Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5400
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg lurte på om noen vet av noe spennende eller gøy å få kjøpt OTC i Bulgaria?
Sist jeg var der var det eneste kodein 30mg med 500 mg paracetamol det eneste.. Så kjør cwe og ha det gøy.. Fikser du en legetime kan du få det meste med litt penger
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har lest at noen fikk lyricka otc, noen som kan bekrefte?
Stikk innom et legekontor og fortell hva du trenger pga diverse oppdiktede plager Dem skriver ut det meste uten spørsmål så lenge du ikke åpenbart skal ha det for å ruse deg. Når jeg er i Spania så "kjøper" jeg resepter av en lege som bare sitter bak disken i resepsjonen. En kort historie om angst og søvnproblemer og 50 euro fattigere så henter jeg 30stk 2mg Xanor og 30stk 10mg Stilnoct på farmacia rett over gata.
Sist endret av xacto; 11. mai 2017 kl. 00:02.
Vis eg får resept dær kan eg ta med pille for 3 ukers bruk heim då?
Sitat av Ksi Vis innlegg
Vis eg får resept dær kan eg ta med pille for 3 ukers bruk heim då?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det var inntil 1 års forbruk før uten at jeg er sikker på at det, men nå er det inntil 30 dagers forbruk. Søk det opp så får du fasiten
sertifisert idiot
Sitat av Ksi Vis innlegg
Vis eg får resept dær kan eg ta med pille for 3 ukers bruk heim då?
Vis hele sitatet...
Med schengen attest(få legen til å fylle den ut), samt ett lite skriv på engelsk at du har behov for legemiddelet, samt kopi av resept og kvittering fra apotek(i Spania/Bulgaria) så kan du ta med deg for intill 4 uker(det var 3 mnd før tror jeg, men pga så stor innførsel av legemiddler så ble dette senket). OBS, ikke ta med blåvalium tilbake, disse er ikke lovlige i Norge, worst case er at de tar det fra deg, men du kan lett juge på deg 2 Xanax per dag, samt 30 Stilnoct og 100 Valium 5mg.
Kom hjem fra Spania med det før jul 2016, gikk på rødt og fikk alt med meg
Lykke til, og HUSK dokumentene nevt over, om du mangler bare 1 kvittering så er det ulovlig og du blir i verste fall anmeldt for innførsel av legemiddler uten dokumentasjon.
Glemte linken til legemiddelverket: https://legemiddelverket.no/import-o...chengen-attest
Sist endret av cyberlink93; 15. mai 2017 kl. 23:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
polytoxicomaria
hertuginne's Avatar
2 0
Jeg er fra Bulgaria, og det kan sies at det er dessverre veldig vanskelig å få for eksempel benzo uten resept fra apoteket , men hvis du vet de riktige stedene eller har nyttige kontakter kan du lett få tramadol, billige benzos, oxy..