Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 828
Jeg får en popup som screenshotter skjermen, så det virker som tlf er fryst, også spretter det opp ett skjema som spørr om jeg godkjenner å gi de fulle rettigheter, i skjermen hvor jeg kan velge å lukke programmer heter den "example"! Har prøvd å laste ned antivirus, men den finner ingenting, den lastet ned 3 apper som jeg allerede har slettet og fikk lurt meg en gang til å logge meg in på "gmailen" i god tro at det var systemet... Aner ikke hva jeg skal gjøre, hjelp hjelp!! Har lg med android kitkat 4.4
Sist endret av Round91; 27. juli 2016 kl. 12:32.
Tilbakestill telefonen til fabrikkinnstillinger, bytt passord på Gmail og evt. facebook og annet som var logget inn på telefonen. Regn med at det du har liggende på telefonen forsvinner når du tilbakestiller.
Trådstarter
7 0
Var helst det jeg ville unngå, men ser ikke ut til at noen på google har vært borti noe lignende(eller så søker jeg på feil ord), og var ikke noe erfaring å hente her heller! Men uansett takk for svar setter pris på det