Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3387
Har en bestefar som dro til USA på 60-tallet og som aldri kom tilbake. På 70-tallet er det kjent at han hadde "problemer med myndighetene" og at han derfor ikke ville at noen skulle vite hvor han oppholdt seg.

Har gjort omfattende søk etter han og siste spor etter han er en adresse han hadde i 2001. Etter dette er det umulig å finne navnet hans noe sted på nettet. Prøvd flere telefonkataloger, newspapers.com, ancestry.com, spokeo.com, Intelius, Truthfinder, diverse familietrær-sider osv.. Så og si vært innom alt av sider som er vanlig for å finne personer.


Nå må jeg tenke alternativt, og lurer på hvilke instanser i USA som kan sitte på informasjon om personer. Har de ikke systemer i USA som viser om personer er død eller levende? Eller om en person betaler skatt? Eller om en person har eiendommer? Må finnes en eller annen database man kan få tilgang til..?
Sist endret av Molekyl; 22. mai 2017 kl. 23:15.
Ta en prat med frelsesarmeen. De har en egen enhet som driver med å lete opp folk som er savnet.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
http://www.adressa.no/kultur/article11535294.ece/wjp79y/ALTERNATES/w980-default/Tore1213.jpg

Frelsesarmeen som nevnt over her er ingen dum idé, og støttes! Innbiller meg at min mor kontaktet dem når hun var på utkikk etter slektninger i statene!
Sist endret av Hydra; 23. mai 2017 kl. 17:11.
Ja de er flink de altså. Også er jo frelsesarmeen global. Finnes overalt. Og de har folk ute hver dag i allslags vær.