Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4743
Heisann. Tok en ny tatovering i går (blackout av overarm), og den er temmelig hoven i dag.

Er det veldig dumt å gå på fylla og ta kola imorra?
Eller bør det ikke ha så mye å si?
det går fint, men ta litt måtehold på alkoen, spess om du fortsatt blør litt. Ellers er det bare å ta seg en fest sålenge du klarer å la være å tryne så du ramler på tatten
Tatovøren min bruker å by på husets heimkok når vi har tatt en session
altså, jeg pleier jo alltid å ta meg en øl eller seks etter tatovering, og det har aldri vært noe stress, jeg blir bare litt betenksom ettersom den har hovnet opp endel (det var jeg klar over, overarmen min har fått ganske greit med juling), og at jeg ikke vet hvordan det er i forhold til kokain. Jeg pleier ikke å blø veldig selv om jeg drikker, har også drukket en del under tattoo-session før, uten at det har hatt noe å si.

Kunne såklart kjørt safe og tatt det med ro, men jeg har barn og har en sjelden barnefri helg denne helgen, og vil gjerne ta meg en real fest!
Alkohol er ikke så ideelt mtp at du har sår som skal gro. Det kan påvirke utseendet av tattoo at blekk ikke taes opp like bra. Hvis du holder det rent og sånn går det nok fint
Factors That Inhibit Wound Healing

Drinking

While a serving of wine each day can be beneficial to blood flow, excessive alcohol consumption is detrimental to wound healing. It significantly increases the risk of wound infection by diminishing the body’s resistance to bacteria and other harmful elements. Another interesting fact worth noting is that, according to the NIH, a majority of emergency room traumas involve a person who is under the influence – avoiding alcohol is not only beneficial to wound healing, but it can help you avoid injuries altogether.
Vis hele sitatet...
Effekten alkohol har på blodlevring, kombinert med økt blodtrykk fra kokain er sikkert ikke gunstig heller. Tar du det pent og holder deg unna glattcellefylla og taxikøvold går det sikkert bra.

Kokain brukes vel til topisk anestesi, men kanskje ikke sammen med alkohol.
Takk for svar, alle. Jeg er enig i at det nok ikke er ideelt å dra ut i dag, men jeg har bestemt meg for å dra ut uansett. Armen er temmelig fin i dag også.
Men selv om jeg både skal drikke og ta kola, så pleier jeg å ta det ganske pent.

Så får heller tattisen bruke bittelitt lenger tid på å gro, men jeg har veldig god grohud til vanlig, så det går nok greit.

Wish me luck
Et valg helt i tråd med hva jeg selv ville gjort. Vi forsto nok hvilken vei det gikk, saken var vel egentlig avgjort før spørsmålet ble stilt. Blir det ille kan du kline kokain på sårene som lokalbedøving.

Go get'em!
haha, jeg innrømmer at jeg nok egentlig bare ville høre bekreftelse på at det var greit

in the end så må jeg jo bare ta ansvaret sjæl. Men folk har gjort mye verre ting enn det og overlevd, så...

Men tror ikke jeg skal gni kokain i tatsen, ass! Selv om jeg har lest at det tidligere (altså for temmelig lenge siden) ble brukt kokain i blekket, som bedøvelse.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg har jobba som tattovør i 12 år. Anbefaler IKKE fylla og kola om det tok mer enn 2,5- 3 timer å få tattooen. Du risikerer mega innfeksjon og tattooen blir dårlig og må tas på nytt. det må du vente i 3 mnd før du gjør for optimalt resultat. Blir like forbanna hver gang folk driter i hva jeg forteller og går på byen for å vise den fram og blir dritings og tafsing av skitne fingre på og rundt tattooe skjer hele festen igjennom ofte. Resultatet har blitt antibiotika kur i etterkant ved flere tilfeller. 3 mnd senere sitter jeg å må gjøre hele jobben på nytt, UTEN Å FÅ BETALT!! oppfarging er jo innkludert i avtalen, men surt når det ikke er finpuss, men må gjøre alt på nytt og bruke tid på å gjøre arrvev etter betennelse mest mulig usynlig. Respektløst gjort av kunden til de grader. Driter i jobben jeg har lagt min sjel i for å den så bra som mulig i timevis. Er ikke spesielt hyggelig og omgjengelig når de kommer rilbake for ny time da. Var tilogmed en som mente jeg var pliktig til å betale legetime og medisin en gang også! Jeg var tilfeldigvis på samme mc-festen som ham 4 timer etter jeg hadde tattovert ham og så rujjing i grus, bading i sjøen og satt i sola med tattooen hele helga. Eneste gangen jeg har kjefta en kunde huden full lenge og grundig og fått fortalt hva,og hvorfor han fortjente all drittkjeften han fikk. Han måtte betale for oppfarginga som den eneste hittil.