Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 31947
Fikk tak i noen Xanax på 1mg, får jeg god rus av å spise en Xanax på 1mg eller må det mer til?

Og har fått med meg at det er en del Xanax med forskjellige merker der noe er piss og andre er legit, er denne her legit?

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	4645
Size:	96,1 KB
ID:	12467
Ja dem er nok legit, sålenge dem er lilla.
Har du ingen toleranse vil du bli trøtt av en, og trøttere av to.

Du kan mikse dem med alkohol også skrive rapport her imorgen
Sist endret av Kutulu; 13. februar 2016 kl. 22:46.
ikke oppfordre noen til å blande benzo og alkohol da, det er jo en dustekombo!
Jeg bruker .5 mg xanax for å slappe av når stressnivået kryper for høyt og setter seg i kroppen. Slapper av og får sove godt.
Pfizers Xanax er det samme vi bruker på jobb, det ser riktig ut bakfra men et bilde av selve pillen er aldri å forakte. "Å få god rus" er et spørsmål som er vanskelig å besvare da vi ikke kjenner til din erfaring eller kroppsbygning. Ville ikke, om jeg var deg, kombinere det med alko eller andre benzoer.

----

For å svare litt bedre på spørsmålet ditt. Rus på Xanax har, for meg, endt med at jeg har vært avslappet i øyeblikket og hatt dårlig hukommelse dagen etter. YMMV.
Sist endret av Zahremar; 13. februar 2016 kl. 23:53.
1 mg gir rus uten toleranse, ja.
Kutulu ikke svar i tråder du ikke har peiling på. Legit sålenge dem er lilla? Dust. Alkohol + xanor for en nybegynner? Dobbeldust.

Hør på tøffetom.
Sist endret av monoxide; 14. februar 2016 kl. 04:54.
To stk xanax holder. Tok å heiv i meg fem stk og sovna, bortkasta spør du meg. 5mg høres ikke mye ut.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Kutulu ikke svar i tråder du ikke har peiling på. Legit sålenge dem er lilla? Dust. Alkohol + xanor for en nybegynner? Dobbeldust.
Vis hele sitatet...
Ro deg ned. Han mente vel at de er legit hvis de både er i blister (som på bildet til TS) og samtidig er lilla. Og han informerte at bare at hvis han ville ha rus, så blander man benzo sammen med alkohol (eller opiater). Jeg har aldri fått noe rus av benzo, og det har jeg spist mye av. Kan fint innta 150mg sobril. Kjenner bare angsten blir borte, men med et glass cognac eller to, så svinge det virkelig. Han sa at man kunne mikse det med alkohol, ikke at han skulle gjøre det.
Sitat av ezyy Vis innlegg
To stk xanax holder. Tok å heiv i meg fem stk og sovna, bortkasta spør du meg. 5mg høres ikke mye ut.
Vis hele sitatet...
5 mg er en del uten toleranse, har selv konka helt på 4mg. 0.5 mg derimot er ikke mye, men som regel nok for meg (for å roe angstsymptomer eller for å få sove).
En uten toleranse vil få rus av 1mg xanax, selvom de er lilla og i blister som på bilder betyr det ikke at de er ekte. Han nærmest oppfordrer til å blande alkohol og xanor noe som kan være svært uheldig for en nybegynner. Innlegget ble vel ikke slettet fordi det er riktig? Skadeforebygging!
Sitat av monoxide Vis innlegg
En uten toleranse vil få rus av 1mg xanax, selvom de er lilla og i blister som på bilder betyr det ikke at de er ekte. Han nærmest oppfordrer til å blande alkohol og xanor noe som kan være svært uheldig for en nybegynner. Innlegget ble vel ikke slettet fordi det er riktig? Skadeforebygging!
Vis hele sitatet...
Det var min tolking av Kutulu og, ja han bruker ordet "kan", men jeg tolket det mer i samme retning som "hjelp pcen min funker ikke" - "du kan skru den av og så på igjen". Neglisjerte også å advare om hvor overraskende skummel kombo benzo + alkohol er, noe en fersking absolutt ikke nødvendigvis vet. Skadeforebygging
Benzo og alkohol uten en SERIØS og LANGVARIG toleranse i bunn er fullstendig idioti, ikke finn på å gjøre noe sånt. Veit om folk som har vært kalde og meget døde dagen etter en fest hvor de heiv i seg hyppere og sprit. Redda så vidt livet til en annen dude en gang ved å ringe ambulanse tidsnok, de sa at han hadde daua om jeg hadde drøya fem min til.
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Fikk tak i noen Xanax på 1mg, får jeg god rus av å spise en Xanax på 1mg eller må det mer til?

Og har fått med meg at det er en del Xanax med forskjellige merker der noe er piss og andre er legit, er denne her legit?

Vedlegg 12467
Vis hele sitatet...
Hvilke merker?

Mange som selger fake xanax, betyr ikke at det er piss for det. Så lenge det er samme virkestoff i dem. Faktisk opplevd at noen av de fake er bedre enn de orginale.

Første gang? Vær forsiktig. Må ta minst 10mg + 2-3 øl for at jeg skal merke noe. Toleransen kommer fort!

Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ja dem er nok legit, sålenge dem er lilla.
Har du ingen toleranse vil du bli trøtt av en, og trøttere av to.

Du kan mikse dem med alkohol også skrive rapport her imorgen
Vis hele sitatet...
Du vet at selvom dem er lilla betyr ikke det at det er legit?
Sist endret av king123; 22. februar 2016 kl. 01:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
[quote=king123;3294761]Hvilke merker?

Mange som selger fake xanax, betyr ikke at det er piss for det. Så lenge det er samme virkestoff i dem. Faktisk opplevd at noen av de fake er bedre enn de orginale.

Første gang? Vær forsiktig. Må ta minst 10mg + 2-3 øl for at jeg skal merke noe. Toleransen kommer fort!


at det er ikke er pzfizer(?) som har laget de, men andre. Tror da disse er bestillt fra div sider på mørkesiden

Første gang med benzo utenom lyrica! Jeg har ekstrem liten tolleranse for alt jeg hiver i meg, så startet bare med en tablett, og selvfølgelig blandet jeg ikke med alkohol etter deres advarsler! Jeg sovnet bare etter jeg tok den
Jeg har lite erfaring med Benzo, men spiste 4mg Xanax for et par dager siden og stakk på Trap konsert. Følte meg avslappet, varm og angsten ble borte. Utover kvelden mixet jeg med litt alkohol (3-4 øl og litt champis), etter dette husker jeg absolutt ingen ting. Jeg hadde for det meste stått for meg selv og vært litt i min egen verden. En bra kveld tho
Sist endret av BL3ST; 24. februar 2016 kl. 04:32.
Kan være vansklig for en nybegynner å merke rusen på benzo da, benzorus er en snikende rus som jeg liker å kalle den... plutselig gjør man masse fakka ting som virker meget normalt pga man er snikruset men ja 1 eller 2 stk under tunga så blir det bra benzo å alkohol er blackout, å ikke til å anbefale, samtlige ganger jeg har tatt benzo å drukket, så svartner det etter første pilsa, å jeg våkner på cella.. ha vett! Benzo er no dritt spør du meg, gjort masse fakka ting på det som ikke er så kult å tenke på idag.
Jaja beklager for den kan ikke alkohol kommentaren. Ja det var dumt å si til en nybegynner, og kunne endt i katastrofe.
Og selv om dem har riktig farge trenger dem heller ikke være ekte.

Personlig så har jeg hatt litt i overkant av 1k stykker fra sikkert 5 kilder i Norge og alle har vært legit.

Har ingen kjenninger som har vært utsatt for disse falske.
Er de falske så utbredt som folk sier her egentlig?
Har kjøpt drøssevis av disse i Bangkok på gata i nana området. Og dem skulle man jo tro var falske, men dem også har funka som juling, eller som vanlig.

Og mener da di som ser lik ut som disse på baksiden og har rette farger.

Og jada king123 ting kan være falske og ha rett farge. Er jo liksom det en forfalskning er.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Jaja beklager for den kan ikke alkohol kommentaren. Ja det var dumt å si til en nybegynner, og kunne endt i katastrofe.
Og selv om dem har riktig farge trenger dem heller ikke være ekte.

Personlig så har jeg hatt litt i overkant av 1k stykker fra sikkert 5 kilder i Norge og alle har vært legit.

Har ingen kjenninger som har vært utsatt for disse falske.
Er de falske så utbredt som folk sier her egentlig?
Har kjøpt drøssevis av disse i Bangkok på gata i nana området. Og dem skulle man jo tro var falske, men dem også har funka som juling, eller som vanlig.

Og mener da di som ser lik ut som disse på baksiden og har rette farger.

Og jada king123 ting kan være falske og ha rett farge. Er jo liksom det en forfalskning er.
Vis hele sitatet...
Aldri fått en falsk pille i mitt liv jeg, nei. Men det er vanlig i benzomiljøer å tro at pillene er falske når man ikke "kjenner" noe eller whatever. Aner ikke hvorfor... Og ja, alkohol og benzo er herlig, men du går deg rett inn i et vepsebol når du nevner det på freak. Det er visst verre en annen rus? Vet ikke jeg. Skjønner mindre og mindre.
Har selv sitte mange ganger og mange mnd. pga brekk gjort i tabiss og alko/rus. 10 år siden første soning. Og tok meg bra mange år før jeg klarte å slutte drite meg ut. Men dette er jo offentlig forum. Og hvis ts var 17-år gammel, og tok seg 2dl vodka og 1mg xanax på freak.no sin anbefaling. Så kunne det jo fort hende han hadde angret bittert dagen derpå.
Så vet jo at det byr på katastrofe og skal unngå slike tåpelige kommentarer, å havne i vepsebolet flere ganger.
Sist endret av Kutulu; 27. februar 2016 kl. 00:32. Grunn: Satans ordliste
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Har selv sitte mange ganger og mange mnd. pga brekk gjort i tabiss og alko/rus. 10 år siden første soning. Og tok meg bra mange år før jeg klarte å slutte drite meg ut. Men dette er jo offentlig forum. Og hvis ts var 17-år gammel, og tok seg 2dl vodka og 1mg xanax på freak.no sin anbefaling. Så kunne det jo fort hende han hadde angret bittert dagen derpå.
Så vet jo at det byr på katastrofe og skal unngå slike tåpelige kommentarer, å havne i vepsebolet flere ganger.
Vis hele sitatet...
Tok mange år før jeg klarte å slutte å drite meg ut også, men det skjer jo innemellom.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Og tok meg bra mange år før jeg klarte å slutte drite meg ut
Vis hele sitatet...
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tok mange år før jeg klarte å slutte å drite meg ut også, men det skjer jo innemellom.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg også relatere til, det er merkelig hvordan man forandrer seg så kraftig men fremdeles føler seg helt normal og nærmere edru. Selv så hadde jeg ingen aning om alt jeg hadde gjort/sagt før noen mnd. etter jeg sluttet med piller og alkohol. Kan mildt sagt si at jeg fikk bakoversveis hver gang noen fortalte meg noe jeg hadde gjort/sagt, og det var langt fra kun noen få historier

Sitat av Kutulu Vis innlegg
Jaja beklager for den kan ikke alkohol kommentaren. Ja det var dumt å si til en nybegynner, og kunne endt i katastrofe.
Vis hele sitatet...
Å kunne innse sine feil for å så svelge stoltheten sin og beklage er en god egenskap, synd det er svært få innpå her som får det til. Om du hadde formulert deg på en litt annen måte med tydelige advarsler hadde nok repsonsen blitt noe annerledens. I bunn og grunn er det jo en ufattelig deilig rus, min beste sommer er basert på den comboen, dog det også oppstod mange rare/skumle episoder så fikk jeg veldig mange gode minner fra det. Og med noe grønt som toppet kaken =)
Sist endret av SoppVandreren; 27. februar 2016 kl. 16:57.
Sitat av SoppVandrerne


Å kunne innse sine feil for å så svelge stoltheten sin og beklage er en god egenskap, synd det er svært få innpå her som får det til. Om du hadde formulert deg på en litt annen måte med tydelige advarsler hadde nok repsonsen blitt noe annerledens. I bunn og grunn er det jo en ufattelig deilig rus, min beste sommer er basert på den comboen, dog det også oppstod mange rare/skumle episoder så fikk jeg veldig mange gode minner fra det. Og med noe grønt som toppet kaken =)
Vis hele sitatet...
Godt sagt SV, en stor anndel her inne har store problemer med akkurat dette... Det blir som regel kverulering til ingen ende, er dritt lei av det selv, enkelte brukere burde fått en medalje i kverulering istedet for å faktisk kaste inn håndklet å si at: ja jeg tok faktisk feil, osv..
Sist endret av Oshugon; 28. februar 2016 kl. 03:50.
For noen flotte siste innlegg da. Freak er en flott plass.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Aldri fått en falsk pille i mitt liv jeg, nei. Men det er vanlig i benzomiljøer å tro at pillene er falske når man ikke "kjenner" noe eller whatever. Aner ikke hvorfor... Og ja, alkohol og benzo er herlig, men du går deg rett inn i et vepsebol når du nevner det på freak. Det er visst verre en annen rus? Vet ikke jeg. Skjønner mindre og mindre.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du for sikkert si det? Når jeg sier falske så mener jeg ikke at dem ikke funker, at det er buff. Det er det helt samme virkningstoffet alprazolam i de falske å dem ser så og si identiske ut. Fungerer like bra om ikke bedre noen ganger. så for min del driter jeg i om de jeg får er falske.

Grunnen til at dem selger det som pfizer er pågrunn av at det selger bedre. Hvem som helst kan presse piller bare dem har ingrediensene.

Det er brettet dem som regel driter seg ut på. på de som kommer fra fabrikken skal man kunne knekke av midten vertikalt uten problemer, dette er ikke tilfelle på de "falske". Du ser det også at der det står alprazolam er skrifta litt blurry på de "falske".
Drar til Thailand neste mnd. Pleier å kjøpe xanax og blåe på nana i Bangkok, hos gate selgere. Hvis jeg husker på det skal jeg ta bilde av en knekk også skriften.
Sitat av king123 Vis innlegg
Hvordan kan du for sikkert si det? Når jeg sier falske så mener jeg ikke at dem ikke funker, at det er buff. Det er det helt samme virkningstoffet alprazolam i de falske å dem ser så og si identiske ut. Fungerer like bra om ikke bedre noen ganger. så for min del driter jeg i om de jeg får er falske.

Grunnen til at dem selger det som pfizer er pågrunn av at det selger bedre. Hvem som helst kan presse piller bare dem har ingrediensene.

Det er brettet dem som regel driter seg ut på. på de som kommer fra fabrikken skal man kunne knekke av midten vertikalt uten problemer, dette er ikke tilfelle på de "falske". Du ser det også at der det står alprazolam er skrifta litt blurry på de "falske".
Vis hele sitatet...
Det har noe med hvem man handler glass fra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Første gang med Xanax tok jeg 1 mg, og ikke en dritt skjedde.
Så jeg tok 1 mg te. Også, 1 mg te & ein pils.
Sen var det neste dag.

Så. Begynn lavt. Man blir ofte mer fløddret & føkked enn man kanskje føler seg.
For meg tok det i hvert fall tre, fire ganger for eg virkelig kunde føle det sparke meg in i ett "lykkorus".
Xanax er også som en jævla murstein rett i tryne;
diazepam (Valium, Ranbaxy Diazepam, Stesolid osv) er veldigt mye mer varsam hvis man er færsk og tørr bak øra med habbar.

Alle sier vel detsamme, men bruk med forstand.
Eg testa det for fun, begynte og selvmedisinere også - ett halvår av brett & nå er det fæn mer angst enn innen.

Annet enn den moralpinnen - benso er jævlig fint hvis man ikke missbruker det.

Ps. Beklager norskan - er svensk.
(Nei da. Ikke en stekande-aviciiforstyrret-stureplan-svensk.)

OG - legg den under tunga for å la den smelte. Kicker snabbare.

OG - hvis du begynner å digge den kemiske smaken av alpra er det dags att ta en pause.
Sist endret av travaxa; 17. mars 2016 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har fått alle benzoer på resept, prøvd å ruse meg på samtlige. Har tatt lave og store doser, for min del merker jeg ikke noe rus ellers så får jeg blackout, ingen mellomting.
Benzoer er dårlige og ruse seg på alene syns hvertfall jeg, blir ofte til at man tat mye mer enn man burde. Har gjort så mye dumme ting på benzoer, en gang fikk jeg resept på 20 x 2 mg xanor, greide og spise alle og når jeg kom til meg selv hadde jeg gjort sinnsykt mye ting jeg ikke ville gjort ellers..samme har skjedd med flunipam og rivotril. Benzo i stor dose ALDRI mer...