Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 957
jeg har i det siste mistet internett tilfeldig, det kommer sån gul trekant så står det at jeg ikke har tilkobbling til Network. Men når jeg bare tar kabelen ut og in av pcen funker alt som det skal igjen. Jeg har prøvd en annen kebel men samme problem. Jeg har ikke så mye peiling på pc, så håpet på at noen her kansje viste hva som er galt. jeg har EX58-UD5 motherboard.
Hva slags router er det du har? Og hvem er bredbåndleverandøren din?
Trådstarter
4 0
Routeren heter Telsey og jeg har Altibox
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Skjer dette på flere enheter?
Skjer det på wifi? Om den har.
Har det alltid vært sånn, eller nå idet siste?
Har du mange tilkoblinger på, typisk laste ned torrent etc.
Trådstarter
4 0
Det skjer ikke på wifi, det har bare skjedd nå i det siste, skjer uten at jeg laster ned noe, har ikke testet om det skjer på andre enheter.
Sitat av Restgamer Vis innlegg
Det skjer ikke på wifi, det har bare skjedd nå i det siste, skjer uten at jeg laster ned noe, har ikke testet om det skjer på andre enheter.
Vis hele sitatet...
Bare så det er gjort og testet:
Resett ruteren din. Det gjør du ved å føre en binders eller lignende inn i hullet der det står "reset" på i 10 sekunder.
Trådstarter
4 0
Resatte ruteren nå, skal se om problemet forsetter. Tar litt tid å finne ut av siden det skjer skjeldent. Skrev til Altibox nå skal prøve å få ny ruter. men er enda ikke sikker på om det er pcn eller ruter som er problemet.

Problemet er det enda, nå skjedde det 2 ganger på rad.
Sist endret av Restgamer; 7. juli 2015 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.