Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2047
For noen år siden holdt jeg til på et forum som heter UngBDSM og husker det som en veldig fin plass å diskutere ting rundt SM osv og høre fra folk rundt samme alder om emnet. Etter en borteperiode ønsker jeg et slikt forum igjen, men virker som det er blitt dødt? Går ikke an å registrere seg.
Noen andre her inne som kjenner til dette forumet?

Forsåvidt så er ønsket mitt å finne et slikt forum igjen(jeg leter ikke etter en sjekkeplass). Jeg kjenner jo til Smil og sologmaane, men da jeg var der før så trivdes jeg ikke noe særlig. Var mange eldre bedrevitere og ubehagelige mennesker som satte en demper på generell diskusjon og trivsel. Sologmaane var dog en del bedre enn smil.

Har noen med nyere erfaring med disse sidene en mer positiv oppfatning enn meg?

Er det noen her inne med de samme intressene som meg som har et forslag til en plass å henvende meg til?
Kanskje aktiviteten er flyttet til fetlife? Har sett at de har gruppe der.
Sist endret av vidarlo; 7. august 2015 kl. 19:38.
Hva med nakenprat.com
Takk susa, skal prøve å se om jeg finner noe gammelt kjent der.

dronepungen: Det der ser da virkelig ut som en sjekke/kontaktannonse side. Det er jeg ikke interessert i.
Ikke et Norsk forum men CollarSpace(som er en kontakt site) har et forum som heter http://www.collarchat.com

Er mer en enn en smule for A4/nilla for mine interesser men det kan være et alternativ da selv om det ikke er vinklet mot en spesifikk aldersgruppe så har det brukere i alle aldersgrupper.

http://ungbdsm.no/kunena/indeks

Klarte forøvrig og finne og registrere meg på ungBdSm forumet (siden har som mange andre Norske sider blitt så strømlinjeformet og "oppdatert" at den har blitt forbedret verre....(forumet ligger i topp menyen under sosialt)), men om det faktisk er noen der som leser introduksjons innlegget som er påkrevet og slipper en inn er en annen sak..
Sist endret av MasterMaker; 7. august 2015 kl. 18:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.