Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1071
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
Keegasus's Avatar
sep. 2015
52  3
Jeg har sett på flere typer PWO og har bestilt Hot Blood 3.0 på ebay da den var grei i prisen og jeg leste at folk sa den virket. Men nå i ettertid har jeg hørt at man kan finne mye "sterke" ingredienser i PWO fra utlandet, og at det ofte blir stoppet i tollen. Jeg hentet pakken i dag, og tollerene hadde ikke vært oppe i pakken, så da vet jeg ikke om den er "godkjent" i følge norske lover :P

Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt, visst noen har prøvd den, eller om de kan se om det den inneholder ser ok ut.
Legger med link til en side man kan se innhold osv.
http://www.scitecnutrition.com/uk/pr...s/hot_blood_30

Takk for svar <3

BTW; jeg er ikke veldig erfaren når det kommer til trening, har trent serriøst i noen måneder
nov. 2011
920  177
I veldig mye av PWO'en fra utlandet er det amfetaminlignende stoffer.
Du trenger egentlig ikke reise lenger en til Sverige for å finne noen av disse typene, selv Norge har vel hatt et par av disse til tider.
Trenger ikke å være ''lovlig'' fordi de ikke sjekket den, ikke alle varer blir stoppet og sjekket, ei heller like grundig.
Keegasus's Avatar
sep. 2015
52  3
Så lenge det virker, så er det ikke noe pes egentlig :P blir spennende å prvøe
AntonSR's Avatar
feb. 2005
294  40
De fleste ulovlige typene inneholder et stoff som heter 1,3-Dimethylamylamin. Det er oppkvikkende, og etter min mening helt jævlig. Får faktisk nedtur av det. Kan anbefale nutramino sin pwo som selges i norge
sep. 2016
8
Jeg har brukt PWO de siste 7 årene og kan fortelle at du mest sannsynlig ikke har noe ordentlig ulovlig pwo. Siden DMAA ble forbudt i så og si alle land så forsvant alt, siste virkelige ulovlige var Jack 3D som du kun får under disk for tiden.
feb. 2015
17  1
Prøv mesomorph! Inneholder DMAA, da det er lovlig i statene igjen (?). Funker som bare rakkern.

Sverige har ingen ordentlige PWO`er som inneholder annet enn kreatin, koffein, Beta-Alanin etc.
aug. 2012
217  42
Sitat av Redhot Vis innlegg
Prøv mesomorph! Inneholder DMAA, da det er lovlig i statene igjen (?). Funker som bare rakkern.

Sverige har ingen ordentlige PWO`er som inneholder annet enn kreatin, koffein, Beta-Alanin etc.
Vis hele sitatet...
Hvor bestiller du Mesomorph fra?
Student
Chronic420's Avatar
des. 2008
901  637
Som nybegynner anbefaler jeg to skiver grovbrød, fire egg og to kopper kaffe.
This is bat country!
juli 2015
153  84
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig. Kosttilskudd kan du begynne med etter du har fått en god og solid muskelmasse, noe du kjapt får som nybegynner.

Ikke noe vits å proppe i seg en cocktail-mix av kosttilskudd som nybegynner. Dyr urin kalles det.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Gymgrossisten har gode pre-workouts. Sjekk de ut. Stor fan av The Curse og Redweiler.

Du kommer laaaangt med godt kosthold, riktig trening og søvn! Lykke til! Send gjerne en PM om du skulle lure på noe
Chaotic Neutral
voktern's Avatar
okt. 2002
Det eneste du trenger av PWO er koffein og eventuelt kreatin. Hilsen styrketrenende på 10. året.
nov. 2011
920  177
Sitat av Redhot Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Jo det har de
Kjøpte alltid PWO i sverige og de typene jeg valgte inneholdt alltid DMAA, dette var en veldig stor greie i sverige frem til 4 september 2012 da det ble ulovelig i hovedsak pga Jack3d og Crack PWO'ene.
Du finner fortsatt et par typer som inneholder DMAA der også.
mars 2016
27  17
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Definitivt en verdig start på dagen. Men rett før trening vil du helst unngå å innta så mye fiber og fett. For mye væske kan også gjøre deg slapp.

Ta deg en banan 30 min før trening sammen med en sterk kopp kaffe. Om du ikke har spist godt til frokost, så ta gjerne også en liten proteinshake.
nov. 2014
295  65
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Jo det har de
Kjøpte alltid PWO i sverige og de typene jeg valgte inneholdt alltid DMAA, dette var en veldig stor greie i sverige frem til 4 september 2012 da det ble ulovelig i hovedsak pga Jack3d og Crack PWO'ene.
Du finner fortsatt et par typer som inneholder DMAA der også.
Vis hele sitatet...
Hvilke merker er det?
Noen som vet om det gjelder Celsius energidrikken?
Jeg får ekstremt mye energi og blir i veldig godt humør av den.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer