Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2036
Jeg lurer litt på hvordan dere dekorerer/ordner stua før dere skal ture. Tenker på lys, lamper, tepper, bilder osv. Hva gjør dere for å få en perfekt setting på plassen dere skal ture på? Kom gjerne med forslag. Føler stua mi er litt tam, og har lyst til å invistere i bilder, lamper osv for å få mest mulig ut av trippinga.
Er vel sopp, syre og 2cb, og evt mdma som er aktuelle psykedelia som skal tas hvis det spiller noen rolle.
Musikk, dempet belysning, peis på monitoren/tv, telys, godt å drikke/spise, behagelig romtemperatur, puter, gode venner, ingen stressende situasjoner i nærheten eller i nær fremtid.

Det er ihvertfall min oppskrift.
Sist endret av Marr; 9. august 2015 kl. 21:38.
Belysningen er veldig viktig for meg, det gjelder ellers og. Dempet, varmt lys, noen stearinlys, kanskje litt røkelse eller duftlys hvis du liker sånt. Bygger meg et skikkelig rede med puter, pledd og alt som er mykt og varmt =]
Mat og drikke gjør jeg klar i forveien, så jeg slipper å stå på kjøkkenet i timesvis og lure på hvorfor jeg gikk inn dit i første omgang.
Legger malesaker klart i tilfelle kreativiteten skulle slå inn for fullt =)
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Har ikke så mye å si enn det de andre har sagt utenom at jeg kan slenge på at muligheten til å skifte setting er mye bedre enn å være stuck i en setting.
Musikk har visstnok ekstremt stor innvirkning på mennesker's sinnstilstand under en trip. Hør på musikk som gjør deg glad og avslappet.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Musikk har visstnok ekstremt stor innvirkning på mennesker's sinnstilstand under en trip. Hør på musikk som gjør deg glad og avslappet.
Vis hele sitatet...
This.

Musikk er veldig viktig, spesielt hvis man er hjemme, da er det essensielt faktisk.

Den beste musikken må man finne selv, men jeg synes electronic music er veldig bra på psychedelics, det virker som at akkurat det gjelder for veldig mange andre. Så jeg kan anbefale det, infected mushroom for eksempel, house, pendulum, daft punk etc

Viktig med dyne og pute også, hvertfall for min del. Både på sopp og syre ble jeg straks i bedre humør når jeg trakk en dyne over meg. Akkurat som det hjalp meg å føle meg trygg

Er viktig å ha ganja liggende rundt også hvis man vil justere trippen opp ett hakk eller to. Cannabis er mye mer potent når man er på MDMA, syre, sopp osv.
Man kan forlenge trips, få mer halliser, mer mindfuck osv, bare ved å ha noen få joints liggende. Og det hjelper med å sove.
Crimea River
Alec's Avatar
Det kan være vanskelig å finne frem ting mens man turer på MDMA og det er mye jeg liker å ha klart, ihvertfall ha på et bord i nærheten.
Jeg planlegger veldig mye og jeg føler at det er gull verdt hver eneste gang
Jeg har brukt MDMA like mange ganger alene som med venner, og stort sett i en rolig setting hvor vi er 2-4 stk.

Her er en liste fra meg:
Dempet belysning (så lite som overhodet mulig)
Masse telys!
Coastere med LED lys (Det finnes masse billigere og like bra coastere på eBay)
Rydder bort alt på bordene som ikke må være der
Dyner og puter
Temperaturmåler (Holder ca 23 C under hele turen)
Alle fjernkontroller/tastaturer man kan komme til å trenge
Papir/Håndkle om du søler noe (For å ikke kaste bort tid på å rydde under turen)
Flere type drikke på kjøkkenet og nok glass (Brus, te, kaffe, isbiter.)

Det er veldig godt å smake på forskjellige ting. Spennende spesialteer pleier å være en hit! Jeg handler mye hos Palais des Thés i Oslo. Om du vil bestille noe fra nett så anbefaler jeg Cinnamon te fra Harney.no

Isbiter går det mye av. Om jeg føler at det blir for varmt så legger jeg alltid en klut i en bøtte med vann og isbiter, som jeg kjøler meg ned med. Det å holde seg kjølig er superviktig.
Noen tegn på at du er for varm er snøvling, mye tankerot, svette, mister litt kontakt med bevisstheten.

Når man først har en kald klut eller hånkle, prøv å kjøl ned ballene. Det er superchill! Jeg har ikke testa men jeg antar at det er like godt for kvinner også

Rydd alltid bort rusmidlene etter en dosering. Da glemmer man det litt og turen varer lenger.


Om du ønsker å gå all in, så tar du med deg isbøtta med kluten, et glass med cola (m/ isbiter) og en varm kopp kaffe, også tar du deg en dusj(!!! )


Jeg anbefaler å sjekke denne spillelisten om du liker DeepHouse https://open.spotify.com/user/sonymu...GLVnZl0Q32FJHB
Sist endret av Alec; 14. august 2015 kl. 05:02.
Går og driter og finner frem noe herlig jus og litt frukt.
Kom på en tråd jeg lagde Tips om kule trippy gjenstander, et par tips der