Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3564
Som tittel sier,går det an å skyte nobligan? eller kan det være dødelig?

Trenger raskt svar.
IKKE SKYT NOBLIGAN. Ferdig med saken! Blir litt lei meg når folk spør om slikt, ikke vær så desperat.
Trådstarter
18 0
Er det farlig? tatt subuzone så skal være farligt... så bare lurer på om er noe mer "dødeligt" eller om oralt vs er ingen forskjell?
Hvis du har tatt Suboxone vil du jo ikke få noe som helst effekt uansett. Altså ingen dødelighet, med mindre du får blodpropp eller infeksjon av å skyte det..
Trådstarter
18 0
ikke tatt buprenofin siden igår (18t) og det var temgesic.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Hvis du har tatt Suboxone vil du jo ikke få noe som helst effekt uansett. Altså ingen dødelighet, med mindre du får blodpropp eller infeksjon av å skyte det..
Vis hele sitatet...
Tramadol/nobligan har andre bindesteder som ikke blir blokkert av buprenorfin, så noe effekt vil man få, men den opioide effekten kan utelukkes.

Har prøvd å skyte tramadol, men syntes ikke det virket noe særlig. Mulig fordi jeg ikke kokte det.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Ikke skyt. Funker uansett ræva når du har tatt Suboxone.
Låner denne tråden litt,
får man merkbar god rus av Nobligan/Tramadol, om det taes oralt?
Sist endret av lyselilla; 17. mai 2015 kl. 12:04.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Låner denne tråden litt,
får man merkbar god rus av Nobligan/Tramadol, om det taes oralt?
Vis hele sitatet...
Jeg synes det, men er de i kapsler så burde du åpne kapslene og skylle ned de små kulene inni. Da får du raskere og sterkere effekt istedenfor å vente på at den maisdritten skal løses opp. Spørs hvor mye du tar da. Første gang var det nok med 50mg for å få en ok rus, men det var første gang jeg ble ruset noensinne i tillegg til at jeg kun veier 60 kg så det får man vurdere selv. Jeg fikk det som smertestillende lovlig og ikke som rusmiddel, men rusa ble jeg likevel. Hadde jeg hatt intensjon om å ruse meg på det, hadde jeg nok tatt ~100-150mg.
Vil si det er bedre rus enn alkohol (1.5‰) og på mange måter lik paralgin forte, men litt sterkere enn paralgin. Sikkert ikke alle som er enige i det, men..
Sist endret av Attila; 18. mai 2015 kl. 00:28.
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Låner denne tråden litt,
får man merkbar god rus av Nobligan/Tramadol, om det taes oralt?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis veldig individuelt. Jeg personlig tok litt Nobligan for et par år siden, i form av Nobligan kapsler 50 mg x 4.
Min erfaring var at jeg ca. den første timen ble en del ruset, noe som så etterfulgtes med en ekstrem trøtthet.
Rus får du derfor med høy sannsynlighet visst du ikke blir offer for trøtthetsbivirkningen
Sist endret av supernatural; 18. mai 2015 kl. 01:48.