Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5501
Hei,

Tidlig i Mars bestemte jeg meg for å kjøpe fleinsopp over nettet. Jeg skaffet Bitcoins og lette etter de rette nettsidene. Etter en del research fant jeg en legit selger fra Danmark. Jeg bestemte meg for å kjøpe av han, med mitt navn og adressen til det lokale postkontoret.

Etter noen måneder med venting fikk jeg brev fra politiet om denne pakken som ble stoppet i Toll. Er det noen her inne med erfaring fra black market? Skjer dette ofte? Er det i det heletatt mulig med dagens strenge rutiner ved kontroll?

Selgeren hadde 5/5 i score på "stealth" når det gjaldt sending. Setter pris på tilbakemeldinger!
Enemy of the snut
Jeg har ikke personlig erfaring med noen bestillinger fra Danmark, men jeg har fra en gnakske kjent vendor i Sverige hvor jeg har gjort én bestilling som kom frem.

Har du egen postkasse som du kan få posten din til? Én av noen få teorien er at du har fått sendt bestillingen til det lokale postkontoret, og hvem vet om de tar kontakt med snuten hvis de mistenker noe..?

Men har hørt FLERE skrive innlegg på den norske subbredditten om bestilling fra utlandet som har blitt stoppet i Tollen, hvor personen det var adressert til har blitt kontaktet av snuten etterhvert.. Men, husk dette, så lenge det ikke er NOEN beviser som kan føre tilbake til deg så kan du nekte.. Nekte, nekte, nekte!
Såvidt jeg har hørt fra flere bekjente og lest i tråder har saken blitt henlagt om bestillingen som inneholdt narkotiske stoffer, ble stoppet i Tollen og adresse-mottaker har blånektet til snuten..
Om du skal handle på mørkenettet så ville jeg ikke handlet flein fra utlandet når du kan plukke det på marka her i Norge Å bestille fra utlandet er høy risk, er vel omtrent 1/3 ca som kommer igjennom fram til noe blir stoppa og adressen svartelista. Tollerne kjenner igjen avsenderadresser(selv om de er fake) og forpakninger osv. så det er risky. Tror det er større successrate å kjøpe av en litt underground vendor.

Stealth har lite å si, selv LSD blir stoppet i haugevis i helt nøytrale brev. Tror du har mye større suksess å kjøpe innenlands i et av landene og dra og hente varene selv.

5/5 score i stealth trenger ikke ha spesielt mye å si. Ratingen er dessverre nesten verdiløs da alle rater 5/5 på alt stort sett uansett. Det finnes noen der ute med konge stealth, men det skal likevel godt gjøres å lure røntgenscannere. Mange shipper heller ikke til Norge pga lav successrate.

Sitat av Upiir Vis innlegg
Etter noen måneder med venting fikk jeg brev fra politiet om denne pakken som ble stoppet i Toll. Er det noen her inne med erfaring fra black market? Skjer dette ofte? Er det i det heletatt mulig med dagens strenge rutiner ved kontroll?
Vis hele sitatet...
Ja, dette skjer ofte, men ja det er helt klart mulig. England, Nederland (sannsynligvis Danmark og) pluss en haug av land er på en såkalt "liste" som de er litt eksta obs på. NRK har noen reportasjer på hvordan de jobber, google så finner du det.

Skal du være relativt safe så kjøper du innenlands. Er vel ingen som har flein om dagen, men lsd er å få tak i
Enemy of the snut
Hvorfor ikke bare kjøpe LSD-lapper innenlands fra norske vendorer? Samme virkestoff, og handler du hos en trofast vendor med godt rykte samt feedback så får du levert det rekk i postkassa

Personlig har jeg 2 nybegynner-doser med flein liggende, 50 stk for hver dose.
Samt en LSD-lapp på ca 100-150ug.
Hvor fort kommer effektene når jeg tar lappen, og hvor fort kommer effekten av å spise 20-25 stk flein, eventuelt lager te av fleinen.
Og hvor lenge varer den gode rusen/effekten, og hvor lenge vises det på pupillene?
Kingping. Fordi det er latterlig dyrt når du kan få 50 lapper for 1500,- i utlandet og maks 10 for 1500,- i norge.
Og de norske tollere har gode og dårlige dager, men de er stort sett effektive, jeg har fått stoppet, ketamin, piller, speed, lsd, mdma av de jeg kommer på i farta.
Men det er et sjansespill og du må være med på leken og du må tåle steken.
Finner flere metoder å undra seg skylden om det skulle ble stoppet, man må bare være litt smart her.

Kingping, vi har andre tråder spesielt for de spørsmålene du stiller, hold deg til tema.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En kompis av meg kjøpte lsd på black marked 2 ganger som gikk bra og kom fram, men når han prøvde og kjøpe x(10stk) ble det stoppa i posten, og han ble henta på skola i går ca 2/3 uker etter det ca ble stoppa, og han skal i avhør nå mandag. Får se åssen det går, han brukte bitcoins btw så han satser på og nekte...
Sitat av Calzan Vis innlegg
En kompis av meg kjøpte lsd på black marked 2 ganger som gikk bra og kom fram, men når han prøvde og kjøpe x(10stk) ble det stoppa i posten, og han ble henta på skola i går ca 2/3 uker etter det ca ble stoppa, og han skal i avhør nå mandag. Får se åssen det går, han brukte bitcoins btw så han satser på og nekte...
Vis hele sitatet...
Bestilte han fra utlandet eller innenlands?
Sitat av topdogg Vis innlegg
Bestilte han fra utlandet eller innenlands?
Vis hele sitatet...
Fra Utlandet
Sitat av Calzan Vis innlegg
Fra Utlandet
Vis hele sitatet...
Kjipt når det blir stoppet. Nekte på alt er nok beste strategien, så bør han holde seg unna innførsel fremover.