Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3278
Hei. Jeg har ved en feiltagelse slettet noen viktige mailer på min hotmail/outlook- konto. Jeg har hørt at det er mulig å gjenopprette disse, men hvor er dem ? De er ikke i Papirkurven, men vet om et program som hete Recuva, kanskje der ? Eller noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette dem ?

Sitat av edso192451 Vis innlegg
Hei. Jeg har ved en feiltagelse slettet noen viktige mailer på min hotmail/outlook- konto. Jeg har hørt at det er mulig å gjenopprette disse, men hvor er dem ? De er ikke i Papirkurven, men vet om et program som hete Recuva, kanskje der ? Eller noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette dem ?
Vis hele sitatet...
Jeg fant hvor i Outlook de siste slettede mailer befinner seg, men jeg synes det var rart at jeg ikke fant den jeg letet etter. Jeg tok også å søkte på navn, uten resultat.
Sist endret av edso192451; 29. april 2017 kl. 15:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.