Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4773
Hei.

Har vurdert å kjøpe tobakkspipe en god stund nå. Har sett litt rundt og fant pipehandelen.com Har ikke sett noe anmeldelser eller kommentarer av den. Noen her som har erfaring? (tror jeg bestiller uansett, men kjekt om noen har erfaringer)

Takker for svar

(Tenkte jeg skulle kjøpe denne visse noen lurte http://www.pipehandelen.com/#!produc...d-1c5865ce1a50)
Vel Viktor, med tanke på at det er du som eier pipehandelen.com og må benytte deg av spam/scam (ja, det å late som om du er en kunde og poster på forum for å skaffe deg kunder er spam) så må vi anta at både du og produktene dine suger langveis.
Okay? :P :P
Når tobakk er ut og el-sigg er inn så starter du med pipe tobakk? ...
Ser bare ut som generiske piper, type det du finner til ebay + 20% økt pris for fortjeneste. Veldig basic, og ikke akkurat noe spesielt informativ eller overbevisende side.
Tror jeg heller bestiller på ebay eller drar til en spesialist, type Sørensen Tobakk i Bergen (selv om den også stort sett er ganske dyre og overpriset).

Den siden du linket ga meg hvertfall ingen insentiv til å være villig til å legge ut ekstra penger vs ebay. Hvor er produktbeskrivelsene? Hvor er navnet på produsentene av pipene?
Ingenting er listet opp, og det er mest sannsynlig fordi disse bare er handlet inn i bulk på dealextreme, ebay og lignende...
Det er hvertfall det jeg sitter igjen med etter å ha besøkt siden.
Altså ikke særlig overbevisende, og dersom det Meitemark skriver viser seg å stemme, så må jeg bare si sorry ass. Legg isåfall ut gode beskrivelser og mer informasjon, slik at du hvertfall gir en illusjon av ekspertise og service.
Sist endret av Alzo88; 25. januar 2016 kl. 18:07.
vet ikke helt hva meitemark snakker om. Men m.sorensen såg bra ut, men hadde ikke churchwarden pipe, men fant noen kule på ebay. Vurderer denne http://www.ebay.com/itm/Long-Smoking...wAAOSwl8NVZ~hd

Takk for svar Alzo
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Altså ikke særlig overbevisende, og dersom det Meitemark skriver viser seg å stemme, så må jeg bare si sorry ass. Legg isåfall ut gode beskrivelser og mer informasjon, slik at du hvertfall gir en illusjon av ekspertise og service.
Vis hele sitatet...
Vel, domenet er registrert på den samme epostadressen han oppgir her, så det skulle være vanskelig at han IKKE var eier av det domenet. Og siden freak havner ganske høyt oppe på google på de fleste søk, så vil alle med litt vett skjønne at det er en nettbutikk man burde holde seg unna.

Hvis man synker så lavt at man må bruke spam for reklame, så vil det si at man ikke er særlig seriøs. Joda, det finnes idioter som kjøper fra useriøse nettsider, men de er igjen idioter og ikke så viktige.

Sitat av Alexander202 Vis innlegg
vet ikke helt hva meitemark snakker om.
Vis hele sitatet...
Jeg er crew her, jeg kan se alt det du registrerte deg med og jeg har sporet opp og kastet ut spammere fra forum siden før du ble ferdig med bleier.
Sist endret av meitemark; 25. januar 2016 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis TS faktisk hadde trengt en sjappe å handle fra og satte pris på kvalitet, så kunne jeg anbefalt den sjappa her

http://solcigar.no/

Ps: det var ett patetisk forsøk på reklame for jallapipehandelen.com, kommer aldri til å handle der kun pga dette patetiske forsøket
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det er noe veldig tilfredsstillende med å se sleipe selgere bæsje seg på leggen. feels good man

Har noen av de pipene selv, de koster en slikk og ingenting på dx og suger balle.
Sist endret av Bothrops; 25. januar 2016 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nokk et godt eksempel på hvor "våkne" og dyktige vårt kjære crew er! Thank god tho.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette er noe av det beste som har skjedd her inne på år og dager. Kjipt for Viktor, men han skulle kanskje heller bare spurt om tilbakemelding på siden sin og så håpt at noen fikk lyst på pipe i samme slengen.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Beklager, men jeg er bare nødt til å kommentere her jeg også.
Hva er det som får en butikkeier til å gå ut å påstå at sin egen nettbutikk er svindel? Da styrer vel kanskje folk unna butikken siden det er det første info man finner
Sitat av Underklass Vis innlegg
Beklager, men jeg er bare nødt til å kommentere her jeg også.
Hva er det som får en butikkeier til å gå ut å påstå at sin egen nettbutikk er svindel? Da styrer vel kanskje folk unna butikken siden det er det første info man finner
Vis hele sitatet...
Tråden hadde en annen tittel i går ettermiddag. Jeg tipper kanskje at det ikke er TS selv som har endret dette
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Ahh, daså! Så bare tittelen var det samme da jeg så tråden første gang i går. Men da forstår jeg.
Blir stolt av crewet vi har her på freak
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Når tobakk er ut og el-sigg er inn så starter du med pipe tobakk? ...
Vis hele sitatet...
Det er alltid viktig å treffe en nisje.

Alexander202: Du kunne i det minste passet på å få avstand mellom valuta og beløp slik at det var mulig å lese prisene noenlunde enkelt...
Sist endret av nudo; 26. januar 2016 kl. 08:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan Freak opprette et underforum for udødelige poster/tråder slik at øyeblikk som dette kan foreviges?
Sitat av PairADice Vis innlegg
Kan Freak opprette et underforum for udødelige poster/tråder slik at øyeblikk som dette kan foreviges?
Vis hele sitatet...
Den er allerede nevnt i denne tråden. Fin samling med gode tråder!