Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3625
Hei! Jeg fikk to 1mg Xanax (ikke Xanor om det har noe forskjell?) av en kompis av meg!
Jeg tok 1mg for to dager siden (torsdag) og såvna etter bare 1 time? Jeg ble bare så trøtt husker jeg når jeg satt i stua, men jeg våkna i senga å husker ikke at jeg gikk å la meg der. Hadde røyket en del hasj i tilleg da så trodde bare jeg hadde blitt for fjern, men damn...

Samme skjedde igår, jeg tok 1mg Xanax ca kl 20:00, men såvna igjen etter 1-2 timer..

Er det meningen at det skal være så sterkt? :O
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Xanor og xanax er det samme. Inneholder alprazolam, det mest potente benzodiazepinet vi har i Norge. 1mg tilsvarer 10-20mg diazepam (valium, stesolid, etc), så det er ikke rart at du sover godt på de. Og ja, de virker fort. Vanligvis full virkning innen 1 time.
Trådstarter
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Xanor og xanax er det samme. Inneholder alprazolam, det mest potente benzodiazepinet vi har i Norge. 1mg tilsvarer 10-20mg diazepam (valium, stesolid, etc), så det er ikke rart at du sover godt på de. Og ja, de virker fort. Vanligvis full virkning innen 1 time.
Vis hele sitatet...
Takk for svar
Tror det er veldig individuelt, men i startet sovnet jeg også veldig fort på xanor og brukte det som sovemedisin haha - mens mange ikke sovner på det i det hele tatt. Men dette går over etterhvert, og etter å ha tatt det mange nok ganger er det ikke sikkert du sovner, bare føler en dyp deilig ro, hehe.
Om du ikke vil sovne så ta det sammen med en kaffe på dagtid. Plutselig blir husarbeid og annet en flid, men man kan bli ganske sløv uten å vite det hvis man gjør detaljarbeid eller ting som krever fokus. Må nevnes at det er ekstremt vannedannende greier og hyppigere bruk kommer smygende da det i starten er få til ingen ettereffekter eller hangover.
Sitat av Picard Vis innlegg
Om du ikke vil sovne så ta det sammen med en kaffe på dagtid. Plutselig blir husarbeid og annet en flid, men man kan bli ganske sløv uten å vite det hvis man gjør detaljarbeid eller ting som krever fokus. Må nevnes at det er ekstremt vannedannende greier og hyppigere bruk kommer smygende da det i starten er få til ingen ettereffekter eller hangover.
Vis hele sitatet...
Det er jo hangoveren som er digg med piller.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Det er jo hangoveren som er digg med piller.
Vis hele sitatet...
Ja, og derfor er rivotril overlegen xanor! ENDELIG noen som har skjønt det!
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ja, og derfor er rivotril overlegen xanor! ENDELIG noen som har skjønt det!
Vis hele sitatet...
amen, hele sjarmen med rivotril. er helt klar i hue ettervert når man har gått på dem en stund men ingen sløvhet eller rus. bare klinisk effekt som legene kaller det.