Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2412
Hei, jeg tar opp igjen en gammel hobby fra noen år tilbake, nemlig akvarium. Jeg lurer på om jeg kan bruke diverse midler (AquaSafe, Algumin, NitrateMinus og TetraVital) som gikk ut på dato for 1-2 år siden, eller om jeg må kjøpe igjen nytt? Har mest lyst på å kunne gjenbruke det, siden det ofte er 200-300kr per flaske.

Hallo... Er det ingen som vil hjelpe meg?
Sist endret av Guvernøren; 28. juli 2016 kl. 12:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Siden ingen har svart deg kan jeg gi deg mine to cents: Det er en grunn til at varen har en dato den bør brukes før. Produktene du beskriver har kjemikalier i seg som over tid kan degraderes til andre ting, og da gjøre produktet ubrukelig.
Om du har lyst å risikere å drepe noen fisk er det bare å prøve, men det er vel vitterlig mye mer styr enn å bare kjøpe nye produkter.