Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2606
Hei, skal ta en tur til amsterdam, blir sinnsykt gøy!
men har tenkt til å stikke innom et apotek og få med meg noen legal highs-
Som jeg har forstått det så kan man dra med seg et reseptpliktig legemiddel fra et annet som ikke har dette reseptpliktig, 3 måneder supply til eget bruk
noen som vet om noe som er verdt å ta med seg, altså helt lovlig?

er på jakt etter noe smart drugs som Modafinil , og rekrasjonelle

vil gjerne høre om hva dere har dratt med dere hjem fra ferie
Sitat av trillrundt Vis innlegg
Hei, skal ta en tur til amsterdam, blir sinnsykt gøy!
men har tenkt til å stikke innom et apotek og få med meg noen legal highs-
Som jeg har forstått det så kan man dra med seg et reseptpliktig legemiddel fra et annet som ikke har dette reseptpliktig, 3 måneder supply til eget bruk
noen som vet om noe som er verdt å ta med seg, altså helt lovlig?

er på jakt etter noe smart drugs som Modafinil , og rekrasjonelle

vil gjerne høre om hva dere har dratt med dere hjem fra ferie
Vis hele sitatet...
Hvis du har resept på det fra ett land innenfor EU, så kan du ta med én måneds forbruk. Dette er etter hva jeg hører ikke så veldig enkelt - trolig pga. at legene ikke skriver ut resepter til alle som spør. For å ta et eksempel når det gjelder cannabis, så må du regne med en ventetid etter du har snakket med lege i Nederland. Det kan gå noen dager (jeg har hørt om noen som måtte vente i to uker) før man kan hente cannabis på apoteket der nede. Hvis du regner med transport, opphold og andre utgifter, så lønner det seg gjerne å kjøpe cannabisen i Norge.

Uansett hva du tenker å ta med inn i Norge, så må du ha en resept på det. Du vil også trenge en Schengen-attest, noe du får på apoteket der hvor du henter ut medisinen. Leger i Nederland ønsker gjerne å se dokumentasjon på dine lidelser, så du burde få fastlegen din til å skrive litt om deg på engelsk. Dette tar du med ned til legen i Nederland eller sender på forhånd.
Sist endret av caperno; 16. mai 2015 kl. 21:28.
Spis trøfler og røyk når du kan ikke ta med noe, blir bare styr på flyplassen i Norge Norske lover gjelder når du kommer på Norsk jord
En bruning i analen?