Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2986
Hei. Jeg opplever ofte både søvnparalyse og bevisst drømming. Jeg synes det er spennende og facinerende.

er noen noen fler her som har hatt/pleier å få det ? Hvilke opplevelser har du?

er der fler her som klarer å få orgasme i tilstanden? Selv kan jeg få orgasmer med korte mellomrom hvis jeg virkelig innstiller meg på det, syns det er så rart at det i det hele tatt går Ann, aldri om jeg hadde klart å tenke meg til orgasme i 100% våken tilstand.

også lurer jeg på finnes det noen spesialister på dette her ? Eller blir der da evt en søvnspesialist?
Yeah, er en del som opplever dette.
Mine egne opplevelser er gjerne temmelig far out, helt syke situasjoner som foregår rundt meg men jeg har fortsatt ganske god kontroll. Som et eksempel drev jeg å jaktet på dinosaurer sammen med en gjeng folk her om dagen, fant ut at det var mye lettere om gravitasjonen var mindre enn til vanlig så hele greia utviklet seg til et heftig game Tribes: Ascend, men med jævla t-rex løpende rundt. Good times.
Egentlig trodde jeg aldri at dette var noe spesielt, har drømt på den måten siden jeg var kid og har alltid tenkt at det er sånn drømmer foregår.
Har aldri tenkt på å få orgasme egentlig, men har pult det meste som er å pule...
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har veldig ubehagelig søvnparalyser i perioder ja. Jeg våkner opp og er bevisst og klarer ikke å bevege kroppen min, og får ekstreme smerter i mage eller så føles det ut som at hodet mitt skal eksplodere. Det startet opp når jeg gikk på en medisin (Seroquel) og da hadde jeg gjerne 40-50 søvnparalyser i løpet av en natt. Jeg sluttet for et par år siden men får det enda iblant, men ikke nært like mye som da. Jeg blir ikke redd under de her anfallene, men det er særdeles smertefullt eller ubehagelig.

Lucid dreaming derimot er kjempegøy. Har hatt orgasme under LD's tidligere og våknet opp med sæd i trusa.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har veldig ubehagelig søvnparalyser i perioder ja. Jeg våkner opp og er bevisst og klarer ikke å bevege kroppen min, og får ekstreme smerter i mage eller så føles det ut som at hodet mitt skal eksplodere. Det startet opp når jeg gikk på en medisin (Seroquel) og da hadde jeg gjerne 40-50 søvnparalyser i løpet av en natt. Jeg sluttet for et par år siden men får det enda iblant, men ikke nært like mye som da. Jeg blir ikke redd under de her anfallene, men det er særdeles smertefullt eller ubehagelig.

Lucid dreaming derimot er kjempegøy. Har hatt orgasme under LD's tidligere og våknet opp med sæd i trusa.
Vis hele sitatet...
Lurer på hvordan du sover? Hørt at sove stillingen din har mye å si når det kommer til søvnparalyser. Skjer kun om du sover på ryggen om jeg ikke tar feil?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Lurer på hvordan du sover? Hørt at sove stillingen din har mye å si når det kommer til søvnparalyser. Skjer kun om du sover på ryggen om jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
Jeg sover så og si aldri på ryggen. Som regel på siden eller på magen. Om jeg sover på ryggen så snorker jeg som regel, og våkner opp med en gang jeg begynner å snorke så snur jeg meg på siden/magen.