Heisann.
Har en Samsung S6 Edge som havnet i bootloop etter at jeg valgte å installere nyeste software. Uten hell gikk jeg til butikk der jeg kjøpte den, her fikk jeg ingen hjelp og han bak kassa sa at de ikke fikser software feil. Jeg leverte den da til diagnose ett annet sted, fikk her beskjed om at motherboard/kretskort er ødelagt. Er dette en garantisak/reklamasjon?
Mobilen er 14 måneder gammel. Det skal sies at skjermen er knust foran men dette skjedde for over 7 måneder siden i sommerferien. Hvorfor skal kretskortet plutselig stryke pga en firmware update?
Har en Samsung S6 Edge som havnet i bootloop etter at jeg valgte å installere nyeste software. Uten hell gikk jeg til butikk der jeg kjøpte den, her fikk jeg ingen hjelp og han bak kassa sa at de ikke fikser software feil. Jeg leverte den da til diagnose ett annet sted, fikk her beskjed om at motherboard/kretskort er ødelagt. Er dette en garantisak/reklamasjon?
Mobilen er 14 måneder gammel. Det skal sies at skjermen er knust foran men dette skjedde for over 7 måneder siden i sommerferien. Hvorfor skal kretskortet plutselig stryke pga en firmware update?
Sist endret av snickersogtwist; 27. februar 2017 kl. 03:09.