Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 8174
La oss si at jeg vil se en snap story uten at den som la den ut kan se at jeg har sett den. Er det mulig å slå av nett på telefon så se snappen og vente til story går ut, vil de da kunne se at jeg har sett?

Da tenker jeg bare på story ikke de som blir personlig sent til meg.
Personen vil jo kunne se sine tidligere snapstories, så om vedkommende går inn på sin gamle story bare for å se hvem som så den så blir du vel busted.

Men såfremt du faktisk får buffret storyen før du skrur av nettet så burde det jo funke. Dog du må være forsiktig med å ta på nettet i det hele tatt frem til storyen går ut. Så fort snapchat får koblet seg opp så kommer du nok på listen over tittere. Om snap er sleip nok til å koble seg opp litt sånn halvveis i bakgrunnen,uten at programmet er oppe teknisk sett, det får noen andre svare på. I så fall må du faktisk ha flymodus på frem til kysten er klar.

Hva med å bare vente til det er et minutt igjen av storyen, og se da? Er vel ingen som går inn og sjekker hvem som har sett gamle stories.

Ble nysgjerrig på hvorfor i h* du gidder stresse så mye med det.

Kan nevne at snapchat generelt sett er sykt vanskelig å komme seg unna. Jeg møtte en dame på tinder, vi fant tonen jævla kjapt og skulle henge ut på fredagen som kom. På andre våkedøgn, full i speed og kåt som et udyr, så sender jeg en lite flatterende snap til en annen dame. Trodde jeg. Sendte den selvsagt rett til henne.

Googlet meg grønn og prøvde det som var å prøve, men med mindre jeg faktisk slettet hele kontoen min så var det ikke en dritt å gjøre med saken. Slette henne fra listen, blokke etc var bare meningsløst.

Er vel derfor de sier at gjort er gjort og snappet er snappet.
Sist endret av Tøffetom; 16. januar 2016 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Personen vil jo kunne se sine tidligere snapstories, så om vedkommende går inn på sin gamle story bare for å se hvem som så den så blir du vel busted.

Men såfremt du faktisk får buffret storyen før du skrur av nettet så burde det jo funke. Dog du må være forsiktig med å ta på nettet i det hele tatt frem til storyen går ut. Så fort snapchat får koblet seg opp så kommer du nok på listen over tittere. Om snap er sleip nok til å koble seg opp litt sånn halvveis i bakgrunnen,uten at programmet er oppe teknisk sett, det får noen andre svare på. I så fall må du faktisk ha flymodus på frem til kysten er klar.

Hva med å bare vente til det er et minutt igjen av storyen, og se da? Er vel ingen som går inn og sjekker hvem som har sett gamle stories.

Ble nysgjerrig på hvorfor i h* du gidder stresse så mye med det.
Vis hele sitatet...
Hvordan får man sjekket tidligere story's som har gått ut?

Tanken var og slå på flymodus helt til den hadde gått ut.

Kanskje jeg vil stalke noen jeg ikke vil skal se? :P
Hvis du bruker Iphone kan du jailbreake for så å laste ned en Tweak kaldt Phantom for Snapchat.
Der har du mulighet til å aktivere ''Stealth Mode'' før du ser en story. Hvis du har fått en vanelig snap kan du åpne for så å markere som ''sett'' eller ''ikke sett''. Markerer du som ''ikke sett'' kan du se den på nytt (dette kan du gjøre flere ganger på samme snap)
Hvis du bruker Android, kan du bruke Snapprefs (krever root + xposed).
Hvis du bruker android, søk opp casper/casper app du trenger ikke root takk meg senere.
Sitat av Oleee Vis innlegg
Hvordan får man sjekket tidligere story's som har gått ut?

Tanken var og slå på flymodus helt til den hadde gått ut.

Kanskje jeg vil stalke noen jeg ikke vil skal se? :P
Vis hele sitatet...
Ser faktisk ikke ut til at det er sånn nå lenger? De driver jo å justerer på detaljer som det; men ganske sikker på at "utgåtte" stories fortsatt lå der etter å ha gått ut før.(for den som legger de ut selv, såklart)

Vet ikke nå, har ingen stories friskt i minne. Sender mest dickpicks på direkten
Sist endret av Tøffetom; 17. januar 2016 kl. 10:32.
Bufre snap -> flymodus -> se snap -> logg ut av Snapchat -> skru av flymodus -> logg inn igjen -> Snap er ulest. En stund siden jeg har prøvd, men funka på iPhone 4S for i hvert fall noen uker siden

EDIT: har opplevd at man bare får bufra de første 3-4 snappene på en mystory om personen har veldig mange snaps lagt ut der.
Sist endret av zorro; 17. januar 2016 kl. 11:32.
Med SnapCrack til IPhone kan du velge en funksjon som lar deg se snaps utenat de blir åpnet og du kan enten lagre snappen eller bare ha den lagret til evig tid på programmet. Dette gjelder både stories og personlige snaps, dog appen koster noen få kroner om jeg ikke husker feil, omtrent en 38,-