Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5013
Hey, for å komme rett til poenget så lurer jeg på om noen vet om et sted jeg kan kjøpe brett med sukkerfri iste, gjerne fersken?

merker at jeg har begynt å kjøpe en halvliter med iste/sjokolademelk/energidrikk oftere og oftere, gjerne for opptil 500kr måneden, så nå tenkte jeg å prøve å finne et litt billigere alternativ, da å kjøpe i bulk.

Må jeg til sverige for å finne slikt ellr?
Sist endret av EliteBook; 24. oktober 2016 kl. 01:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På Amazon er i alle fall det første treffet en 12-pakning med Lipton Ice Tea Peach på halvliterflasker for £11,88 (113-115kr, ergo en enhetspris på under 10kr stk).

EDIT: Så du ville ha sukkerfri iste, og i tillegg så ble ikke den overnevnte linken shippet til Norge. Du burde uansett sjekke Amazon (Både .com og .co.uk), samt eBay og lignende sider. Dersom du bor på Østlandet er det selvfølgelig et alternativ å reise til Sverige, slik du nevner.

EDIT 2: Jeg fant dette produktet på Amazon. Det er en Lipton-iste med ferskensmak, men uten sukker. Denne er i pulverform som du bare blander ut i vann, som betyr at det er snakk om ekstremt lav enhetspris (1 enhet = 500ml f.eks). Personlig synes jeg at pulver-iste fungerer svært godt, og selv om det kan være smått uvant i starten venner du deg fort til det.
Sist endret av Deadlock Radium; 24. oktober 2016 kl. 01:54.
og Istepulveret smaker også veldig godt varmt
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
og Istepulveret smaker også veldig godt varmt
Vis hele sitatet...
Liker kke istepulver dessverre, er vel rent sukker uansett?

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Dersom du bor på Østlandet er det selvfølgelig et alternativ å reise til Sverige, slik du nevner.
Vis hele sitatet...
Det finnes jo sider som http://maxgodis.se som har Iste til en ganske bra pris faktisk, men den er ikke sukkerfri. Noen som vet om det finnes flere slike sider?

Nå fant jeg faktisk denne http://yoolando.com/nestea-peach-24x330ml.html

Noen som har noe erfaring fra siden?
Sist endret av EliteBook; 24. oktober 2016 kl. 06:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fun Light har en iste som er ganske god. Finnes på de fleste Menybutikker tror jeg.
Sist endret av DarkwinJaxx; 24. oktober 2016 kl. 08:30.
Dra til Danmark! På de fleste butikkene selger de xtra fersken iste (sukkerfri) til fem kroner for 1,5 liter. Kjøp mye av gangen så holder det noen måneder.
Sitat av DarkwinJaxx Vis innlegg
Fun Light har en iste som er ganske god. Finnes på de fleste Menybutikker tror jeg.
Vis hele sitatet...
Må nok være iste altså

Sitat av Sandertn Vis innlegg
Dra til Danmark! På de fleste butikkene selger de xtra fersken iste (sukkerfri) til fem kroner for 1,5 liter. Kjøp mye av gangen så holder det noen måneder.
Vis hele sitatet...
Danmark blir det nok ikke noe av for meg, da er sverige enklere, ettersom jeg bor i asker.
Sist endret av EliteBook; 24. oktober 2016 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Lag hjemmelaget iste! Det gjorde jeg en god del av før, og det kan bli supergodt. Google deg frem til oppskrifter.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Lag hjemmelaget iste! Det gjorde jeg en god del av før, og det kan bli supergodt. Google deg frem til oppskrifter.
Vis hele sitatet...
MEN KULLSYREEE
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
MEN KULLSYREEE
Vis hele sitatet...
Kullsyremaskiner er billige nå til dags, så det trenger ikke å være et problem! Du sa ingenting om kullsyre i den originale posten heller da.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
MEN KULLSYREEE
Vis hele sitatet...

Nå er det vel ikke kullsyre i feks Lipton iste? Kan aldri huske å ha drukket iste med kullsyre. Kanerne er jo ram på iste så du finner garantert mange oppskrifter på nett som er bra. Ønsker du søtning kan du jo bruke kunstig søtstoff, sukker eller feks honning.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Kullsyremaskiner er billige nå til dags, så det trenger ikke å være et problem! Du sa ingenting om kullsyre i den originale posten heller da.
Vis hele sitatet...
Nei my bad, skulle spesifisert at jeg skal ha NESTEA iste på 0,33l

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Nå er det vel ikke kullsyre i feks Lipton iste? Kan aldri huske å ha drukket iste med kullsyre. Kanerne er jo ram på iste så du finner garantert mange oppskrifter på nett som er bra. Ønsker du søtning kan du jo bruke kunstig søtstoff, sukker eller feks honning.
Vis hele sitatet...
Haha faktisk mulig at ikke der det nei, ops..
Sist endret av EliteBook; 25. oktober 2016 kl. 02:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.