Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1827
Hei!
Siden det var så mange tråder om edible hasj på gang her nå tenkte jeg at det var en god tid å skrive om min første skikkelige
"tur" på hasj.

Kjapt om meg: I 30 årene, kar, studerer og bor derfor midlertidig hjemme hos far. Har prøvd å røyke brunt/grønt etpar 5+ ganger tidligere, men da som regel sammen med store mengder alkohol og kanskje derfor ikke merket noe særlig til det.
At jeg ikke røyker til vanlig gjør det ikke lett heller, da lungene insisterer på å hoste opp igjen alt av røyk.
Etter mye lesing om edibles falt valget på cannabis kapsler som jeg fant oppskriften til her.
Kort fortalt - vannbad, 3g brunt og 30g delfiafett i ca 1.5time som jeg sprøytet over i kapsler.

Ca kl 20 en kveld bestemte jeg meg for å teste. Siden jeg hadde samme blandingsforholdet som Detectable(trådstarter) valgte jeg å prøve 3 kapsler.
Jeg ble sittende noen timer foran pcen og ble egentlig bare trøtt og gikk å la meg. Dette var kanskje ca kl 24.
Tenkte tanker om at jeg hadde rotet til noe i oppskriften eller at jeg hadde fått noe dritthasj siden jeg ikke hadde fått noe effekt.

Neste dag bestemte jeg meg for å prøve 5 kapsler, jeg inntok de etpar timer tidligere enn dagen før for at jeg ikke skulle bli trøtt og sovne før det skjedde noe. Jeg la meg i sengen og så etpar filmer og sovnet selvsagt før jeg kjente noe.
Tidlig dagen etter ble jeg vekket av far for at vi skulle spise overaskelses felles frokost. Dette var en ukedag og damen til far hadde bursdag, noe som jeg ikke viste om.
Jeg følte meg veldig rar, nesten som når man får en influensa og veldig trøtt. Gikk å la meg igjen og tenkte ikke tanken på at det kunne komme av hasjen.

Så:
3. dagen bestemte jeg meg for at det skulle bli gang på sakene.. Satt ifred foran pcen og spilte ettellerannet og heiv nedpå.
Begynte først med 6kapsler, ventet kanskje 1,5 time og tok 4 nye, ventet litt til og 3 til.... Oog etpar til. Tror jeg endte på 15-18stk.
Jeg hadde lest at det ikke var farlig å ta mye.
Så merket jeg at jeg ikke klarte å henge med på spillet lengre(endelig effekt YAY)og valgte å glo på greier på youtube istedet.
Plutselig begynte jeg bare å le høyt, ukontrollert. Tror faktisk det var en video av noen som spilte på slither.io (som ikke finnes morsomt)
Jeg tror jeg satt å lo i 15min sammenhengende av random shit og dette var selvsagt en høydare!
Prøvde å beherske meg da jeg som nevt bor hjemme, for at ingen skulle tro det hadde raknet helt for meg.
Ikke en enkel kamp det.
Jeg fant også et punkt på hånden som "tydeligvis" var forbundet med en nerve i det ene øyet. Jeg klødde meg på punktet og kjente det helt tydelig stikke i øyet.
Lo godt av det og. - Jeg hadde gjort en vitenskapelig oppdagelse og var godt fornøyd med det.
Fikk etterhvert samme følelsen som du får rett før du sover i en awkward posisjon(i sofaen feks). Sånn musklene svikter og hodet slenger greier.
Fikk karret meg bort i sengen og sovnet. Dagen etter våknet jeg av at min far var kommet hjem fra jobb ca kl 16 og slo på lyset. "-Er du syk eller?"
Tror jeg fikk ut en "ja, jeg er ikke i form.
Fortsatt sinnsykt stein fikk jeg humpet meg inn på do, men fant raskt ut at jeg var veldig langt fra presentabel for andre folk. Prøve å stå og holde meg fast, men endte med å måtte sitte på do da beina var sviktende og synet tåkete. Gikk å la meg og sov helt til dagen etter.

I ettertid har jeg lurt på om kapslene var gammel og "hardnet" eller om kanskje delfiafettet var sykt "hardnedbrytbart" eller noe som gjorde at effekten tok så lang tid.
Jeg har funnet ut at 3 kapsler er the magic number for meg, 4 blir litt sånn svikt i muskulaturen følelse.
Jeg spiste også de resterende dosene ved å åpne kapslene og føler effekten kommer raskere da.

Alt i alt, stor suksess. Personlig vil jeg aldri bruke det i en sosial setting, men kun hjemme til kosebruk/sovemedisin.
Bra skrevet, har eksperimentert litt med hasj edibles i det siste og synes dette høres smart ut om en ikke er veldig sulten, men har lyst å bli litt fjern. Hvor lang tid tar det før du begynner å kjenne det da du svelger det i kapsler?
Trådstarter
26 7
Takk for det. Tok vel alt fra 1time til kanskje 4 før jeg kjente noe.
Jeg syntes og dette var en glimrende måte å gjøre det på!
Sitat av Fjug Vis innlegg
Takk for det. Tok vel alt fra 1time til kanskje 4 før jeg kjente noe.
Jeg syntes og dette var en glimrende måte å gjøre det på!
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du kjøpt de kapslene? Helsekost butikker? Ha en god sommer!
-slappegodt
Trådstarter
26 7
Jeg fikk tak i kapsler fra en helsekostbutikk. Tror det var 1 av 4 på senteret jeg var på som hadde det.
Sitat av Fjug Vis innlegg
Jeg fikk tak i kapsler fra en helsekostbutikk. Tror det var 1 av 4 på senteret jeg var på som hadde det.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar!