Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7917
Fikk noe som skulle være Rivotril her om dagen. Jeg tror det ble nevnt at det ikke var vanlig Roche men av ett annet fabrikant.

Pillen er kliss lik som en 2mg Roche Rivotril. Men den mangler de 2 prikkene som de er, slik: *2*. Delestrek/kryss som vanlig på den andre siden.

Annet er at den er litt hardere(pakket) og blankere enn vanlig Roche. Effekten virker å være større noe som overrasket meg litt. Men det kan være relativt vanlig med min toleranse for øyeblikket.

Takk for alle innspill!
Kom de på oransje blister? De pillene smeller hardt.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Det vet jeg ikke.

Kan legge ved at de smaker likt. Smelter på samme måte og har den søte smaken. Men den søte smaken er litt mindre merkbar, kanskje litt mer bitter. Men puster du inn hardt etter den er smelta opp føles det akkurat som vanlig Rivotril.

Sikkert fra østblokk landene eller Thailand..
Sist endret av ZionRoad; 17. mars 2015 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kliss lik?

Er ikke det litt mer høyde på dem, mindre i bredden og mer kompakt kan en si? En simpel pille med kun delekryss uten noen form for merking?

De er mer potent enn Rivotril du får på gaten, da de innholder langt i fra 2mg Klonazepam og gud vet hvor de blir laget. De på oransje brett er blitt enormt populær i vårt lille land og er fra Polen, der jeg selv har vært å hentet en mengde brett. Kjekt med en UPS bil som leverer på døren der nede.



Hilsen en som tidligere spiste så mye piller at jeg ikke blir trodd når jeg forteller det til div. helsepersonell.
Sist endret av flytendeper; 18. mars 2015 kl. 00:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det vet jeg ikke.

Kan legge ved at de smaker likt. Smelter på samme måte og har den søte smaken. Men den søte smaken er litt mindre merkbar, kanskje litt mer bitter. Men puster du inn hardt etter den er smelta opp føles det akkurat som vanlig Rivotril.

Sikkert fra østblokk landene eller Thailand..
Vis hele sitatet...
vanlige 2 mg roche har ikke noe søt smak, men derimot menthol/mint aktig smakt. Prøver ikke å framstå som prippen her, men det å kalle menthol smak som søtaktig er i min verden vidt forskjellig. Menthol/mint = kuldefornemende
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av flytendeper Vis innlegg
Kliss lik?

Er ikke det litt mer høyde på dem, mindre i bredden og mer kompakt kan en si? En simpel pille med kun delekryss uten noen form for merking?

De er mer potent enn Rivotril du får på gaten, da de innholder langt i fra 2mg Klonazepam og gud vet hvor de blir laget. De på oransje brett er blitt enormt populær i vårt lille land og er fra Polen, der jeg selv har vært å hentet en mengde brett. Kjekt med en UPS bil som leverer på døren der nede.



Hilsen en som tidligere spiste så mye piller at jeg ikke blir trodd når jeg forteller det til div. helsepersonell.
Vis hele sitatet...
De er som sagt merket med delestrek på den ene siden og kun ett bittelite 2 tall på den andre. Kan nok stemme at jeg har kommet over de du nevner her. Synes det er rart at de skal være sterkere enn 2mg om det kommer fra en sånn halvveis seriøs fabrikant. Men de smeller hardere, er ikke noe å si på det.
Sitat av Patricia Vis innlegg
vanlige 2 mg roche har ikke noe søt smak, men derimot menthol/mint aktig smakt. Prøver ikke å framstå som prippen her, men det å kalle menthol smak som søtaktig er i min verden vidt forskjellig. Menthol/mint = kuldefornemende
Vis hele sitatet...
Nja, si ikke det. Jeg synes også de smaker søtt, itillegg til mintaktig .
Og jeg gikk flere år på rivvoer på resept, så har geflet en god del av de.
Tipper de er en anelse tykkere enn roche sine? er like potent. 2mg clonazepam er 2mg clonazepam.. tror dere virkelig legemiddelprodusenter har i MER enn 2mg når det skal være 2mg? De er IKKE mer potente, men like potente som roche sine, punktum.
Galenika clonazepam?
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tipper de er en anelse tykkere enn roche sine? er like potent. 2mg clonazepam er 2mg clonazepam.. tror dere virkelig legemiddelprodusenter har i MER enn 2mg når det skal være 2mg? De er IKKE mer potente, men like potente som roche sine, punktum.
Vis hele sitatet...
Greit nok.
Sitat av Hater Vis innlegg
Galenika clonazepam?
Vis hele sitatet...
Det er nok disse. Vet du hvor de kommer fra, inn til Norge?
Sist endret av ZionRoad; 19. mars 2015 kl. 10:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Syns de Clonazepamum pillene er noe dritt. Pluss som alle sier, vet ikke hva som er i de :-/.. Holder meg til NORSKE apotekvarer! best kvalitet og man vet 100% at det er det real deal! Syns de 0,5mg rivotrilene på 150 glass KNUSER alle mulige andre 2mg fra andre land. Og 2mg rivotril fra norsk apotek da snakker vi blackout. 2mg xanor fra norsk apotek. Beste pillene man kan få etter min mening (benzo da). Eneste pillene jeg har kjøpt fra utlandet er ATIVAN (lorazepam). Fikk det i England på apotek pga jeg var tom og de hadde leverings vansker på alprazolam. Sykt digge piller. Har og som mange andre her spist uendelig antall piller, men alt er vell individuelt? Placebo? Vet hvertfall at hvis 90% av pillene inntatt er fra norsk apotek så lyger ikke folk eller sier noe som er tull. Rett å slett pga det ikke er fra utlandet eller på gaten. Nå et jeg så heldig at en barndomsvenn er blitt lege og er over gjennomsnittet snill med meg for å si det sånn gjelder det samme med oxy, dolc, sub. Flunitrazepam på bestilling osv.
Sist endret av greatness; 19. mars 2015 kl. 11:13.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tipper de er en anelse tykkere enn roche sine? er like potent. 2mg clonazepam er 2mg clonazepam.. tror dere virkelig legemiddelprodusenter har i MER enn 2mg når det skal være 2mg? De er IKKE mer potente, men like potente som roche sine, punktum.
Vis hele sitatet...
Ja, de inneholder nok 2mg, men enkelte piller kan fungere bedre etter hvordan de er laget. Noen tabletter løser seg opp og absorberes raskere enn andre.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Ja, de inneholder nok 2mg, men enkelte piller kan fungere bedre etter hvordan de er laget. Noen tabletter løser seg opp og absorberes raskere enn andre.
Vis hele sitatet...
Den kan jeg være enig i, beklager om jeg har misforstått noe. Har prøvd mest roche men også en del av de i oransje blister, og jeg synes begge er like gode. Kan jo hende at hvis en type løser seg opp fortere og man får høyere konsentrasjon i blodet på kortere tid, at de "kicker" fortere. Men de i oransje blister er jo hardere i munnen, men kanskje ikke i magesyren. Ikke meningen å være bråkjekk, sorry

Roche løser seg i alle fall ganske fort opp under tungen

Men de i oransje blister mangler de to hullene som roche har, det stemmer. Eller ser de kliss lik ut, men jeg tror kanskje de i oransje blister er noe tykkere, uten at jeg har sammenlignet dem side ved side.
Sist endret av TrippyKing; 19. mars 2015 kl. 12:40.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det er nok disse. Vet du hvor de kommer fra, inn til Norge?
Vis hele sitatet...
Serbia *Titegn*