Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3992
Hei alle sammen.

Først og fremst, jeg vet ikke om det er riktig forum å poste i - så hvis noen føler det er mer relevant en annen plass så feel free til å flytte tråden

Okei, så til saken; Jeg har jevnlig pleid å bestille nootropics og egentlig kosttilskudd generelt fra Powder City, men ser i den forbindelse når jeg skulle bestille nå at dem har sluttet å sende til Norge (mest sannsynlig på grunn av vårt mongolide Toll-system).

Jeg pleide å bestille ting som Phenibut, Caffeine + Theanine, ALCAR o.l fordi dette har virkelig hjulpet meg gjennom et tøft år mtp. motivasjon osv.

Er det noen som vet om noen alternativer til denne siden som mot all formodning sender til Norge?

Setter utrolig pris på svar.

Ha en fin søndagskveld videre!
Det finnes på ebay. Jeg har forstått det slik at Phenibut er ulovlig, er du heldig at de går igjennom eller er min oppfatning feil?
Skulle gjerne sett ett alternativ jeg også. Veldig interessert i nootropic-drugs som L-Theanine, Modafinil.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Det finnes på ebay. Jeg har forstått det slik at Phenibut er ulovlig, er du heldig at de går igjennom eller er min oppfatning feil?
Vis hele sitatet...
Tror så godt som alle disse kosttilskuddene er "ulovlige" eller er reseptbelagte. Rettsystemet følger vel svært sjeldent opp disse sakene, blir vel bare destruert om de finner det. Leter etter alternativer selv, har funnet nootroopicsdepot.com. Ser ut til at man kan velge mellom vanlig mail og UPS. UPS "toller" vel varene sine selv, har i hvert fall mottatt en del pakker med UPS hvor det står "ufortollet gods" på. Så kan jo hende det er større sannsynlighet for å få igjennom da? Er $42,50(375kr) for UPS shipping og $11(91kr) for standard.

Hmm
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Skulle gjerne sett ett alternativ jeg også. Veldig interessert i nootropic-drugs som L-Theanine, Modafinil.
Vis hele sitatet...
L-Theanine er en aminosyre som du får kjøpt på kapsler i norske helsekoster. Det er kanskje en mulighet å kjøpe de på nett siden det faktisk selges lovlig i Norge?