Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 8053
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Etter å ha sett Insider-dokumentaren om pirat-TV så googlet jeg den ene tilbyderen som ble nevnt i programmet og kom til denne siden: https://happyiptv.com/

Der kan man lese at det koster 110.99€ for et års abonnement, og alle de norske kanalene er med. En ganske kurant pris, selv for en som ikke interesserer seg for fotball.

Er det noen på forumet som har erfaring med slike tjenester? Er de enkle i bruk på en HTPC med Win10? Er tjenesten stabil?
Ble fristet selv jeg.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Jeg har ikke erfaring med den du nevner her. Dog har en bekjent av meg bodd i Spania og brukt slike tjenester så lenge vedkommende har bodd der - og er kjempefornøyd.
Jeg tror ikke jeg ville betalt for ett år av gangen i tilfelle. Man risikerer jo alltid nedleggelse, og jeg tviler på man får noe særlig kompensasjon i slike tilfeller.
Sitat av afen Vis innlegg
Etter å ha sett Insider-dokumentaren om pirat-TV så googlet jeg den ene tilbyderen som ble nevnt i programmet og kom til denne siden: https://happyiptv.com/

Der kan man lese at det koster 110.99€ for et års abonnement, og alle de norske kanalene er med. En ganske kurant pris, selv for en som ikke interesserer seg for fotball.

Er det noen på forumet som har erfaring med slike tjenester? Er de enkle i bruk på en HTPC med Win10? Er tjenesten stabil?
Vis hele sitatet...
Du legger bare kanalpakken inn i iptv appen på tv-en din f.eks, eller du kan bruke kodi
▼ ... flere år senere ... ▼
Det er også en som heter Fire Stick, mange skryter av den. Jeg ser ikke på kringkasting selv, er gammaldags, ser på serier og film på DVD.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Litt ny eg også når det gjelder IP-tv. Men jeg mener å ha lært dette. Det er ikke pirat-leverandøren som er flaskehalsen i å få dette til å flyte, det er programmet/appen man må ha som det gjelder å få grep på/forstå. Eg benytter SmartersPro og har etterhvert lært meg å mestre/forstå denne (gratisware, fryser ofte om man tabber ut fra sendingen). Der finnes VCL media player som jeg enda ikke har fått til å virke, Valhalla fra discord som jeg ikke har prøvd. Der finnes apper som bare funker på Apple. Og helt sikkert flere som jeg enda ikke har oppdaget for windows11.

Om det skulle gå galt med en pirat-leverandør så er ikke det end of the world, jeg betaler bare 600 kr for 12 måneder hos min pirat-leverandør og opplever nesten ikke buffring i det hele tatt. Og jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for å omgå disse 800kr per måned abbonnementene for premier league, og i tillegg 600 kr for champions league, fordi det går på annet abbonnement. Det er 1400 kr per måned det, sinnsykt.
Sist endret av Hoppeliten; 4 uker siden kl. 10:39.
Hvorfor ikke bruke iptorrents?
Iptvdojo.com

24 timers trial også. Anbefales.
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Litt ny eg også når det gjelder IP-tv. Men jeg mener å ha lært dette. Det er ikke pirat-leverandøren som er flaskehalsen i å få dette til å flyte, det er programmet/appen man må ha som det gjelder å få grep på/forstå. Eg benytter SmartersPro og har etterhvert lært meg å mestre/forstå denne (gratisware, fryser ofte om man tabber ut fra sendingen). Der finnes VCL media player som jeg enda ikke har fått til å virke, Valhalla fra discord som jeg ikke har prøvd. Der finnes apper som bare funker på Apple. Og helt sikkert flere som jeg enda ikke har oppdaget for windows11.

Om det skulle gå galt med en pirat-leverandør så er ikke det end of the world, jeg betaler bare 600 kr for 12 måneder hos min pirat-leverandør og opplever nesten ikke buffring i det hele tatt. Og jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet for å omgå disse 800kr per måned abbonnementene for premier league, og i tillegg 600 kr for champions league, fordi det går på annet abbonnement. Det er 1400 kr per måned det, sinnsykt.
Vis hele sitatet...
Vist du eier Apple produkter. Så kan IPTVX appen annbefales. Men du må betale for den. Men er selv super fornøyd.
Veldig klar for iptv etter at jeg flyttet til utlandet men tenker litt på om man kan bli sporet? Forstår det slik at in i mellom blir noen busta her i Tyskland. Må jeg ha vpn i tillegg til anonym registrering og betaling for å være sikker?
Har brukt iptv i 2 år her i Norge, uten Vpn. Men ser at noen iptv-tilbydere reklamerer med innebygd vpn. Så kanskje det er blitt mer vanlig?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Veldig klar for iptv etter at jeg flyttet til utlandet men tenker litt på om man kan bli sporet? Forstår det slik at in i mellom blir noen busta her i Tyskland. Må jeg ha vpn i tillegg til anonym registrering og betaling for å være sikker?
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner en som er Tysk-Norsk.
Han snakket en gang om at hvis du blir tatt i ting som pirat tv titting, så vil du bli sendt et brev fra politiet. Her prøver de å få deg til å tilstå at du har gjort det, så det brevet skal du bare kaste. Tilstår du, sender de bare flere brev og forsetter og jakte på deg(hvis du skjønner hva jeg mener).