Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3216
Enemy of the snut
Har julebord på jobb ikveld, skal møtes ca kl 19.. Jeg bestilte kola fra en kjent innenlands vendor på tirsdag som enda ikke har kommet..
Har kveldsvakt imorgen, så ønsker såklart å sove mest mulig etter julebordet ikveld.. Kan jeg sniffe 1/2-1 tab Modafinil, evt ta en mikrodose med det andre overnevnte produktet for å være i "grei" form ikveld?

PS: amfetaminen jeg har er minst 1 år gammel, ble fortalt at det var fart men fargen nå viser at det tydelig er metamfetamin.. Hvilken form vil jeg få dersom jeg sniffe 1/2-1 tab Modafinil?
Jeg ville tatt det andre. Men jeg liker ikke Modafinil uansett. Ca lik halveringstid skulle jeg tro. Men hvis poenget er at du vil sove etterpå: Modafinil er jo laget for å basically ikke ha noen annen effekt enn at du ikke sovner. Så hva er vitsen da? Går det i det hele tatt an å ta det nasalt?
Sist endret av candela; 3. desember 2016 kl. 15:10.
Modafinil vil ikke gi deg noen form, annet enn at du ikke vil være trøtt.

Sniff heller litt av metaen, 10-15mg burde vel gi deg god form

Hvis du vil sove etterpå så drikker du kun alkohol, enkelt og greit
Sist endret av seroto9n; 3. desember 2016 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Modafinil vil ikke gi deg noen form, annet enn at du ikke vil være trøtt.

Sniff heller litt av metaen, 10-15mg burde vel gi deg god form

Hvis du vil sove etterpå så drikker du kun alkohol, enkelt og greit
Vis hele sitatet...
Har fått tak i en liten klump med fart, men h*n jeg fikk klumpen av hadde byttet noe annet mot denne klumpen så h*n visste ikke hvor sterk farta var/er..
Mitt andre problem er at jeg ikke lengre har en vekt med 3 desimaler (0,000) så blir meget vanskelig for meg å dosere. Vurderer å prøve den lille klumpen nå og deretter kjenne hvor sterkt den vil påvirke meg.. Har noe helt grei grønt jeg kan komme ned på + noe ganske god grønt som jeg nesten er fri for for å komme ned..
Modafinil er kjent for å gjøre hangoveren til alkohol mye verre, noe jeg personlig har opplevd, så ville avstått fra å blande de.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Modafinil er kjent for å gjøre hangoveren til alkohol mye verre, noe jeg personlig har opplevd, så ville avstått fra å blande de.
Vis hele sitatet...
Da er jo svaret enkelt og greit; jeg tar IKKE Modafinil ikveld til julebordet..
Hvis du vil sove etter bruk at amf, så skaffer du deg to stk rivotril. Sover som et barn da.. Og attpåtil ingen nedtur.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Har julebord på jobb ikveld, skal møtes ca kl 19.. Jeg bestilte kola fra en kjent innenlands vendor på tirsdag som enda ikke har kommet..
Har kveldsvakt imorgen, så ønsker såklart å sove mest mulig etter julebordet ikveld.. Kan jeg sniffe 1/2-1 tab Modafinil, evt ta en mikrodose med det andre overnevnte produktet for å være i "grei" form ikveld?

PS: amfetaminen jeg har er minst 1 år gammel, ble fortalt at det var fart men fargen nå viser at det tydelig er metamfetamin.. Hvilken form vil jeg få dersom jeg sniffe 1/2-1 tab Modafinil?
Vis hele sitatet...
Jeg går på lar og jeg rykker alltid på Meth det er meth i nesten 90% av speeden i norge. Grunnen er at Amf er veldig dyrt og lage så de blander det ut med meth før det kommet til norge.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Worseelite Vis innlegg
Jeg går på lar og jeg rykker alltid på Meth det er meth i nesten 90% av speeden i norge. Grunnen er at Amf er veldig dyrt og lage så de blander det ut med meth før det kommet til norge.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg t.d.d. blitt "fanget" opp i LAR-systemet, og vet ikke hva du mener med at du rykker alltid på meth?
Men vet at det er meth i amfetaminen som selges i Norge, og som du selv skriver at speeden blir bøffet ut med meth før det når vårt land. Jeg hadde ikke noe testkit for renhet eller cuts da jeg kjøpte produktet, har heller ikke kjøpt speed etter den gangen jeg kjøpte den speeden jeg nevnte i starten av tråden, så fikk aldri testet renheten og/eller cuts..
Personlig liker jeg ikke speed, lukta tåler jeg men det er effekten jeg reagerer veldig på. Det kan være dårlig speed, men alikevel reagerer jeg veldig etter inntak. Når jeg nå reagerer mener jeg at jeg kan ta en stripe i 13-14tiden på dagen og selv om jeg tar benzo eller røyker i begynnelsen av kvelden kan jeg fort sitte oppe til morgenen etter..