Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3657
Hei. Går daglig på 30mg Oxycontin pga smerter, og har derfor litt toleranse på disse. Så har jeg skaffet meg noen 1mg Ksalol (Xanor) som vist nok skal være ekte og fra Serbia. (Usikker om dette stemmer, men ligner på bildene)
Har lest så pass mye at jeg vet at dette kan være en veldig dødelig kombinasjon. Nå vet jeg at Oxycontin-dosen min ikke er noe særlig høy, så jeg lurer på om det er "trygt" om jeg tar 0.5 eller 1 Ksalol i tillegg?

Kan legge til at jeg aldri har prøvd noe som helst av Benzo tidligere, og har null toleranse for disse.
Sist endret av MikkelRæv; 26. februar 2017 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei det er ikke dødelig, men du blir nok trøtt =)
Er litt det som er målet også. Skeivet helt ut, å skal prøve å få rettet litt på døgnrytmen igjen.
Er vell ikke lett å svare på siden det kan være veldig individuelt. Men noen som vet hvor grensen går før det begynner å bli farlig?
Det er som du selv sier VELDIG individuelt.
Jeg har selv sett folk på ganske så høye doser benzo, drikke massevis av sprit og øl uten å daue. (både folk med og uten toleranse for benzo)
Så plutselig får du høre om ei som spiser 10mg diazepam og drikke under en halv rødvins flaske som er stein dau for hu stoppa å puste

Jeg har ikke så mye peiling på hva som er grensa når det kommer til og blande benzoer med andre depressant stoffer..
Jeg vill bare at du skal ha min lille oppmuntrende historie i bakhode når du holder på.. Watch out..
Er dere ikke redde for å putte i dere ting dere ikke vet 100 % sikkert hva er?
Sitat av moonlord Vis innlegg
Nei det er ikke dødelig, men du blir nok trøtt =)
Vis hele sitatet...
Vil bare si at jeg ga kp ved en feil her. Det å blande sentraldempende rusmidler er ikke noe jeg ville rådet noen til. Det går sikkert bra, men man vet jo aldri. Det er en risiko forbundet med det, noe jeg tenker er viktig å understreke.

Dessuten, om man ikke har erfaring med benzo fra før, så er det ofte lett å spise litt mer enn planlagt. Da kan man jo fort komme opp i doser som er litt mer bekymringsverdige.
Jeg gikk ut i fra at det var 1 mg xanor. Om han tar noe som ikke er xanor eller mange flere tabletter er det absolutt dødelig ( spesielt i kombo med oxycontin ) Aner ikke om du får tatt tilbake kp, for posten var ikke direkte god det ser jeg. Samtidig om du får en post om det er dødelig og sykle, hva skal en svare da ?
Sitat av moonlord Vis innlegg
Jeg gikk ut i fra at det var 1 mg xanor. Om han tar noe som ikke er xanor eller mange flere tabletter er det absolutt dødelig ( spesielt i kombo med oxycontin ) Aner ikke om du får tatt tilbake kp, for posten var ikke direkte god det ser jeg. Samtidig om du får en post om det er dødelig og sykle, hva skal en svare da ?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner godt at du svarte som du gjorde. Det var et nøkternt svar(sikkert det svaret han ville ha også) som jeg egentlig er ganske enig i, men jeg følte det var viktig å nyansere. Jeg ville ikke gi TS(eller andre som leser) inntrykket av at det bare er å kjøre på med slike kombinasjoner.