Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2949
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Jeg bor i Stavanger området og tenkte å kjøpe meg noen fargelinser til Halloween (uten styrke). Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg det?
Sist endret av Anderssonfugl93; 23. oktober 2016 kl. 23:40.
Jeg kjøpte på eBay, og de kom i løpet av et par uker. Ellers har du det i flere norske butikker, inkludert nettbutikker. Jeg vil ikke reklamere for noen konkrete nettbutikker, så jeg kan bare tipse om at et søk på "halloween-linser" på Google gir deg flere muligheter.

Merk at det advares mot slike linser:

http://www.nettavisen.no/nyheter/hal...423151863.html

Jeg bruker ikke linser til vanlig, men tar sjansen likevel
Sist endret av hemmeligegreier; 23. oktober 2016 kl. 23:47.
Sitat av Anderssonfugl93 Vis innlegg
Jeg bor i Stavanger området og tenkte å kjøpe meg noen fargelinser til Halloween (uten styrke). Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg det?
Vis hele sitatet...
Tekniskmagasinet på Kvadrat har.
Det var en butikk i smedsgata 9(på hospitalsgata siden) som hadde det før ihvertfall.
Ikke en typisk linsebutikk, men klesbutikk eller noe sånt. Mener de hadde linsereklame på døren.
(skrev et lengre svar som forsvant)
Jeg og madammen var faktisk på Birkemoen (rett bak domkirka) i går, hvor hun kjøpte linser til Halloween
De hadde ganske bredt utvalg, med mange farger og mønstre. Prisene lå på 175-500kr, alt ettersom.