av å røyke til vanelig)
Sist endret av Alge; 27. mai 2017 kl. 19:28.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Har nettop puffa no go green stappa med krystaller, formen er bra!
Bare husk å ikke pæse til venstre når du er syk!
Jeg gjorde det etter jeg hadde fjernet mandlene(i voksen alder). Weeden hjalp på matlysten som var vesentlig i min tilstand
Anonym bruker
"Velkommen Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bare dårligere av og røyke når jeg har feber eller influense, blir innesperret av symptomene.
feber hvorfor..?

om røykes, husk at røyking er skadelig for immunsystem, øker slimproduksjon, ved røyking av cannabis øker puls periode etter bruk osv....

om lett forkjølelse og kan unngå eller ikke bryr seg om at røyking da ikke er optimalt, øker slim hemmer immunforsvar osv. f.eks , ville jeg sagt at om en selv føler seg komfortabel med bruk er det ikke noe i veien for å bruke det for å få tia til å fly med, el.l. av slike grunner..
Bruker canna ofte gjerne selv slik- kaste bort tid når syk, om ikke antas å skade helsa og mulig strekke ut sykdommer eller gjøre verre samtidig..

som alltids med canna så veldig individuelt og vanskelig å si tho.... om du har toleranse spess så vil tror det går bra, om du føler deg ok med det og vet sånn passe hva å forvente.

som med mye annet husk at kan alltids ta ett trekk eller to, vente litt -5min elns..- så et litte puff til, osv.. til etterhvert når der du vil være. bedre å ta for lite enn for mye.


god bedring
Sist endret av shhhhh; 29. mai 2017 kl. 16:55.