Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4485
Vet det er hundrevis av tråder på freak angående dette, men ingen gir meg noe eksakt svar. Hvor lang tid tar det for at toleransen skal synke for en som trenger 75mg Sobril for virkning?

Takk!
Det kommer ann på hvor høye doser og hvilke benzoer du hiver i deg.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sobril, trengte 75mg for en måned siden. Har ikke tatt noe på den stunden.
Et år uten benzo klarte jeg fint 40mg rivotril uten å kjenne annet enn en svak ro.
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Et år uten benzo klarte jeg fint 40mg rivotril uten å kjenne annet enn en svak ro.
Vis hele sitatet...
Høres unektelig merkelig ut. Er du sikker på at dette var ekte Roche Rivotriler? Er ufattelig mye falske rivo'er som er ute og går. Selv har jeg merket stor forskjell på forskjellige batcher, hvor den ene var 5-10 ganger svakere enn den andre jeg mener var ekte apotekvare.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Høres unektelig merkelig ut. Er du sikker på at dette var ekte Roche Rivotriler? Er ufattelig mye falske rivo'er som er ute og går. Selv har jeg merket stor forskjell på forskjellige batcher, hvor den ene var 5-10 ganger svakere enn den andre jeg mener var ekte apotekvare.
Vis hele sitatet...
Kan love dere at INGEN av rivoene i Norge utenom fra apoteket er ekte. Deepweb rivo er rumener rivo som igjen er fake som faen, kan spise 12mg rivo og få svak buzz mens 2mg xanax som er en mye mindre dose slår meg rett ut.
Sist endret av Pillfreak; 22. mai 2017 kl. 17:15.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Kan love dere at INGEN av rivoene i Norge utenom fra apoteket er ekte. Deepweb rivo er rumener rivo som igjen er fake som faen, kan spise 12mg rivo og få svak buzz mens 2mg xanax som er en mye mindre dose slår meg rett ut.
Vis hele sitatet...
Motsatt for meg, får dårlig effekt av xanor iforhold til rivotril.
Er det gjort en stor test av rivotriler i Norge for å se hvor mange falske det er kontra ekte eller fra et utenlansk apotek?

Klarer ikke å finne artikkelen nå, men leste at xanax og rivotril er like lett å presse falske tabeletter.
Et brett 15mg sobril gjorde heller ingenting. Drev med tracking i studio senere samme dag, så vet jeg ikke kan ha vært stuka.
Tatt ca 4 manader for min toleranse att synke fra 80mg diazepam til 40mg...
lo.. sry kan ikke gi noe særlig svar utenom at jeg tror det vil være veldig individuelt og uforutsigbart, avhenge av ting som tidligere lengde bruk,dosering da, osv..

Her er en side som virker informativ og med mye god info om benzodiazepiner og div uheldige situasjoner rundt bruk og hvordan best takle, som f.eks trappe ned bruk etter lang tid: http://benzo.org.uk/index.htm


håper du kan stoppe bruk etterhvert.. og i det minste nå vha enn du ønsker med din bruk--lykke til..!
Har pauser må flere mnd mellom hver gang, men må si at idag gav faktisk 12mg rivotril en ro jeg ikke har kjent på mange år. Kanskje det endelig snart er over.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Har pauser må flere mnd mellom hver gang, men må si at idag gav faktisk 12mg rivotril en ro jeg ikke har kjent på mange år. Kanskje det endelig snart er over.
Vis hele sitatet...
Bruker du apotek rivo? Trudde jeg hadde tidenes toleranse for en 16åring, måtte selv opp i 12mg pluss. Helt til en kompis skaffa ekte Xanax fra apotek å jeg blacka ut av 2mg Xan...
Sist endret av Pillfreak; 29. mai 2017 kl. 20:23.
LAR leverer, så dette er ekte vare.
Ta lavere dose under en uke eller to? Varannan dag isteden for hver dag?
Det blir litt svett, men det virker greit IME.

Ikke fullt insatt i LAR, men har du mulighet att snakke med en lege?
Hvis legen er greit kan du kanskje fa ett enkelt resept pa Lyrica (Pregabalin), og bruke det en uke.
Det har korstolerans (hva faen er norske ordet for dette? hehe), men ikke SA veldig mye.

Ett annat alternativ er jo att dra ned pa rivotril og ta deg en pils/ett par pils som substitut?

Ett mer risiko-alternativ er jo opiater som substitut... Jeg har brukt Subutex for a fa ned benso-toleranse..

Jeg hopper det loser seg for deg kompis. Skikkelig dritt nar medicin ikkje viker grunnet toleranse.

EDIT: ikkje helt Harm-Reduction att anbefale alkohol eller opiater, men va faen. Noen annen far vare fornuftets stemme.
Sist endret av travaxa; 29. mai 2017 kl. 22:39.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Det har korstolerans (hva faen er norske ordet for dette? hehe)
Vis hele sitatet...
Krysstoleranse.
Et par dager maks siden det er Sobril med relativ kort halveringstid.