Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3192
Hei, vet ikke om dette er rett underforum, admins kan skifte om det ikke passer. Jeg skal ihvertfall på Cloud Nine Festival presented by Kygo i Bergen Lørdag 20. August.
Litt om festivalen:
Sted: Bergenhus Festning - Koengen
Dato: lørdag 20. august 2016
Portene åpner: 16:00
Pris: 600 / 1 000 (Golden Circle) + billettavgift
Alder: Under 14 år må komme i følge med voksen (over 23 år, edru)

Her er hele artistlisten for Cloud Nine Festival - for en kveld dette skal bli!
Kygo (NO)
Matt Corby (AUS)
Labrinth (UK)
James Vincent McMorrow (IRL)
Conrad Sewell (AUS)
Filous (AT)
Teemid (FRA)
Sonny Alven (NO)

Det jeg lurte på var om hvordan sikkerheten rundt denne festivalen er? Kommer det til å være narkohunder der? Blir det mye politi til stede?
Tenkte å ta med meg litt MDMA og cannabis for å toppe kvelden. Hvordan tror dere dette vil gå? Noen andre freaks som skal her som eventuelt vil møtes?
Gleder meg til en kveld med mye musikk og kjekke mennesker
Om noen vil så kan vi avtale sted og tidspunkt på meldinger eller via denne tråden.
-slappegodt
Sist endret av slappegodt; 10. august 2016 kl. 20:45.
This is bat country!
gregory's Avatar
Jeg personlig ville droppa MDMA og cannabis. MDMA blant så mange folk kan fort bli veldig slitsomt. Cannabis lukter bikkjene på ei mil.
Sitat av gregory Vis innlegg
Jeg personlig ville droppa MDMA og cannabis. MDMA blant så mange folk kan fort bli veldig slitsomt. Cannabis lukter bikkjene på ei mil.
Vis hele sitatet...
Ja, har tenkt mye over det. Sist gang jeg tok MDMA var med kompiser, det var utrolig hyggelig, musikken, menneskene og alt var nydelig.
Har litt lyst å se hvordan det er med live musikken
Kan jo altids hive det nedpå før jeg kommer inn da.
Med cannabis er jeg ikke så sikker ja, kan hende at jeg begynner å noie litt om jeg drar det fram inne på konserten, selv om jeg ikke er typen som ofte noier..
Takk for svar!
Sist endret av slappegodt; 11. august 2016 kl. 00:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Update: Ble til at jeg gikk inn på konserten, hørte på noen av artistene, fortsatt en 4-5 timer til Kygo skulle på, skaffet meg 1g fordelt i to feite spliffs som jeg delte med en kompis før jeg gikk tilbake til konserten. Måtte gå forbi et par politibetjenter, men var ikke noe å se til hunder eller noe slikt. Kroppsjekken før en gikk inn var også ganske så vag, de lette bare etter store ting som kunne bli brukt som våpen, så en kunne lett bare ha noen gram i lomma, jeg tok ikke sjangsen da, tok å røyket alt før jeg gikk inn igjen. Var flott musikk og mange kjekke mennesker!
Noen andre som var der?


-slappegodt