Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2283
Halla!

Tenkte jeg skulle legge ut en låt!

Låta heter Heroin Flow og er produsert av Clark F fra Tønsberg

https://soundcloud.com/feitn/heroin-flow-fra-2013

Håper noen setter pris på det:-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns helt ærlig du har mekka mye bedre greier før as, Lille Fitte og Pekefingern f. eks. Stilen din er sinnsyk, du klarer deg fint uten autotune!
Forferdelig bruk av autotune og "billig" beat.. Ikke noe særlig dette.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Haha, er dette trollolol? Fy faen.. den voldtekten av autotune..
Suger. Faen har skjedd med deg :P
orginalen av den var jo egentlig bra såvidt jeg husker, uten at jeg finner den lengre.
Kjør låta uten autotune.., smekk til med litt feitere Beats og kutt bort pustinga.. rapp låta litt mere "gangsta".. så blir det bra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er en gammel låt fra begynnelsen av 2013 som aldri blei mixa og ordna,men som enkelte har spurt etter...Låta er som den er:-) Skjønner godt at mange ikke liker den:-) Takk for feedback uansett folkens!
Ja, låta er som den er og sånn skal den være, synes jeg. Synes den var bra, jeg. Kanskje på en litt ironisk måte, litt sånn Side Brok-aktig, men nice.

Ja, og den taper-låta viste at du har en god stemme på årntli også!
Sist endret av Splooge999; 19. september 2016 kl. 22:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Ja, låta er som den er og sånn skal den være, synes jeg. Synes den var bra, jeg. Kanskje på en litt ironisk måte, litt sånn Side Brok-aktig, men nice.

Ja, og den taper-låta viste at du har en god stemme på årntli også!
Vis hele sitatet...
Den er absolutt ikke ment alvorlig på noen måte. Det var en sang jeg skrev i en periode hvor jeg var helt ute på forskjellige ting og dreiv på med mye rart:-) Uansett,takk for at du sjekka ut.Setter stor pris på det.