Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4645
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk et tilbud på god pepper denne fredagen, jeg og en kompis spleisa på en 5'er. Fikk beskjed om at dette var kun Amfetamin og ikke Methamfetamin.

Må ærlig inrømme at at jeg ble veldig skeptisk til hva jeg ble fortalt. Etter min egen erfaring så er det vanskelig og få tak i bare Amfetamin uten blanding av Meth.

Uansett, tenkte og gi det en sjanse. vi starta og snorta fra fredags kvelden, ble overasket over kicket jeg fikk av den første lineren. Var på en god måte uvant.

Den smalt! !!!!!

Vi fortsatte og ta en utover helgen, og den siste dosen var rundt kl 8.00 på søndagen. Da hadde vi fått i oss ca 1.8G hver. Den kicka veldig bra for å si det sånn.

Er det ikke sånn at å få tak i 'ren' amf uten blandingen av meth er vanskelig og få tak i?

Som jeg sa tidligere så er jeg skeptisk, når jeg får høre at det ikke er blandet ut. Så tok en test: (se bort ifra kokainen)



Må også nevnes at jeg tok 10mg valium på lørdagen, som dere ser på bildet kom jeg ut som negativ dagen etterpå. (normal halveringstid er 20-50 timer)

Denne pepperen er veldig dyr samenlignet med mye man normalt får tak i. Derfor tenkte jeg å spleise med en vennegjeng.

Må også nevne at jeg sov 4 timer på lørdagen, resten av helgen har jeg vært våken fram til nå (14 timer siden siste dose ca 150mg).

Wow, sorry for den lange teksten, men er fortsatt i veldig god form
"Anonym bruker" er meg, var ikke meningen og anonymisere meg.
Edit her er bildet av testen

http://fs5.directupload.net/images/170220/temp/r6bj478p.jpg
Sist endret av king123; 20. februar 2017 kl. 01:02.
Jeg har også fått tak i slik amfetamin, vi brukte bare navnet "gir" når det gjaldt ren amfetamin, uten meta i. Sant det, er vanskelig å få tak i.

Du blander sammen to vanelige navn her. Metamfetamin og Methamfetamin, som er stort sett det samme bare at Meth er laget i baseform, den som enkelte velger å røyker.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Jeg har også fått tak i slik amfetamin, vi brukte bare navnet "gir" når det gjaldt ren amfetamin, uten meta i. Sant det, er vanskelig å få tak i.

Du blander sammen to vanelige navn her. Metamfetamin og Methamfetamin, som er stort sett det samme bare at Meth er laget i baseform, den som enkelte velger å røyker.
Vis hele sitatet...
Methamfetamin er jo det samme som metamfetamin, det er bare noen som blander stavemåten med det amerikanske navnet som er med "th".
Takk for svar!

Er bare jeg som bruker det Amerikanske ordet istedenfor det Norske.

Men nå er jeg litt gresk på dette med halveringstid på Diazepam. Mener og huske det er rundt 50 timer halveringstid. Testa meg i går (altså en uke etterpå) da var jeg fortsatt positiv på benzo. Når omtrent burde jeg teste negativt på 10mg valium ? Alltid hatt intrykk av at amf får sporingstiden ned, tydeligvis tok jeg feil der.
Hvordan tester du deg selv for benzo?
Kjøpt inn en del hjemme tester fra testhelsen.no.

Denne testet jeg meg på benzo:

https://www.testhelsen.no/produkt/na...otiske-stoffer

Edit: må legge til at jeg fikk postet feil bildet av feil test lenger opp i tråden. Den jeg egentlig skulle poste gjorde utslag på benzo den dagen, my bad :/
Sist endret av king123; 26. februar 2017 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går det an å dyppe stoff i vann, hell vannet på en sånn test også får du vite hva stoff det er?
Eller må det være piss?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av BlyThn Vis innlegg
Går det an å dyppe stoff i vann, hell vannet på en sånn test også får du vite hva stoff det er?
Vis hele sitatet...
Veldig ofte testar ein etter metabolittane, altså resultatet når kroppen har forbrent stoffet. Det er relativt få stoff som vert skilt ut direkte i urin i nevneverdige mengder. Dei fleste vert omdanna på eit vis, og det er reststoffa som ofte vert detektert.

Så det generelle svaret er at nei, du kan ikkje det. For enkelte typer tester kan det fungere.