Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4887
jeg og en kompis er nyinnflytta til oslo og er gira på en ordentlig fest med god elektronisk musikk og god stemning. prøvd å finne goa fester men med no luck... noen som vet om noe?
Finner masse om du leter godt nok, fjesboka er nok beste stedet å starte. Ellers er det noen utesteder hvor folk gjerne henger, disse finner du også om du er bittelitt interessert. Hjelper selvfølgelig om du kjenner noen i psy-miljøet litt fra før. Beklager at det blir litt diffust, men må nesten være sånn på åpne fora.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du liker 150 bpm eller mer så kan jeg anbefale deg Hardstyle DNA (du finner dem lett på Facebook) da de arrangerer om circa en måned på Ballroom i Oslo sentrum. Jeg var der tidligere i år som mitt første rave og jeg kommer mest sannsynlig tilbake i oktober.
Siden tråden ble bumpet:

For å legge til på Ferigo sin info kan det siees at det finnes både chilloutkvelder på utesteder, og undergrunsfester andre steder. Alt oppdages ved hjelp av å kjenne noen, som kjenner noen, som kjenner noen. Så det kan være et vanskelig miljø å komme inn i.

Enkleste er nok å finne åpne Events på facebook for chilloutkveldene
Sist endret av KjemikalieX; 20. september 2016 kl. 15:25.