Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 11377
Hey,freaks.
Tenkte spørre om noen har noen gode råd om rehab i oslo.
Har etter ti år med spiral nedover,skjønt at jeg ikke klarer bli nykter alene.
Det er faen så vanskelig innrømme,men det er slutt på lure seg selv,og kanskje få tilbake noe av livet og den jeg husker jeg var.

Er 34,har vel egentlig vært glad i rus siden tenårene,men etter at det ble slutt med mamma til jentungen(som nå er fem),har det gått fra snill gutt til fullblods idiot med skyting av pepper omtrnt hver dag,samt alt det jævla krim livet det fører med seg.

Det er ikke sånn jeg ville bli.Det er bare så lett å drukne nerver og usikkerhet med sprit og div,bare så man slipper føle el tenke i øyeblikket.

Det er bare så jævlig hardt se noe poeng med å faktisk slutte,mange vil sikkert si jentungen er målet,og det er sant,men det er en lang vei å gå etter jeg blir nykter.

Det ha kommet til det punktet hvor jg for første gang i livet,er redd for å dø.
Kjennes ut som om jeg er på god vei til t sted det er null vei tilbake fra,og en del av meg er likegyldig.en annen del skriker stopp.

Jeg har ikke noe familie,og venner er det ikke mange igjen av.
Bare sinnsykt skremmende å tenke på sette lys på misbruket,selv om de fleste vet det fra før.

takker for alle svar
Jeg har detsverre ikke noen gode tips og råd til å komme seg videre fra hvor du står nå, dog jeg er sikker på at det er flere Freaks som har førstehånds erfaringer med dette som kan gi deg dette. Jeg vil bare si at det krever mye baller for å klare å si dette, og at når du nå har innsett dette selv så vil jeg tro du er sterk nok til å iallefall prøve å gå den lange vei for å bli rusfri, om ikke komme deg unna den skitne amfen. All respekt til deg for å klare å din egen situasjon og hvor dårlig det har gått, de fleste skjønner det ikke før det er for sent.
Takk,det er satt pris,kompis.råd el ei,nice med svar.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Kompis Krim Vis innlegg
Hey,freaks.
Tenkte spørre om noen har noen gode råd om rehab i oslo.
Har etter ti år med spiral nedover,skjønt at jeg ikke klarer bli nykter alene.
Det er faen så vanskelig innrømme,men det er slutt på lure seg selv,og kanskje få tilbake noe av livet og den jeg husker jeg var.

Er 34,har vel egentlig vært glad i rus siden tenårene,men etter at det ble slutt med mamma til jentungen(som nå er fem),har det gått fra snill gutt til fullblods idiot med skyting av pepper omtrnt hver dag,samt alt det jævla krim livet det fører med seg.

Det er ikke sånn jeg ville bli.Det er bare så lett å drukne nerver og usikkerhet med sprit og div,bare så man slipper føle el tenke i øyeblikket.

Det er bare så jævlig hardt se noe poeng med å faktisk slutte,mange vil sikkert si jentungen er målet,og det er sant,men det er en lang vei å gå etter jeg blir nykter.

Det ha kommet til det punktet hvor jg for første gang i livet,er redd for å dø.
Kjennes ut som om jeg er på god vei til t sted det er null vei tilbake fra,og en del av meg er likegyldig.en annen del skriker stopp.

Jeg har ikke noe familie,og venner er det ikke mange igjen av.
Bare sinnsykt skremmende å tenke på sette lys på misbruket,selv om de fleste vet det fra før.

takker for alle svar
Vis hele sitatet...
Hei!

Det er godt å lese det du skriver. For det første steget har du allerede tatt.

Veit veldig lite om rehab i Oslo, så det overlater jeg noen andre til å svare på, men jeg vil fortelle deg litt andre ting, fordi jeg bryr meg om deg.

Jeg tviler på at noen her inne kan fortelle deg akkurat hva du skal gjøre, fordi ingen veit hvordan akkurat du er, og hvordan du har det inni deg. Men å skrive her tror jeg kan være et fint utløp, da det er flere som har tråder gående ifbm at de prøver å bli nyktre osv.. Sjekk ut tråden til Tøffetom bl.a.

Det å slutte med rusmidler er nok det vanskeligste bruddet man kan gjennomgå uansett, det være seg kvinnfolk, dødsfall eller whatever. Kjærlighetssorg rett og slett.
Har aldri vært på nåla før, men veit jævlig godt hvordan pepper kan være det beste og verste i verden.. Det er TUNGT å slutte med. Men det går ann.

Bare vær sterk. Du har ei lita jente som trenger pappaen sin for faen. Hun kommer alltid til å være lojal til deg, så lenge du er i livet hennes, helt til hun blir voksen å finner ut at du ga opp nå, om du gjør det. Ikke gi opp!

Uansett hvordan livssituasjonen din er nå så kommer du til å lykkes. Du kommer til å lykkes, du kommer til å lykkes!

Hang in there, og lykke til!
Sist endret av sorrY; 3. november 2015 kl. 02:42.
Du viser styrke, selvinnsikt og vilje i innlegget ditt. Jeg er helt enig med de som sier at du dermed har tatt det første steget, erkjennelse, allerede her! Kjærlighet til barnet vil være en sterk energi for deg fremover. Prøv å fokusere på den. Husk at foran deg ligger en annen fremtid som er tusen ganger bedre! Og du KAN komme dit. Det du slåss med nå er tøft, men du KAN snu det og vinne over det! Husk at mange har gjort det før deg.

Hva med å oppsøke støtteapparatet i Anonyme Narkomane? Der vil du kun finne likesinnede som vil ta deg inn i fellesskapet sitt og være med på å løfte deg videre, og helt sikkert gi deg gode råd om veien videre på kort sikt også. Sjekk ut her:

http://nanorge.org/
http://www.tyrili.no/

Har kjennskap til noen folk som har gått til behandling der! Resultatene har vært helt utrolige.
Vell verdt og sjekke ut
Takker for linker og svar,det var kult med oppmuntrende ord.thanks!
Det skal bli bedre,og det SKAL gå!

Gir en oppdatering så fort ting begynner å komme igang.
Peace
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Kompis Krim Vis innlegg
Takker for linker og svar,det var kult med oppmuntrende ord.thanks!
Det skal bli bedre,og det SKAL gå!

Gir en oppdatering så fort ting begynner å komme igang.
Peace
Vis hele sitatet...
Bra! Gleder meg til å følge deg, om du velger å holde oss oppdatert framover!
Virker kanskje som en litt ironisk løsning, men jeg har lest om mange med liknende problemer som faktisk har snudd livet helt rundt med ayahuasca eller liknende tripper.

Hardbarket heroinmisbrukere som har kutta tvert etter de sterke inntrykkene og selvinnsikten som en ayahuasca-trip har gitt dem.

Vil vel se på dette som en siste løsning, men å vite at det faktisk finnes en løsning og vite at du ikke må ha det på denne måten, er i seg selv en lettelse og gir deg iallefall håp.

Sliter med mye dritt selv, og det verste er å ha følelsen av at det aldri blir bedre.

Lykke til. Håper virkelig det ordner seg for deg.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Virker kanskje som en litt ironisk løsning, men jeg har lest om mange med liknende problemer som faktisk har snudd livet helt rundt med ayahuasca eller liknende tripper.

Hardbarket heroinmisbrukere som har kutta tvert etter de sterke inntrykkene og selvinnsikten som en ayahuasca-trip har gitt dem.

Vil vel se på dette som en siste løsning, men å vite at det faktisk finnes en løsning og vite at du ikke må ha det på denne måten, er i seg selv en lettelse og gir deg iallefall håp.

Sliter med mye dritt selv, og det verste er å ha følelsen av at det aldri blir bedre.

Lykke til. Håper virkelig det ordner seg for deg.
Vis hele sitatet...
TS sliter psykisk for øyeblikket. En skal ikke anbefale andre bruk her, spesielt ikke psykadelika for en med dårlig psyke.
Du må finne noen vanlige hobbyer som holder deg okkupert, som får hjernen din til å tenke på andre ting. Det krever mot å innrømme ting som du gjør. Uansett hvor skakkjørt ting kan se ut til å være, så er det alltid noen som har vært "mer skakkjørt". Den "skalaen" er svært stor. Så ikke ta det så tungt. Du må se for deg et klart og tydelig mål, et balansert liv. Hvis det skal involvere rus, så må det være på kontrollert nivå og så sjelden at kroppen klarer å reparere seg før ny kule.

Det vil være av ytterst viktig grunn å ha noen profesjonelle å prate med. Kanskje fastlegen og en psykolog. Noen som er der, som du bare kan holde en dialog med, da blir det lettere å kartlegge mønstre og forutsi katastrofer.

Du kan se på det sånn at du tross alt har såpass mye godhet i deg at du nå klarer å se at du har styrke nok igjen til å ville bedre livet for datteren din -og- deg selv, ikke minst. Første bud er alltid å opprettholde seg selv. Hvordan skal man ta vare på andre hvis man ikke klarer å ta vare på seg selv?

Håper noen av disse tankene hjelper deg litt på vei.
Sist endret av Oro; 7. november 2015 kl. 05:46.
Sitat av Kompis Krim Vis innlegg
Takker for linker og svar,det var kult med oppmuntrende ord.thanks!
Det skal bli bedre,og det SKAL gå!

Gir en oppdatering så fort ting begynner å komme igang.
Peace
Vis hele sitatet...
Jeg tror også at du får til dette!
Du har mye å vinne på å legge det ifra deg, og jeg ser frem til å følge prosessen din i denne tråden, enten det er fremgang eller motgang.

Bruk gjerne tråden for å lufte tankene og problemene dine. Om du kjefter på deg selv, har dårlig samvittighet og/eller andre følelser; del det med oss. Skriv det ned så du kan reflektere etterpå og du skal se at ting blir enklere.
Husk at du er anonym her og ingen vil dømme deg uansett om det går bra eller dårlig.
Sist endret av Alec; 7. november 2015 kl. 14:06.
Takker for gode råd og backup.
Setter veldig pris på det.
Var litt overrasket over hvor nice det var med så støttende svar,føler at man ikke er helt alene anonym el ei.
enda en gang thanx
Jeg følger med denne tråden her! Du har allerede tatt et steg nå, med å dele historien din og jeg har trua på at du greier det her 'kompis krim'! Prøv å stadig len deg på tankene av dattera di, og at hun trenger en far i fremtiden Detta trur jeg du kommer til å greie med litt kamp! Masse lykke til
Høres ut som du trenger mer enn et 2-3 månedersopphold i alle fall.. Når man har holdt på så lenge begynner du helt på scratch igjen, som et barn, når du er nykter og skal ut i den store verden. Steder som feks tyrili hjelper deg med alt du trenger, utdanning og det som er. Kjenner kanskje oppimot 20 personer som har vært på avrusning i 3mnd, og ikke en eneste en har holdt seg. Men de som er seriøse og gunner på med et opplegg som tar litt mer tid og går dypere inn i livet ditt, greier seg mye bedre. Surt å sprekke etter å ha vært med på tyrilioppleget i et par år vil jeg tro... Har aldri hørt noe negativt om dem. Men det finnes flere intstitusjoner jeg bare har hørt negative ting om, men tyrili høres ut som et perfekt sted.

Det er ikke å bli nykter som er det vanskeligste.. Det er å forbli nykter.
Sist endret av TrippyKing; 9. november 2015 kl. 12:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Virker kanskje som en litt ironisk løsning, men jeg har lest om mange med liknende problemer som faktisk har snudd livet helt rundt med ayahuasca eller liknende tripper.

Hardbarket heroinmisbrukere som har kutta tvert etter de sterke inntrykkene og selvinnsikten som en ayahuasca-trip har gitt dem.

Vil vel se på dette som en siste løsning, men å vite at det faktisk finnes en løsning og vite at du ikke må ha det på denne måten, er i seg selv en lettelse og gir deg iallefall håp.

Sliter med mye dritt selv, og det verste er å ha følelsen av at det aldri blir bedre.

Lykke til. Håper virkelig det ordner seg for deg.
Vis hele sitatet...
Når vi først er inne på temaet, så vil jeg nevne Ibogain.

Jeg har en bekjent som dro til Nederland sammen med en kompis for å få behandling. Tilbakemeldingene fra dem, var overveldende.

Beskrivelsen deres i korte trekk, var at det som om noen hadde trykket på en "reset" knapp i hjernen deres, etter behandlingen.

Dette er ikke noe man skal ta lett på, og om man skal vurdere en slik behandling, bør man gjøre litt research i forhold til hvilke klinikker som har god erfaring med denne behandlingsformen.

Behandlingsformen har vist seg vellykket mot alt fra søvnproblemer og all annen avhengighet fra nikotin, til sjokolade til opiater.

https://www.facebook.com/IbogainNorge/
https://no.wikipedia.org/wiki/Ibogain
http://www.nyhetsspeilet.no/2012/05/...t-avhengighet/

Jeg har ikke nok kunnskap rundt dette til å kunne anbefale dette, men jeg kjenner mennesker som har utelukkende god erfaring rundt denne behandlingsformen. Derfor har jeg valgt å ta det med her.

Uansett, så vil jeg anbefale å gjøre litt research rundt behandlingsformen.

Og ja: Det er meldt dødsfall i tilknytning Ibogain. Hvor mange dødsfall i forhold til antall pasienter vet jeg ikke, men jeg tror raten er veldig liten.
Sitat av valldemar Vis innlegg
Når vi først er inne på temaet, så vil jeg nevne Ibogain.

Jeg har en bekjent som dro til Nederland sammen med en kompis for å få behandling. Tilbakemeldingene fra dem, var overveldende.

Beskrivelsen deres i korte trekk, var at det som om noen hadde trykket på en "reset" knapp i hjernen deres, etter behandlingen.

Dette er ikke noe man skal ta lett på, og om man skal vurdere en slik behandling, bør man gjøre litt research i forhold til hvilke klinikker som har god erfaring med denne behandlingsformen.

Behandlingsformen har vist seg vellykket mot alt fra søvnproblemer og all annen avhengighet fra nikotin, til sjokolade til opiater.

https://www.facebook.com/IbogainNorge/
https://no.wikipedia.org/wiki/Ibogain
http://www.nyhetsspeilet.no/2012/05/...t-avhengighet/

Jeg har ikke nok kunnskap rundt dette til å kunne anbefale dette, men jeg kjenner mennesker som har utelukkende god erfaring rundt denne behandlingsformen. Derfor har jeg valgt å ta det med her.

Uansett, så vil jeg anbefale å gjøre litt research rundt behandlingsformen.

Og ja: Det er meldt dødsfall i tilknytning Ibogain. Hvor mange dødsfall i forhold til antall pasienter vet jeg ikke, men jeg tror raten er veldig liten.
Vis hele sitatet...
Det er en veldig liten brukergruppe, og disse bruker stoffet gjerne bare en gang.

Tar man det i betraktning tror jeg trygt du kan fastslå at Ibogain er blandt de dødeligste stoffene mennesker har for vane å trøkke i trynet.

Dog jeg enda ikke ville bekymret meg nevneverdig over det - ikke bare fordi jeg er tøff, men fordi jeg er frisk. Tror dødsfall forutsetter en eller annen form for svekkelse eller uheldig synergi med eksisterende helseanomaliteter.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er en veldig liten brukergruppe, og disse bruker stoffet gjerne bare en gang.

Tar man det i betraktning tror jeg trygt du kan fastslå at Ibogain er blandt de dødeligste stoffene mennesker har for vane å trøkke i trynet.

Dog jeg enda ikke ville bekymret meg nevneverdig over det - ikke bare fordi jeg er tøff, men fordi jeg er frisk. Tror dødsfall forutsetter en eller annen form for svekkelse eller uheldig synergi med eksisterende helseanomaliteter.
Vis hele sitatet...
"By some estimates, ibogaine use has a mortality rate of about 1 in 300.
Deaths from ibogaine have been attributed to bradycardia (slowing of the heart), lethal combinations with other substances, liver problems, and other conditions"

Kilde: http://www.maps.org/research/ibogaine-therapy

Ergo, så bør man vel gjennomgå en grundig helsesjekk av kompetent personell i forkant, som vet hvilke "helseanormaliteter" man må se opp for, før en eventuell behandling.
Jeg ville tatt kontakt med legen din å lagt korta på bordet, det funket for meg å ble henvist til ruspoliklinikken til en behandler der, da har du mulighet til innleggelse på avrusning, er nok andre muligheter å men hvordan det fungerer i oslo vet jeg ikke. Det som også er at hvis dy går via lege så vil nok kanskje barnevernet bli involvert, men da må man på urinprøver osv, men kan jo være positivt det å, også må du seff bryte ut av rusmiljøet ditt..
Hei! Leit å høre hvilken situasjon du er i. Har selv opplevd noe lignende, men fikk livet snudd opp ned (i positiv forstand) av å høre boka The Power of Know, av Echard Tolle. Dette er ikke en bok i vanlig forstand. Den kan være livsforandrende, hvis man er åpen for konseptene den presenterer.

Kan også anbefale å lese litt av Alan Watts verker.

Kanskje et litt annet innspill enn du forventet, men hvis du velger å investere noen timer i denne boka (evt. lydboka), tror jeg du kan få endret dine tankemønstre. Kanskje også få deg til å føle hvor bra ting egentlig kan være, uansett hvilken situasjon man er i livet.

Anbefales på det sterkeste. Å bli rusfri alene er noe av det vanskeligste man kan gjøre, men det er ikke umulig. The Power of Know er den beste psykologitimen som finnes, etter min mening.

Masse lykke til. Dette skal vi greie!
Hey.
Om dagen er det en skikkelig siste rangel.
Ettersom folk her har tatt seg tid til å komme med råd o.l,kan jeg ihvertfall svare så ærlig jeg kan.
Som sagt,er på en rangel.skikkelig.
Men satser på være edru og nykter til mandagen.da skal jeg gi en oppdatering.
Peace.og takk
Sitat av islandwind Vis innlegg
Hei! Leit å høre hvilken situasjon du er i. Har selv opplevd noe lignende, men fikk livet snudd opp ned (i positiv forstand) av å høre boka The Power of Know, av Echard Tolle. Dette er ikke en bok i vanlig forstand. Den kan være livsforandrende, hvis man er åpen for konseptene den presenterer.

Kan også anbefale å lese litt av Alan Watts verker.

Kanskje et litt annet innspill enn du forventet, men hvis du velger å investere noen timer i denne boka (evt. lydboka), tror jeg du kan få endret dine tankemønstre. Kanskje også få deg til å føle hvor bra ting egentlig kan være, uansett hvilken situasjon man er i livet.

Anbefales på det sterkeste. Å bli rusfri alene er noe av det vanskeligste man kan gjøre, men det er ikke umulig. The Power of Know er den beste psykologitimen som finnes, etter min mening.

Masse lykke til. Dette skal vi greie!
Vis hele sitatet...
Er du meg?

Kompis Krim: Det ordner seg. Kos deg i helga så godt du kan og ikke tenk for mye.
Sist endret av ID-Brikke; 13. november 2015 kl. 23:01.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du er ikke alene kompis! Jeg også sliter veldig med rus, og kriminalitet. Jeg vil slutte men jeg klarer det rett og slett ikke. er 25år, vært på 6-7 avrusninger, og 2 rehabiliteringer. Siden jeg var 15-16 år så er det lengste jeg har klart å holde meg HELT nykter max 12-14uker.
Men jeg ser mange som klarer å slutte også, man må ville det nok. Pluss at man aldri må glemme hvor jævlig det var når du stod der alene med gjeld og møkk opp til halsen.
Har ikke noen bedre råd enn det dessverre, da jeg sliter selv med å komme meg unna....

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Høres ut som du trenger mer enn et 2-3 månedersopphold i alle fall.. Når man har holdt på så lenge begynner du helt på scratch igjen, som et barn, når du er nykter og skal ut i den store verden. Steder som feks tyrili hjelper deg med alt du trenger, utdanning og det som er. Kjenner kanskje oppimot 20 personer som har vært på avrusning i 3mnd, og ikke en eneste en har holdt seg. Men de som er seriøse og gunner på med et opplegg som tar litt mer tid og går dypere inn i livet ditt, greier seg mye bedre. Surt å sprekke etter å ha vært med på tyrilioppleget i et par år vil jeg tro... Har aldri hørt noe negativt om dem. Men det finnes flere intstitusjoner jeg bare har hørt negative ting om, men tyrili høres ut som et perfekt sted.

Det er ikke å bli nykter som er det vanskeligste.. Det er å forbli nykter.
Vis hele sitatet...
Kloke ord du kommer med her Trippyking, har selv vært i behandling og 2-3 måneder er ALT for lite når man har holdt på så lenge. Det tar hjernen 30 dager uten rus å begynne å smålig fungere som normalt igjen, etter at man er avruset fra før selvfølgelig.
Da kommer han til å merke følelser han ikke kan huske eksisterer engang, skam, skyldfølelse, dårlig selvbilde osv osv osv.
Det er helt jævlig! Det er helt jævlig og plutselig klare å innse at det ikke bare er en selv man skader når man ruser seg. Folk rundt deg vil deg som regel godt, selvom det ikke føles sånn. Vil bare si at Origo senteret i Svinndal er et fint sted! jeg var der i 11mnd, klarte dessverre ikke å holde meg nykter mer enn 3 måneder etter jeg kom ut men. Kan helt ærlig si at jeg ALDRI har hatt det så bra som jeg hadde det etter de 11mnd. verken før eller etter.

Lykke til videre, håper du kommer deg ut av denne driten
Sist endret av Pilletryne4sale; 21. november 2015 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hey,freaks.
Lenge siden sist her,vært og er helt på rockerne siden siste innlegg.
Fuck,selv om folk her har kommet med gode råd og alt,er det ingenting jeg har prøvd engang,kun rus.
Og når man sitter på nedtur etter nedtur,kommer sentimentaliteten fram,så bær over med meg.
Takk for råd,jeg trodde jeg skulle ta meg sammen,men alt har eskalert.
Drikke hver morgen,bli full før tolv,et skudd pepp,så et til klokka to-tre og sånn er hver dag.sover aldri,bare angst og krim.
Om hverandre,opp på speed,ned på piller,så gjerne ut og stresse og krite,gjøre ting jeg ikke egentlig tør når jeg ikke er rusa,jævla tøff,tror jeg.i øyeblikket.men hjemme,sitter jeg og griner pga dårlig samvittighet,"slo jeg ham sånn",knakk jeg den kåken,hæ!?
Jeg har ikke det i meg å være noe gangstertulling,så hva faen driver jeg med?!
Nei,det er ikke lett.for jeg klarer ikke la være.og det er å være rusavhengig.
Ble mye dritt i dette innlegget,men det måtte ut.god jul,alle freaks.
Krysser fingrene for at jeg blir sterk nok snart.
Peace
Det er en prosess. Bare at du velger å vie noen tanker og bruke noen minutter på å skrive innlegg her, er et steg på veien. Bare dèt i seg selv er positivt. Du har tydeligvis litt motivasjon, det er en liten gnist der som noen trenger å blåse litt på.

Så fortsett på den veien, så kommer du til målet til slutt. Ikke slutt å prøve å se etter løsninger. Det er sånn alle mennesker fungerer i forhold til alle slags problemer.
Har du tilgang på en hytte langt fra alt og alle?

Jeg og div kompiser har stikk på en hytte langt innpå Hardangervidda i de periodene det har blitt for villt. Tar de siste stripene i bilen Før vi tar på oss ryggsekken og går 4timer inn til hytta. Vi har pleid og Være der 1-2uker til alt har roa seg

Lån en hytte, bli kvitt de værste abstinensene og få legen til og ha ett opplegg klart når du kommer hjem etter 7-14dager
▼ ... over en uke senere ... ▼
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Kompis Krim Vis innlegg
Hey,freaks.
Lenge siden sist her,vært og er helt på rockerne siden siste innlegg.
Fuck,selv om folk her har kommet med gode råd og alt,er det ingenting jeg har prøvd engang,kun rus.
Og når man sitter på nedtur etter nedtur,kommer sentimentaliteten fram,så bær over med meg.
Takk for råd,jeg trodde jeg skulle ta meg sammen,men alt har eskalert.
Drikke hver morgen,bli full før tolv,et skudd pepp,så et til klokka to-tre og sånn er hver dag.sover aldri,bare angst og krim.
Om hverandre,opp på speed,ned på piller,så gjerne ut og stresse og krite,gjøre ting jeg ikke egentlig tør når jeg ikke er rusa,jævla tøff,tror jeg.i øyeblikket.men hjemme,sitter jeg og griner pga dårlig samvittighet,"slo jeg ham sånn",knakk jeg den kåken,hæ!?
Jeg har ikke det i meg å være noe gangstertulling,så hva faen driver jeg med?!
Nei,det er ikke lett.for jeg klarer ikke la være.og det er å være rusavhengig.
Ble mye dritt i dette innlegget,men det måtte ut.god jul,alle freaks.
Krysser fingrene for at jeg blir sterk nok snart.
Peace
Vis hele sitatet...

Hvordan går det med deg? Jul trenger ikke alltid å være like lett for alle, så om du vil kan du godt sende meg en PM om du trenger en å prate med.

Håper det går bra kompis!
Sist endret av sorrY; 24. desember 2015 kl. 02:48.
Hey,og god jul til alle.
Med meg går det i den vanlige tralten,MEN jeg har snakket med storebroren min,og etter nyttår,skal han hjelpe meg ta de første skrittene mot å bli rus,og krim fri.
Jeg har tatt små skritt selv også,som f.eks å sette av en hel dag til å kun spise,drikke og se tv serier og sove.
Høres sikkert ikke ut som stort,men når man har tilgjengelig knark,er det vanskeligere enn det høres ut;-)
Takker for all backup,setter umåtelig pris på det.
God jul og godt nyttår.
Peace