Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1278
Noen som har erfaring med den kombinasjonen? tanken var å ta edibles 2-4 timer før mdma

det er bare for kos vi planlegger
Sist endret av Üknow; 6. mars 2015 kl. 23:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Üknow Vis innlegg
Noen som har erfaring med den kombinasjonen? tanken var å ta edibles 2-4 timer før mdma

det er bare for kos vi planlegger
Vis hele sitatet...
Ser ikke helt poenget, hvorfor skal du forstyrre en såpass bra rus med hasj/weed som du sikkert røyker veldig ofte?
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Ser ikke helt poenget, hvorfor skal du forstyrre en såpass bra rus med hasj/weed som du sikkert røyker veldig ofte?
Vis hele sitatet...
Personelig syntes jeg turen blir mye bedre med noe weed attåt, spesielt på slutten av turen.

Pass på å ikke ta for mye, da blir man utrorig surrete. Jeg vil anbefale å bruke en del mindre weed en du vanligvis gjør.
Trådstarter
vi vurderte det sterkt men vi velger å ikke gjøre det, heller ta brownisene dagen etter
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Personelig syntes jeg turen blir mye bedre med noe weed attåt, spesielt på slutten av turen.

Pass på å ikke ta for mye, da blir man utrorig surrete. Jeg vil anbefale å bruke en del mindre weed en du vanligvis gjør.
Vis hele sitatet...
Jaja, selvfølgelig. For all del, røyk deg ned på slutten. Men ser ikke vitsen før..

Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Personelig syntes jeg turen blir mye bedre med noe weed attåt, spesielt på slutten av turen.

Pass på å ikke ta for mye, da blir man utrorig surrete. Jeg vil anbefale å bruke en del mindre weed en du vanligvis gjør.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre deg hvorfor du synes turen blir bedre med weed?
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.