Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9054
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ofte eller dvs 2 ganger i mnd boozta sobril med to tre drinker med styrkeforhold man får over disken. Jeg merker at stoffene forsterker hverandre noe, men er klar i toppen (25/30mg) jeg skulle nå i en litt ubehagelig sosial situasjon, hvor jeg tok 30mg sobril og mer eller mindre pælmet i meg en brizer.. etter en halvtime etter tabeleten var inntatt følte jeg meg svimmel og helt koko, avlyste hele møtet i frykt for å se full ut..jeg klarnet litt opp av en kopp kaffe men føler i skrivende stund at jeg bare vil sovne. Dette har jeg aldri opplevd tidligere.. spør dere her inne da jeg opplever god og konstruktiv hjelp og tips fra erfarne..og lurer litt på om sobril og alkohol vanligvis opptrer ulikt fra gang til gang hos dere også? Kan jo ikke være alkoholen som tok meg slik avgårde i dag.. kan det være at jeg delte en sobril uten delestrek? At det ble noe skjevforfeling av stoffene i pillerne??? Er helt zzzzzz
Alkohol og bensodiazepiner, som Sobril, er veldig darlig idé att kombinera.
Bortsett fra hjertestans, kan man fa blackout og gjore svart dumme ting.

Jeg trur att det bare slo pa litt hardere enn tidligere ganger. Alkohol + benso brukar gjore en svimmel, sluddrete og "helt koko".
Denne komboen av drugs har jeg sluttet ta in public. Det slutter aldri bra..

Blande ikke disse to hvis du ikkje vil vakne opp i glattcell
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har selv vært på mange "benzo fyllaer" i livet mitt. Jeg har merket flere ganger at det har gått helt fint, men enkelte ganger går det ikke fint i hele tatt, selv om du ikke drikker mer enn de andre gangene eller tar noe mer sobril eller andre benzodiazepamer.

Det er en grunn til at alle som ønsker gi deg skikkelige råd og spesielt de som har gått i fellen selv sier at du aldri bør blande alkohol og benzo. Det er uforutsigbart hva som vil skje og ikke noe du kan kontrollere. Det er spesielt viktig at du ikke blander disse samtidig da det vil øke sjangsen for å få en jævlig opplevelse.

du har nok vært heldig til nå hvis du ikke har endt på en smell enda. Jeg vil ikke anbefale at du fortsetter med det, for du kommer til å gå på en smell om du fortsetter å blande det.
Det er vel slik at fylla også er forskjellig noen ganger. Enkelte ganger kan man drikke med begge hender og knapt føle seg brisen. Andre ganger så går alkoholen rett i huet. Har sikkert med dagsform, om man er uthvilt, hva og hvor lenge siden det er man har spist etc.

Sikkert noe slikt som skjer på benzo+fylla også.
Har blandet dette mange ganger, aldri på grisefylla,men med et par pils.. aldri verken våknet på akuttmedisinsk eller glattcelle..om du trenger å boozte effekten litt er det helt safe..men for å oppnå rus, og bemle innpå med alkohol..ikke smart
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
å blande benzo med alkohol er ikke å booste effekten, det er fucke opp gaba reseptorene dine. Om du ønsker å booste effekten av alkohol bland det med noe som går på gaba b som f.eks phenibut. Blande gaba a (som benzoer) og gaba b er generelt ikke en god ide. Dette gjelder ikke bare med alkohol, men også med gaba b i alle andre former. Du finner nok av historier om folk som har fått langvarige (enkelte for resten av livet) etter å ha mixet disse.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er gaba b ?